روش های چاپ پارچه – کدام فناوری چاپ را انتخاب کنیم؟

دانلود PDF

آیا روی پارچه چاپ می کنید؟ انتخاب یکی از روش‌های چاپ پارچه موجود می‌تواند مشکل باشد، اما اگر اثر آن خوشایند و بادوام باشد، یک مسئله کلیدی است.

انواع چاپ پارچه – روش مناسب را انتخاب کنید

به نظر می رسد چاپ پارچه توسط بسیاری از “اسطوره ها و افسانه ها” احاطه شده است. مشتریان ما اغلب در درک و انتخاب روش مناسب چاپ پارچه با مشکل مواجه می شوند که تاثیر زیادی در نتیجه نهایی کار آنها دارد. اینکه آیا پروژه شما دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده اید به نتیجه می رسد بستگی به انتخاب روش چاپ مناسب، محیط و نوع رنگ دارد. از آنجایی که ما در هیچ کجای اینترنت خلاصه ای جامع و اساسی از انواع چاپ پیدا نکرده ایم، تصمیم گرفتیم همه چیز را در یک مکان جمع آوری کنیم. ما واقعا امیدواریم که انتخاب شما را بسیار آسان تر کنیم!
تقسیم بندی به روش های چاپ پارچه آنالوگ و دیجیتال روش اصلی طبقه بندی روش های چاپ است. در زیر سعی خواهیم کرد روش های مختلف و ویژگی های آنها را توضیح دهیم.


چاپ آنالوگ – چاپ صفحه

چاپ صفحه یک روش آنالوگ چاپ پارچه است. چاپ روی صفحه شامل فشار دادن رنگ از طریق صفحه چاپ (ساخته شده از یک قاب فولادی و یک مش نایلون) و در نتیجه ایجاد یک چاپ است. این عمل را می توان به صورت دستی انجام داد (سپس رنگ به صورت دستی از طریق صفحه فشرده می شود) یا با دستگاه (رنگ به طور خودکار توسط دستگاه از طریق صفحه فشار داده می شود).
آماده سازی صفحه در چاپ صفحه شبیه به آماده سازی یک قالب است که در آن قسمت های جداگانه شبکه پوشانده می شود و شکل خاصی روی پارچه به دست می آید. با استفاده از چاپ صفحه، هر بار یک رنگ چاپ می شود زیرا هر رنگ یک لایه جداگانه است. به همین دلیل، چاپ روی صفحه به ویژه برای چاپ های چند رنگ توصیه نمی شود – در چنین مواردی، چاپ دیجیتال بسیار بهتر عمل می کند. روش چاپ صفحه را می توان هم با پرتوهای مواد (در چنین مثالی از صفحه چرخشی استفاده می شود) و هم در لباس های آماده (تی شرت، کیف، لوازم جانبی) استفاده کرد.


چاپ روی صفحه – چه چیزی را چاپ کنیم؟

چاپ صفحه محدودیت های بسیار زیادی را در رابطه با آنچه می خواهید چاپ کنید ایجاد می کند – این عمدتاً به دلیل نحوه اعمال رنگ ها است. در چاپ روی صفحه، هر رنگ به صورت جداگانه در یک صفحه نمایش جداگانه در یک چرخه ماشین استفاده می شود. در مورد چاپ روی صفحه، انجام انتقال یکنواخت تونال در چاپ (انتقال یکنواخت/بدون درز از یک رنگ به رنگ دیگر) بسیار دشوار (و حتی گاهی غیرممکن) است. برای مثال، دستیابی به یک گرادیان دو رنگ دشوار است. چاپ صفحه هنگام چاپ اشکال نسبتا ساده (مثلاً هندسی) با تعداد کمی رنگ بهترین کار را دارد. علاوه بر این، اساساً چاپ تصاویر با استفاده از روش چاپ صفحه غیرممکن است زیرا سایه زدن، انتقال تونال و بازتولید دقیق جزئیات، نقطه قوت آن نیست. به نوبه خود، امکان چاپ بیش از حد پارچه های رنگی (رنگارنگ) را فراهم می کند – از چاپ صفحه می توان برای چاپ، به عنوان مثال، الگوهای سفید روی پارچه سیاه استفاده کرد.

انواع چاپ صفحه:

چاپ صفحه تخت – اغلب برای چاپ روی اشیاء آماده (تی شرت، لیوان)  استفاده می شود.
چاپ روتاری روی صفحه – برای چاپ روی تمام رول های پارچه استفاده می شود. تا آنجا که به این روش چاپ پارچه مربوط می شود، هزینه اولیه بالا است، زیرا تهیه سیلندر قیمت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
چاپ روی صفحه دستی – که توسط اندی وارهول به استودیو معرفی شد، به سرعت توسط هنرمندان مستقلی پذیرفته شد که اغلب به صورت دستی در کارگاه های خود با استفاده از ساخت و سازهای خانگی چاپ می کنند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چاپ دستی بخوانید.
چاپ با چاپ صفحه چرخشی چگونه بوجود می آید؟
چاپ روی صفحه – یک روش آنالوگ برای چاپ پارچه:
هزینه بالای ورود – تهیه صفحه نمایش گران قیمت
هر رنگ نیاز به تهیه یک صفحه نمایش جداگانه دارد
تعداد محدود رنگ
تعداد رنگ های استفاده شده در پروژه تاثیر بسزایی در هزینه چاپ دارد
مقرون به صرفه در چاپ عمده – با افزایش تعداد کالاهای تولید شده، قیمت یک واحد به طور محسوسی کاهش می یابد.
با توجه به هزینه آماده سازی صفحات، برای چاپ تک تک قطعات (و حجم کم) مناسب نیست.
امکان چاپ نمونه وجود ندارد

چاپ روی پارچه

بنابراین چه زمانی باید چاپ صفحه را انتخاب کنید؟ مثلاً وقتی می خواهید 1000 متر خطی متریال سیاه را با نقاط سفید چاپ کنید. برای انجام پروژه ای با چنین طراحی بدون پیچیدگی، روش چاپ صفحه ایده آل خواهد بود. در حال حاضر هیچ روش بهتری در بازار برای چاپ این گونه گرافیک ها روی پارچه وجود ندارد. اساس ممکن است یک پارچه سیاه رنگ باشد که روی آن نقاط سفید با یک صفحه نمایش اعمال می شود. بنابراین، شرایطی که باید رعایت شود، حجم زیاد (که هزینه‌های آماده‌سازی صفحه‌های چاپ را کاهش می‌دهد)، الگوهای غیرمجاز و لزوم رنگ‌گذاری روی یک رنگ بسیار تیره است.


چاپ دیجیتال

همانطور که در مورد چاپ دیجیتال روی کاغذ، چاپ دیجیتال روی پارچه به شما این امکان را می دهد که حتی یک چاپ را بدون هزینه های اولیه (به عنوان مثال، صفحه چاپ) انجام دهید. به عبارت ساده‌تر، چاپ دیجیتال روی پارچه مانند چاپگر جوهرافشان خانگی عمل می‌کند. در واقع، این روش چاپ پارچه هیچ محدودیتی برای خود پروژه ایجاد نمی کند – شما می توانید هر گرافیکی را روی پارچه چاپ کنید، بدون هیچ محدودیتی در تعداد رنگ ها یا تغییر رنگ بین رنگ ها.
چاپ نتیجه استفاده از قطرات میکروسکوپی رنگ روی پارچه و در نتیجه ایجاد یک طرح است. این چاپگر قادر است تقریباً هر رنگی را از پالت رنگ معمولی از طریق ترکیبی از چهار رنگ اصلی از پالت CMYK (فیروزه‌ای، سرخابی، زرد، سیاه) و رنگ‌های به اصطلاح نقطه‌ای اضافی (مانند نارنجی، آبی) تولید کند. از سوی دیگر، چاپ دیجیتال محدودیت هایی نیز به همراه دارد: امکان بسیار محدود استفاده از رنگ های خاص (فلزی، فلورسنت) یا، به عنوان مثال، پالت PANTONE.

بهترین پارچه برای چاپ


چاپ دیجیتال معمولاً روی پارچه سفید انجام می شود – بنابراین چاپ نقطه های سفید روی پس زمینه سیاه به چاپ سیاه و سفید تمام سطح و باقی ماندن “نقاط سفید” چاپ نشده خلاصه می شود. بنابراین، چنین طرح رنگی “دشوار” مقدمه اصلی برای انتخاب روش متفاوت است (در این مورد، برای مثال، روش چاپ روی صفحه). چاپ دیجیتال روی پارچه برای چاپ عکس‌ها، الگوهای دقیق، تغییر رنگ و طرح‌های گرافیکی پیچیده کاملاً کار می‌کند.

چاپ دیجیتال:

  • بدون صفحه چاپ – بدون هزینه اولیه
  • امکان چاپ حتی یک نسخه
  • بدون محدودیت رنگ
  • تعداد رنگ ها و ظاهر چاپ
  • تاثیری در هزینه ساخت ندارد
  • صرفه جویی در مقیاس قطعا کمتر از چاپ صفحه است – هزینه چاپ متر اول و صدم اساساً یکسان است.
  • امکان انجام چاپ نمونه

تقسیم بندی چاپ آنالوگ و دیجیتال، طبقه بندی اولیه چاپ روی پارچه است. با این حال، بخش‌های دیگری نیز وجود دارد – ببینید کدام یک بهترین انتظارات شما را در مورد پروژه‌های شما برآورده می‌کنند.
با توجه به چاپ بیش از حد رسانه، روش های چاپ پارچه را به موارد زیر تقسیم می کنیم:

  • چاپ DTG (مستقیم روی لباس)
  • چاپ رول به رول (پارچه روی رول)

چاپ DTG (مستقیم روی لباس)

در ترجمه آزاد، DTG به معنای “مستقیم روی لباس” است.
این یک روش چاپ است که شامل اعمال الگوها و رنگ ها به طور مستقیم روی پایه است که در این مورد یک محصول تمام شده لباس است. دوخت محصول قبل از فرآیند چاپ انجام می شود و قطعات در لحظه خارج شدن از چاپگر آماده استفاده هستند.
اگر می‌خواهید روی محصولات نهایی چاپ کنید، DTG عالی است:

  • تی شرت
  • پیراهن چوگان
  • گرمکن
  • کیسه ها
  • چاپ روی لباس

چاپ تیشرت


هنگام چاپ بر روی پارچه با استفاده از روش DTG، نیازی به تهیه صفحات یا صفحه های چاپی نیست، که مستقیماً بر هزینه تولید کم اثر می گذارد و آن را کاهش می دهد (بدون هزینه اولیه، “شروع”). روش چاپ DTG امکان شخصی سازی حتی در مقادیر کم را می دهد. با این حال، هنگام چاپ با روش DTG، منطقه چاپ محدودی داریم.
حداقل مقدار پرینت با یک قطعه شروع می شود (اما هر چه حجم بیشتر باشد قیمت واحد کمتر می شود). قیمت تحت تأثیر تعداد چاپ، اندازه چاپ و رنگ پارچه ای است که الگوی روی آن چاپ شده است. اگر محصول نهایی که می‌خواهید روی آن چاپ کنید رنگی غیر از رنگ سفید دارد، همیشه یک سطح سفید در زیر الگو چاپ می‌شود که قیمت را به میزان قابل توجهی تغییر می‌دهد.
همانطور که می بینید، چاپ DTG تعدادی محدودیت دارد. اگر از محدودیت چاپ روی لباس های نخی خاص راضی نیستید، به شما توصیه می کنیم که چاپ روی پارچه را به روش رول به رول در نظر بگیرید.

رول به رول – چاپ پارچه

کاربرد: چاپ مواد به صورت رول

در عمل، این به معنای کم و بیش این واقعیت است که یک چاپگر قدرتمند (مانند چاپگر دیجیتال خانگی، اما در مقیاس بسیار بزرگتر) با رولهایی از پارچه تمیز و چاپ نشده نصب شده است. سپس، هدهای چاپی در فرآیند چاپ، رنگ را روی سطح پارچه اعمال می کنند.
چاپ دیجیتال روی پارچه توصیه می شود، مخصوصاً اگر نمی خواهید با فرم موجودی که روی آن چاپ می کنید (تی شرت، کیف و غیره) محدود شوید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا از پارچه ای که در تمام عرض پیچ چاپ می شود، دوخت را در مترهای دونده انجام دهید و الگوهای دوخت را از پارچه تنها پس از چاپ برش دهید. بنابراین، شما از نظر شکل محدود نیستید – می توانید هر چیزی را که می توانید از پارچه بدوزید – از پیراهن گرفته تا پرده، لوازم جانبی یا وسایل تزئینی خانه.
در انتخاب روش چاپ روی پارچه (DTG یا رول به رول) باید میزان متریال و اینکه به چه شکلی به آن نیاز خواهیم داشت را در نظر بگیریم.
روش چاپ (DTG در مقابل رول به رول) تنها انتخابی نیست که با آن روبرو خواهید شد. روش دیگر برای تقسیم روش های چاپ بر روی پارچه، تمایز بین روش ها با توجه به نوع رنگ مورد استفاده برای چاپ است.


چاپ پارچه – گیود رنگی

با توجه به نوع رنگ مورد استفاده، چاپ روی پارچه را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • چاپ پارچه با استفاده از جوهرهای پیگمنت
  • چاپ پارچه با استفاده از رنگهای راکتیو
  • چاپ پارچه با استفاده از رنگهای اسیدی
  • چاپ سابلیمیشن رنگ

چاپ پارچه با استفاده از جوهرهای پیگمنت

کاربرد: انواع الیاف از جمله پنبه

اغلب به عنوان “آینده چاپ دیجیتال” شناخته می شود، برای چاپ بر روی هر نوع الیاف مناسب است، اگرچه، در عمل، اغلب برای چاپ روی پنبه استفاده می شود. علاوه بر این، این روش به صورت پویا و سریع توسعه می یابد و به نیازهای دریافت کنندگان پاسخ می دهد. اگرچه کامل نیست، اما ، ما مجذوب آن هستیم، و تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که چاپ روی پارچه به طور گسترده در دسترس است و با بالاترین کیفیت مشخص می شود – اینجاست که چاپ با جوهرهای پیگمنت مطرح می شود.


دومین عامل مهم، آماده سازی پارچه برای چاپ، یعنی تکمیل است. برای ارائه ویژگی های مناسب (رنگ های زنده، مقاومت در برابر شستشو)، پارچه باید قبل از چاپ به اندازه کافی آماده شود. پارچه چاپ نشده در ماده ای آغشته می شود که باعث می شود رنگدانه به سطح “چسبیده” شود و این به نوبه خود باعث می شود تا پارچه ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند.
پس از اتمام فرآیند چاپ دیجیتال پارچه با استفاده از جوهرهای پیگمنت، الگوی چاپ شده با درجه حرارت، بدون استفاده از مواد شیمیایی، اما مهمتر از همه – بدون استفاده از آب ثابت می شود. بسیار سازگار با محیط زیست! برای این منظور از کلندر و کوره های مخصوص استفاده می کنیم. در نتیجه، بیشتر پارچه‌های چاپ دیجیتال را می‌توان با ماشین شستشو داد، علی‌رغم چاپ دیجیتال با جوهرهای رنگدانه‌ای که چاپ سطحی هستند – رنگدانه روی سطح پارچه چسبیده و در نتیجه آن را رنگ می‌کند.
فرآیند تکمیل (آماده سازی مواد برای چاپ) و حرارت دادن (تثبیت رنگ روی سطح) سهولت استفاده از پارچه های چاپ شده با رنگدانه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. چاپ شده با جوهر پیگمنت و پنبه ای که به درستی پردازش شده است (شسته شده در ماشین لباسشویی با برنامه ظریف، با پاک کننده ای که حاوی مواد شوینده قوی یا فقط مواد شیمیایی است، بدون استفاده از آب) طول عمر بیشتری را برای پارچه های نخی و لباس بافتنی با چاپ زیبا تضمین می کند. پارچه های بافته شده به درخواست چاپ می شوند.

چه زمانی نباید چاپ با جوهر پیگمنت روی پارچه را انتخاب کنید؟

در حین چاپ پارچه با جوهرهای پیگمنت، تولید رنگ های روشن مشکل ساز است. علاوه بر این، رنگ مشکی در مقایسه با رنگی که در هنگام چاپ با استفاده از رنگ‌های راکتیو به دست می‌آید کمی عمق کمتری دارد. رنگدانه برای سطوح سبک تر، به عنوان مثال، سطوح ناهمگن، پاستلی مناسب تر است. گل های آبرنگ در رنگ های روشن و کم رنگ طرحی عالی برای چاپ با جوهرهای پیگمنت هستند. چاپ دیجیتال یک چاپ سطحی است که به طور بالقوه مستعد آسیب است. به همین دلیل، مالیدن (یا «پاک کردن») مواد چاپ شده با جوهر پیگمنت، به ویژه مرطوب، توصیه نمی شود.
هنگامی که می خواهید مواردی مانند نقاط سفید را روی پس زمینه سیاه رنگ کنید، چاپ با جوهرهای رنگدانه روی پارچه بهترین انتخاب نخواهد بود. مگر اینکه به یک چاپ واحد نیاز داشته باشید که مثلاً 2 متر طول داشته باشد یا بخواهید سفارش شما سریع تکمیل شود – پس چاپ پارچه با استفاده از جوهرهای رنگدانه تنها راه معقول است.
کل فرآیند چاپ قطعاً پیچیدگی کمتری نسبت به چاپ با استفاده از رنگ‌های راکتیو دارد، بنابراین چاپخانه‌هایی که به چاپ جوهر پیگمنت می‌پردازند معمولاً نسبت به چاپخانه‌هایی که به چاپ رنگ‌های راکتیو می‌پردازند می‌توانند مهلت‌های کوتاه‌تر و قیمت‌های پایین‌تری را برای سفارش‌های کوچک تضمین کنند.


چاپ سابلیمیشن

کاربرد: عمدتاً برای چاپ روی الیاف مصنوعی (پلی استر) و مخلوط (که بیشتر از پلی استر تشکیل شده اند) استفاده می شود. علاوه بر این، برای چاپ روی پنبه نامناسب است.
تصعید فرآیندی است که در آن ماده از حالت جامد به حالت گازی (با دور زدن حالت مایع) حرکت می کند. هنگام چاپ با استفاده از جوهرهای سابلیمیشن، این فرآیند در مرحله گرم شدن رخ می دهد، یعنی ثابت کردن چاپ با استفاده از دمای حداکثر 200 درجه سانتیگراد. سپس رنگ ها تصعید می شوند و با مواد ادغام می شوند.

فرآیند چاپ با استفاده از جوهر سابلیمیشن به دو صورت انجام می شود:
  • تصعید مستقیم
  • تصعید متوسط


تا آنجا که به تصعید مستقیم مربوط می شود، جوهرهای سابلیمیشن مستقیماً با استفاده از چاپگر دیجیتال روی مواد اعمال می شوند. در مورد سابلیمیشن غیر مستقیم با چاپ ترانسفری سروکار داریم. این الگو بر روی کاغذ ترانسفر چاپ می شود و سپس با استفاده از یک تقویم یا پرس تخت، جایی که در معرض دمای بالا (خشک یا بخار) قرار می گیرد، به مواد پایه منتقل می شود. در طی این فرآیند، سابلیمیشن مسئول انتقال چاپ به پارچه است.
چه زمانی نباید چاپ روی پارچه را به روش سابلیمیشن انتخاب کرد؟ در درجه اول، زمانی که می خواهید بر روی مثلاً پنبه، ابریشم، ویسکوز چاپ کنید، نمی خواهید آن را انتخاب کنید. به این دلیل که فقط پلی استر و ترکیبات آن (که در آن پلی استر به طور قابل توجهی در ترکیب غالب است) برای چاپ سابلیمیشن رنگ مناسب هستند.

چاپ دیجیتال با استفاده از رنگهای راکتیو

چاپ دیجیتال با رنگ های راکتیو یا اسیدی چیزی نیست جز استفاده از رنگ هایی که جذب مواد می شوند و در چاپ دیجیتال با پارچه واکنش نشان می دهند. این روش، بسیار تهاجمی‌تر از چاپ با جوهرهای پیگمنت است، “چاپ” خوب مواد چاپ شده و دوام بالای آن را تضمین می‌کند – رنگ شیمیایی که توسط پارچه جذب شده است، نسبت به چاپ جوهر پیگمنت در برابر شستشو مقاوم‌تر خواهد بود.
چاپ با استفاده از رنگ‌های راکتیو برای افرادی که می‌خواهند همزمان روی مقادیر زیادی از مواد چاپ کنند عالی خواهد بود، هرچند، این گزینه فقط برای کسانی از شما که عجله ندارید برای سفارش‌ها با استفاده از این روش، مناسب است. ، در اکثر چاپخانه ها، اغلب چند ماهه است.
علاوه بر این، یکی از مزایای اصلی چاپ با استفاده از رنگ‌های واکنش‌گرا، اشباع رنگ شگفت‌انگیز است که می‌توان به آن دست یافت – واکنش رنگ‌ها با ماده کاملاً آن را رنگ می‌کنند. علاوه بر این، به شما امکان چاپ روی پارچه هایی را می دهد که به دلایلی برای چاپ دیجیتال مناسب نیستند، مثلاً ویسکوز.
با این حال، چاپ واکنشی دیجیتال با فرآیند بسیار پیچیده‌تری نسبت به چاپ دیجیتال با استفاده از جوهرهای پیگمنت مشخص می‌شود. در نتیجه، این به طور مستقیم بر قیمت تأثیر می گذارد – بنابراین چاپ واکنشی بسیار گران تر است. چاپ با رنگ‌های واکنش‌پذیر نیز کمتر سازگار با محیط زیست است – رنگ‌ها خود حاوی مواد شیمیایی تهاجمی هستند و ماده را “گزیده” می‌کنند و به طور دائم آن را تغییر می‌دهند. علاوه بر این، چاپ راکتیو در حجم تولید کمتر سودآور نیست، زیرا اغلب مجبور می‌شوید تا چند ماه قبل، کل رول‌های پارچه را در چاپخانه سفارش دهید.
چه زمانی با استفاده از رنگ های راکتیو چاپ کنیم؟ زمانی که مجبور هستید مقدار زیادی یا متوسط پارچه (یعنی حداقل چند پیچ) را چاپ کنید و نگران سرعت تکمیل سفارش نباشید. اگر می‌توانید بیش از هزینه چاپ با جوهرهای رنگدانه بپردازید، یک سفارش بزرگ بدهید و حداقل چند هفته برای پروژه پیچیده‌ای که هم پر از رنگ‌های اشباع شده و هم بادوام است صبر کنید – در این صورت چاپ دیجیتال با رنگ‌های راکتیو یک کار است.

چاپ دیجیتال با استفاده از رنگهای اسیدی

اگر قصد دارید روی پشم یا ابریشم چاپ کنید، باید با رنگ های اسیدی چاپ کنید.
فرآیند چاپ شبیه روش قبلی چاپ با استفاده از رنگهای واکنشی است، به استثنای رنگهای اسیدی. آنها به خوبی به سطح پارچه هایی مانند ابریشم و پشم می چسبند که معمولاً برای جوهرهای رنگدانه مشکل ایجاد می کنند.

کدام روش چاپ پارچه را انتخاب کنید؟

در عمل، اغلب با روش های چاپ پارچه زیر مواجه می شوید که حاصل ادغام بخش های فوق الذکر است. امیدواریم پس از خواندن متن، از قبل بدانید که کدام نوع چاپ برای پروژه های شما بهترین است و باید از آن اجتناب کنید. ما محبوب ترین روش ها و هیبریدهای آنها در بازار را در زیر خلاصه می کنیم:

  • چاپ صفحه تخت – برای چاپ های گرافیکی ساده، به عنوان مثال: روی تی شرت
  • چاپ دیجیتال DTG – برای چاپ های پیچیده، به عنوان مثال : روی تی شرت
  • چاپ دیجیتال رول به رول با جوهرهای پیگمنت – زمانی که می خواهید چاپ با حجم کم/متوسط روی پنبه انجام دهید و به زمان اهمیت می دهید
  • چاپ دیجیتال رول به رول با رنگ های راکتیو – زمانی که می خواهید چاپ با حجم متوسط/بالا روی پنبه انجام دهید و زمان تکمیل سفارش طولانی مشکلی ندارد.
  • چاپ دیجیتال رول به رول رنگ تصعید – زمانی که می خواهید روی پلی استر چاپ کنید
  • چاپ دیجیتال رول به رول با جوهرهای پیگمنت

تولید مثل رنگ در چاپ پارچه
در این متن، ما تقریباً به طور کامل موضوع بازتولید رنگ را کنار گذاشته ایم – بسته به روش انتخابی چاپ پارچه متفاوت است. به خصوص در مورد چاپ دیجیتال که مانع ورود بسیار کم است و خیلی راحت می توانید در این دام بیفتید که قادر به چاپ همه چیز هستید باید به این موضوع توجه کنید. مزیت انتخاب چاپ دیجیتال پارچه با استفاده از جوهرهای پیگمنت امکان انجام چاپ نمونه است. با قیمت نسبتا پایین می توانید قبل از تصمیم گیری در مورد سفارش بزرگتر، نمونه ای از طرح خود را سفارش دهید. این گزینه به ویژه برای پروژه های گرافیکی که شامل طرح های تیره، “بیش از حد” یا بسیار دقیق هستند توصیه می شود.


چاپ حامد  ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تی شرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

اشتراک‌گذاری این: