چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت در سال 2022 راه اندازی کنیم: هر آنچه که باید بدانید

دانلود pdf

تی‌شرت‌ها فقط جزء اصلی لباس‌های غیررسمی نیستند، بلکه لباس‌هایی هستند که اغلب شخصیت، علایق و هویت ما را منعکس می‌کنند. به همین دلیل، فروش تی شرت به صورت آنلاین به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است، به ویژه برای کارآفرینان و هنرمندانی که به دنبال روشی نسبتا ارزان برای یادگیری نحوه شروع یک تجارت هستند. به علاوه، انتظار می‌رود که بازار جهانی صنعت تجارت چاپ تی‌شرت سفارشی تا سال 2025 به 10 میلیارد دلار برسد.
با رشد محبوبیت فروش تی شرت، بدون شک با رقابت سختی روبرو خواهید شد. اما با ساختن یک برند برای یک مخاطب هدف خاص و ایجاد طرح های تی شرت مورد نظر مشتریان، می توانید موفقیت خود را پیدا کنید.
در این راهنما، ما هر مرحله از نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین پیراهن را که ماهانه در هر ماه درآمد اضافی به همراه دارد، مرور خواهیم کرد.

نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی تی شرت، مرحله به مرحله:

  • یک جایگاه را انتخاب کنید
  • منبع مواد با کیفیت و گزینه های چاپ تی شرت
  • طرح های تیشرت خود را بسازید
  • ماکت تی شرت
  • طرح های خود را تایید کنید
  • فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

چاپ تیشرت

سفارش آنلاین چاپ تی شرت

گالری


تجارت آنلاین تی شرت

1. یک جایگاه برای تجارت آنلاین تی شرت خود انتخاب کنید

یک جایگاه به کسب و کار فروش آنلاین پیراهن شما کمک می کند تا بهتر دیده شود و مخاطب هدف مناسب را بدون کاهش بودجه شما جذب کند.
شما اصطلاح “جایگاه” را زیاد می شنوید، اما مهم است که یکی از آن ها را در هنگام تلاش برای درک نحوه ایجاد یک تجارت آنلاین تی شرت انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک مدل کسب‌وکار موفق تی‌شرت آنلاین، توانایی متمایز شدن است، و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام آن، ارائه خدمات به یک مخاطب هدف یا گروه علاقه‌مند خاص است.
به طور کلی، دسته‌هایی مانند «تی‌شرت برای افرادی که شعارهای خنده‌دار دوست دارند» بسیار گسترده‌تر از آن هستند که در یک بازار بسیار توسعه‌یافته مورد توجه قرار گیرند. شما می خواهید آن را کمی بیشتر سفت کنید. نمونه ای از یک جایگاه خاص تر، تی شرت هایی با شعارهای خنده دار است که مربوط به پزشکان و پرستاران یا صاحبان سگ است، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.
هنگامی که می خواهید بدانید چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت راه اندازی کنید، راه های زیادی برای یافتن و ارزیابی یک جایگاه وجود دارد. چندتایی این جاست:
از زیرمجموعه‌های تخصصی خود دیدن کنید و تعداد مشترکین و سطح مشارکت را ارزیابی کنید.
از ابزار بینش مخاطبان فیس بوک برای اندازه گیری اندازه جایگاه خود در پلتفرم استفاده کنید.
این لیست از سرگرمی های محبوب در ویکی پدیا را برای الهام گرفتن اسکن کنید.
علایق خود و جوامعی را که به آن تعلق دارید در نظر بگیرید – گاهی اوقات خوب است که به دل خود اعتماد کنید.
هنگامی که جایگاه خود را محدود کردید، یک طرح تجاری برای کسب و کار فروش پیراهن خود ایجاد کنید که اهداف و فرصت های مختلف شما را برای فروش تی شرت های سفارشی پوشش می دهد، سپس نحوه اجرای آن طرح را بیابید.
برنامه ریزی کسب و کار اغلب برای تامین بودجه استفاده می شود، اما بسیاری از صاحبان کسب و کار نوشتن یک طرح را ارزشمند می دانند، حتی اگر هرگز با یک سرمایه گذار کار نکنند. به همین دلیل است که ما یک الگوی طرح کسب و کار رایگان برای کمک به شما برای شروع آماده کرده ایم.

2. منبع مواد با کیفیت و گزینه های چاپ تی شرت

گام بعدی نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین تی شرت، یافتن تامین کنندگان است. همه تی شرت ها یکسان نیستند و همه کارهای چاپی یکسان نیستند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، کیفیت برای برند شما و موفقیت آن مهم است، بنابراین مهم است که خود را آموزش دهید و پیراهن های خالی خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
ممکن است وسوسه انگیز باشد که هنگام راه اندازی یک تجارت آنلاین، کیفیت را فدای حاشیه سود بالاتر کنید. اما باید در نظر داشته باشید که کیفیت چگونه بر تصمیم مشتری برای اشتراک گذاری برند شما و خرید مجدد از شما تأثیر می گذارد.
انتخاب یک تی شرت با کیفیت شامل عوامل مختلفی از جمله تناسب، اندازه، جنس، نرمی و وزن است. یک نقطه شروع عالی برای تعیین اینکه از کدام تی شرت خالی استفاده کنید، بررسی بررسی مجله T-Shirt درباره برخی از محبوب ترین تی شرت های خالی برای چاپ است.
هنگامی که انتخاب های خود را محدود کردید، به شدت توصیه می شود که نمونه ها را سفارش دهید تا بتوانید تصمیم نهایی آگاهانه بگیرید.


3. طرح های تی شرت خود را ایجاد کنید

بعدی در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار آنلاین تی شرت خود این است که طرح ها را ارائه دهید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید در طرح های تجاری تی شرت خود شروع کنید.

پرفروش ترین طرح ها و سوله ها را بیابید

اگر به ایده‌ها و طرح‌های تی‌شرت گیر افتاده‌اید، یک شروع عالی این است که ببینید چه چیز دیگری محبوب است و در حال حاضر فروش خوبی دارد.
در زیر لیستی از صفحات برخی از بازارهای برتر تیشرت های گرافیکی آورده شده است. می‌توانید از آن‌ها برای جستجوی بخش‌های «پرفروش‌ترین‌ها» و «محبوب‌ترین» استفاده کنید تا به شما کمک کند تا ایده بهتری از طراحی تی‌شرت یا جایگاه بعدی خود داشته باشید.
Google Trends برای درک موضوعاتی که مردم در حال حاضر به آنها علاقه دارند و برای کسب و کار آنلاین تی شرت شما الهام می گیرند.

یک طراح استخدام کنید

هنگامی که ایده ای برای برخی از طرح های تی شرت دارید، در واقع باید آنها را طراحی کنید. اگر نرم افزار Adobe Photoshop یا برنامه ای مشابه دارید، احتمالاً می توانید طرح های عالی را خودتان ایجاد کنید. با این حال، اگر شما مانند اکثر مردم هستید، باید از کمک بگیرید.
ابزارها و بازارهای بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیدا کردن یک طراح گرافیک مناسب برای کمک به شما استفاده کنید.

جوامع طراحی

Dribbble: Dribbble یک جامعه طراح با استعدادهای منحصر به فرد زیادی است. سبک مورد نظر خود را جستجو کنید و به طراحانی که دوست دارید پیام دهید تا ببینید آیا آنها برای پروژه های مستقل در دسترس هستند یا خیر.
Behance: Behance یک پلت فرم جالب برای بررسی است. می‌توانید نمونه کارها را از سازندگان مختلف در سراسر جهان مشاهده کنید که در زمینه تصویرسازی، جایگاه‌ها، و سبک‌ها و موارد دیگر تخصص دارند. اگر در نهایت از یک طراح خوشتان آمد، می‌توانید با آنها تماس بگیرید و از طرح‌های تی‌شرت سفارشی خود قیمت بگیرید.

شبکه های فریلنسری

برخی از گزینه‌های دیگری که ممکن است بخواهید امتحان کنید، شبکه‌های فریلنسری معروف مانند Freelancer و Upwork هستند. می‌توانید طراحان تی‌شرت واجد شرایط را پیدا کنید، سریع، و موفقیت‌های شغلی و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. اگر کسی را دوست دارید، می توانید مستقیماً در پلتفرم تماس بگیرید و او را در محل استخدام کنید.

خرید طرح های تیشرت

اگر به دنبال یافتن یک طراح برای نحوه راه اندازی تجارت آنلاین تی شرت هستید، همیشه می توانید طرح های از پیش ساخته شده را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که اگر این مسیر را انتخاب کنید، احتمال زیادی وجود دارد که افراد دیگر در حال حاضر هر طراحی را که انتخاب می‌کنید بفروشند، و این کار را برای شما و کسب‌وکار فروش آنلاین پیراهن‌تان سخت‌تر می‌کند.

بازارهای گرافیکی تجارت آنلاین تی شرت  زیر را بررسی کنید:

Designious: که بسته های وکتور و طرح های تی شرت PNG را می فروشد، همچنین کلیپ آرت را برای ایجاد محصولات خود می فروشد.
تولیدی تی شرت: که انواع تصاویر وکتور را برای مشاغل چاپ تی شرت ارائه می دهد – از مدرسه قدیمی تا سبک پانک ریو و شهری.
بازار خلاق: که به طور انحصاری بر روی تی‌شرت‌ها تمرکز نمی‌کند، اما می‌توانید بیش از 3 میلیون فونت، گرافیک، تم، عکس و الگوی منحصربه‌فرد را پیدا کنید که توسط سازندگان مستقل از سراسر جهان طراحی شده‌اند.
Graphic River: جایی که می‌توانید بدون حق امتیاز، فایل‌های فتوشاپ، وکتور و بسته‌های آیکون برای طرح‌های تی‌شرت خود بخرید و بفروشید.
به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید بدانید که چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت ایجاد کنید، ممکن است نیاز به خرید مجوز تجاری داشته باشید.

4. ماکت تی شرت

هنگامی که چند طرح نهایی داشتید، گام بعدی شما برای نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین تی شرت، گرفتن چند تصویر ماکت است. ماکت ها مفید هستند تا مشتریان شما بتوانند ببینند طرح نهایی چاپ شده روی پیراهن چگونه به نظر می رسد.
چند راه وجود دارد که می‌توانید از طرح‌های نهایی خود بر روی تی‌شرت‌ها عکس بگیرید، از جمله سفارش نمونه و عکاسی از محصول خودتان، یا با فراوانی ماکت‌ها و قالب‌های تی‌شرت به‌صورت آنلاین، تصمیم بگیرید که یک ماکت 100% دیجیتال بسازید.
قالب های تی شرت ادوبی فتوشاپ رایج ترین انواع فایل های ماکت هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که به سرعت پیش نمایش کنید که چگونه طرح های شما چاپ شده روی یک تی شرت به نظر می رسند. اکثر قالب های فتوشاپ دارای چندین لایه هستند که به شما امکان می دهد رنگ پیراهن را تغییر دهید و طرح خود را که با چین ها، چین ها و خطوط پیراهن ترکیب می شود، اعمال کنید.
اگر ادوبی فتوشاپ برای شما مناسب نیست، می‌توانید از نرم‌افزار ماکت‌های مبتنی بر وب نیز استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دانلود و فهمیدن فتوشاپ، همین کار را انجام دهید.
یکی دیگر از گزینه های عالی برای کارهایی مانند این، کمک گرفتن از شخصی در Fiverr است. فقط مدل های تی شرت را جستجو کنید.

5. طرح ها را برای کسب و کار آنلاین تیشرت خود تأیید کنید

قبل از اینکه پول زیادی روی ایده کسب و کار جدید خود سرمایه گذاری کنید، باید بررسی کنید که بازار و علاقه ای به طرح های شما وجود دارد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای اعتبار بخشیدن به بازار و فروش آنلاین تی شرت استفاده کنید.
برخی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای اعتبارسنجی ایده‌های طراحی شما عبارتند از:
شبکه های اجتماعی شخصی برخی از طرح های خود را در نمایه فیس بوک، گروه های خاص فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی دوستان و مشتریان بالقوه خود پست کنید. با این حال، هنگام سؤال از دوستان و خانواده مراقب باشید – نظرات آنها مستعد مهربانی است.

 

Reddit

علیرغم بیزاری عمومی جامعه از بازاریابی، ردیت هنوز یکی از بهترین مکان ها برای دریافت بازخورد صادقانه در مورد طرح های خود است (که حتی می تواند پس از راه اندازی به فروش تبدیل شود). با زیرردیت‌های بی‌شماری، یافتن یک دسته از مشتریان بالقوه بسیار هدفمند آسان است و قبل از راه‌اندازی مستقیماً از آن‌ها نظرشان را در مورد طرح‌هایتان بپرسید.

کرودفو

گرفتن سایت‌های تامین مالی جمعی آزمایش، اعتبارسنجی و جمع‌آوری پول برای ایده جدید کسب‌وکارتان را بسیار آسان‌تر کرده‌اند. راه اندازی یک کمپین تامین مالی جمعی می تواند زمان بر باشد و نیاز به آمادگی زیادی دارد. با این حال، مزایای آن می تواند بسیار زیاد باشد، از جمله تامین مالی کامل پروژه شما قبل از راه اندازی آن. اگر ایده جدیدی برای کسب و کار تی شرت دارید (مثلاً، تی شرت های مشابه برای سگ ها و صاحبان سگ ها)، سرمایه گذاری جمعی ممکن است برای شما مناسب باشد.
چاپ برحسب تقاضا. در نهایت، با یک پلت فرم تجارت الکترونیک مانند Shopify، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کاملاً کاربردی (شامل نام دامنه) در عرض چند ساعت برای اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کارتان هرگز آسان تر نبود. یک آزمایش رایگان 14 روزه را شروع کنید و یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا را برای اعتبارسنجی تی شرت های خود با تلاش برای فروش آنلاین آنها یکپارچه کنید.

نماد الگو

چگونه یک محصول برنده را برای فروش پیدا کنید و تهیه کنید
در کمتر از 40 دقیقه، به شما اجازه می‌دهیم که چگونه ایده‌های محصول را پیدا کنید، چگونه آنها را تأیید کنید، و چگونه محصول را پس از دریافت ایده‌ای که می‌خواهید دنبال کنید، بفروشید.

6. فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

اکنون که طرح های تی شرت خود را در دست دارید، مدل های خود را ساخته اید و ایده خود را تأیید کرده اید، زمان آن رسیده است که فروشگاه خود را بسازید. اگر می خواهید بدانید که چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت راه اندازی کنید، این امر به ویژه مهم است.
تعداد انگشت شماری از خدمات چاپ بر اساس تقاضای تی شرت وجود دارد که مستقیماً با فروشگاه Shopify شما ادغام می شود و به شما امکان می دهد در کمترین زمان سفارشات را دریافت کنید. این سرویس ها هر بار که سفارشی دریافت می کنید، تی شرت های شما را چاپ و از طرف شما برای مشتریان ارسال می کند.
هیچ نیازی به خرید یا نگهداری موجودی از قبل وجود ندارد، و این یک راه عالی برای شروع است. بهتر از همه، اگر می خواهید از طرح خود بر روی سایر محصولات قابل چاپ مانند لیوان ها و کیف های حمل و نقل استفاده کنید، این گزینه را نیز دارید.

5 نکته برای راه اندازی کسب و کار تی شرت

اگرچه ابزار و فناوری موجود برای طراحی، چاپ و ارسال تی‌شرت‌های سفارشی، راه‌اندازی را نسبتاً ساده می‌کند، اما بخش دشوار آن ساخت یک برند برای متمایز شدن از رقبا است. رقابت را با حاشیه سود کم ترکیب کنید و ایجاد یک شرکت تیشرت آنلاین کمی سخت تر از آنچه در ابتدا به نظر می رسد می شود.
اگر می‌خواهید تی‌شرت‌ها را به صورت آنلاین طراحی و بفروشید، باید از همان ابتدا تصمیمات درستی بگیرید.
چندین عنصر حیاتی در راه اندازی یک کسب و کار فروش اینترنتی پیراهن موفق دخیل هستند. قبل از حرکت به جلو، هر یک از این عناصر باید به دقت در نظر گرفته شوند:

تکنیک های چاپ تی شرت

روش های مختلفی برای چاپ طرح روی تی شرت وجود دارد. انتخاب مناسب می تواند به شما کمک کند در پول خود صرفه جویی کنید و تصمیمات تجاری هوشمندانه تری بگیرید.
طرح. اکثر افرادی که تی‌های گرافیکی خریداری می‌کنند به دنبال طرح‌ها، گرافیک‌ها و شعارهایی هستند که با آن‌ها ارتباط داشته باشد و نظرات و شخصیت آنها را منعکس کند.
کیفیت. کیفیت پیراهن‌هایی که استفاده می‌کنید و کار چاپ باید درجه یک باشد تا یک تجارت پایدار ایجاد کنید.
نام تجاری، یک نام تجاری قوی و جالب در صنعت تی شرت حیاتی است.
موجودی، آیا موجودی خود را مدیریت می کنید تا از تخفیف های حجمی استفاده کنید یا از خدمات چاپ بر اساس تقاضا برای صرفه جویی در زمان و تلاش استفاده کنید.
بیایید نگاهی عمیق تر به هر یک بیندازیم.

1. تکنیک های چاپ تی شرت

در مورد نحوه ایجاد یک تجارت آنلاین تیشرت سه روش رایج برای چاپ وجود دارد. هر روشی مزایا و معایب خود را دارد و تصمیم گیری در مورد استفاده از آن تا حدی به مدت زمان سرمایه گذاری در تولید محصول و انتخاب شریک چاپی بستگی دارد.
در زیر، ما هر سه گزینه چاپ تی شرت را بیان کرده ایم تا درک بهتری از هر فرآیند به شما ارائه دهیم. چه در چاپگر خود سرمایه گذاری کنید یا از یک تامین کننده محلی استفاده کنید، ارزش این را دارد که بدانید هر تکنیک چاپ چگونه کار می کند.

چاپ صفحه نمایش

چاپ روی صفحه یک تکنیک قدیمی است که برای صاحبان مشاغلی که تی شرت را به صورت آنلاین و در فروشگاه طراحی و می فروشند امتحان خود را پس داده است.
به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای چاپ روی تی شرت، چاپ روی صفحه می تواند نتایج بادوام و ماندگاری داشته باشد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اگر می‌خواهید خط تولید خود را گسترش دهید، روی محصولاتی مانند اقلام بوم، لیوان، کلاه، و چیزهای دیگر برای ساخت و فروش چاپ کنید.
با این حال، راه اندازی اولیه کار فشرده به این معنی است که چاپ روی صفحه هنگام چاپ فله مقرون به صرفه است. چاپ صفحه همچنین در مورد طرح های پیچیده یا طرح هایی با بیش از چهار تا پنج رنگ مشکلاتی را ایجاد می کند، زیرا هر رنگ هزینه ها و زمان تولید را افزایش می دهد.

مزایا:

مقرون به صرفه برای دسته های بزرگ
تخفیف های حجمی

معایب:

برای چندین رنگ مقرون به صرفه نیست
فقط می توانید تصاویر و طرح های ساده را چاپ کنید

چاپ حرارتی

چاپ حرارتی نیز برای مدت طولانی وجود داشته و در چندین مورد وجود دارد. ممکن است کاغذ انتقال حرارت اولیه را در فروشگاه لوازم اداری محلی خود دیده باشید.
اگرچه این روش چاپ طرح ها را از رایانه خانگی شما و انتقال آنها با اتو را آسان می کند، اما در مورد راه اندازی یک کسب و کار کوچک آن را کاهش نمی دهد. شکل پیشرفته‌تر انتقال حرارت «انتقال پلاستیزول» نامیده می‌شود و توسط چاپگرهای حرفه‌ای بر روی کاغذ مخصوص انتقال حرارت با کیفیت بالا چاپ می‌شود.
مزیت انتقال حرارت این است که می‌توانید دسته‌ای از چاپ‌ها را از چاپگر محلی خود سفارش دهید و هنگام دریافت سفارش، آنها را با دستگاه پرس حرارتی تجاری به تی‌شرت‌های خود منتقل کنید.
انتقال حرارت می تواند تصاویر تمام رنگی را روی تی شرت ها نسبتاً آسان و سریع ایجاد کند.

مزایا:

شما می توانید هر پیراهن را در صورت تقاضا “چاپ” کنید
برای دسته های کوچک مقرون به صرفه تر است
محدودیتی در تعداد رنگ هایی که می توانید در چاپ استفاده کنید وجود ندارد

معایب:

کیفیت پایین تر و دوام کمتر نسبت به چاپ مستقیم روی لباس و صفحه نمایش
سرمایه گذاری اولیه بزرگ در دستگاه پرس حرارتی (از چند صد دلار تا چند هزار)

چاپ مستقیم به لباس (DTG)

چاپ تی شرت مستقیم روی لباس

فرآیند چاپ مستقیم روی لباس بسیار شبیه به یک چاپگر جوهر افشان است که ممکن است در خانه داشته باشید. این یک نوع متداول از تجهیزات تجاری چاپ تی شرت است زیرا جوهر را مستقیماً روی تی شرت چاپ می کند و می تواند تصاویر تمام رنگی را با دقت تولید کند.
چاپ مستقیم روی لباس، چاپ با کیفیتی همتراز با چاپ صفحه و بهتر از انتقال حرارت ایجاد می کند. از آنجایی که مانند یک چاپگر جوهر افشان عمل می کند، برخلاف چاپ روی صفحه هیچ هزینه ای برای راه اندازی ندارد. این بدان معناست که چاپ سفارشات کوچک آسان و مقرون به صرفه است.
عیب عمده مدل کسب و کار اینترنتی تی شرت چاپ مستقیم روی لباس، عدم تخفیف حجمی برای سفارش های بزرگ است، زیرا چاپ هر پیراهن به همان اندازه زمان می برد.

مزایا:

گزینه های رنگ نامحدود
دقت بالا در جزئیات در طراحی چاپی
برای سفارش های کوچک یا یکبار عالی است
بدون هزینه راه اندازی

معایب:

برای دوره های تولید بزرگ مقرون به صرفه نیست
به طور کلی هیچ تخفیف حجمی وجود ندارد

2. طراحی

آخرین چیزی که یک بازدیدکننده می خواهد این است که در کاتالوگ شما ببیند، یک کپی از طرح تی شرت است که در جای دیگری یافت می شود. طرح های شما لزوماً نیازی به پیچیده بودن ندارند – در واقع، بسیاری از پرفروش ترین تی های گرافیکی بسیار ساده هستند. با این حال، آنها باید با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند و برجسته شوند.
برای اطمینان از چاپ با کیفیت برای کسب و کار فروش پیراهن، فایل های طراحی شما باید حداقل 300 پیکسل در اینچ (dpi یا ppi) باشد، پس زمینه شفاف داشته باشد و به اندازه کافی بزرگ باشد که منطقه چاپ واقعی تی شرت را بپوشاند. فقط توجه داشته باشید که مشخصات دقیق شما بسته به چاپگر و تکنیک چاپ استفاده شده متفاوت خواهد بود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

3. کیفیت

مهمترین عامل بعدی در نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین تی شرت برای موفقیت طولانی مدت، کیفیت است. شما می توانید یک نفر را ناامید کنید، اما او اجازه نمی دهد که او را دو بار ناامید کنید. الگویی که محو می‌شود و ترک می‌خورد یا تی شرتی که چروک می‌شود و پاره می‌شود، طرفدارانی را ایجاد نمی‌کند که برگردند و دوباره بخرند.
تی‌شرت‌های باکیفیت‌تر ممکن است هزینه بیشتری برای تولید داشته باشند، اما می‌توانند قیمت‌های بالاتری نیز داشته باشند. کیفیت نهایی تی شرت شما به جنس تی شرت خالی، تکنیک چاپ استفاده شده و تهیه صحیح فایل طرح شما بستگی دارد.

4. برند

هنگامی که یک تجارت آنلاین برای پیراهن راه اندازی می کنید، یک برند قوی و جالب حیاتی است. نام تجاری شما وعده ای است که همه انتخاب های شما از جمله جایگاه، طرح ها و کیفیت شما را به هم گره می زند. از نام تجاری تیشرت گرفته تا لوگویی که استفاده می کنید، ایجاد یک برند منحصر به فرد و دوست داشتنی در صنعت پر رقابت مهم است.
هنگامی که مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند، برای یک تجارت الکترونیکی بسیار مهم است که حضوری متمایز برای جلب توجه آنها داشته باشد.
یک نام تجاری عالی می تواند به محصولات شما کمک کند تا از بقیه متمایز شوند. با فهرست رایگان و منتخب مقالات پرتأثیر ما، یک دوره کوتاه در برندسازی مشاغل کوچک دریافت کنید.

5. موجودی

هنگام یادگیری نحوه راه‌اندازی تجارت آنلاین تی‌شرت، اکثر مردم یا خرید و نگهداری موجودی را انتخاب می‌کنند و از قیمت عمده و چاپگرهای محلی بهره می‌برند، یا از خدمات چاپ بر اساس تقاضا برای مدیریت موجودی و ارسال کالای خود استفاده می‌کنند. همچنین می توانید ترکیبی از هر دو را انتخاب کنید.
با نگهداری موجودی خود برای کسب و کار فروش اینترنتی پیراهن خود، می توانید به راحتی به فروش حضوری بپردازید و به طور بالقوه حاشیه سود خود را بهبود بخشید، در حالی که با چاپ بر اساس تقاضا، ریسک بسیار کمتری را متقبل می شوید. قبل از شروع، مزایا و معایب را بسنجید. اگر مطمئن نیستید، چاپ بر اساس تقاضا همیشه یکی از بهترین ایده های تجاری کم سرمایه است.
داستان های موفقیت کسب و کار تی شرت آنلاین
بسیاری از کارآفرینان در راه اندازی کسب و کار فروش پیراهن موفق بوده اند. یکی از آنها به طور خاص، رایان مک کارتی، بنیانگذار Imouri (که قبلاً به عنوان پیراهن سوگوی شناخته می شد)، از Shopify برای اجرای تجارت چاپ تی شرت خود که الهام گرفته از انیمیشن است، از سال 2016 استفاده کرده است.
فروشگاه اینترنتی ایموری
رایان زمانی تصمیم گرفت که تجارت تی شرت خود را ایجاد کند که نتوانست لباسی به سبک انیمه پیدا کند که متناسب با سبک شخصی او باشد. او بی سر و صدا چیزی را راه اندازی کرد که فکر می کرد می تواند یک تجارت کوچک پوشاک باشد، که از آن زمان به یک تجارت پوشاک چاپی شش رقمی تبدیل شده است که لباس های خیابانی را با الهام از فرهنگ پاپ و انیمه ژاپنی می فروشد. راز او برای راه اندازی موفقیت آمیز خط لباس شما؟ با استفاده از Reddit و تبلیغات پولی برای آزمایش محصولات، طرح‌های برنده را در مراحل اولیه شناسایی کنید.

کسب و کار تی شرت خود را از امروز شروع کنید

ابراز خلاقیت و فروش آنلاین تی شرت هرگز آسان تر نبوده است. هر جایگاهی که برای خدمت انتخاب می‌کنید یا هر چقدر هم که تصمیم بگیرید با کیفیت و طرح‌های خود بلندپرواز باشید، یک فروشگاه تی‌شرت برای اولین کسب‌وکار آنلاین عالی، اولین کسب‌وکار تجارت الکترونیک عالی را برای کارآفرینان جدید ایجاد می‌کند.


چاپ حامد  ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تی شرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید