چاپ آنلاین حامد

مرکز تخصصی چاپ لیوان، تیشرت، تابلوفرش، سنگ، ساعت، بشقاب، کوسن، پازل، قاب کریستال و... طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

چگونه یک تجارت آنلاین تیشرت در سال 2022 راه اندازی کنیم: هر آنچه که باید بدانید

چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت در سال 2022 راه اندازی کنیم: هر آنچه که باید بدانید

دانلود pdf

تی‌شرت‌ها فقط جزء اصلی لباس‌های غیررسمی نیستند، بلکه لباس‌هایی هستند که اغلب شخصیت، علایق و هویت ما را منعکس می‌کنند. به همین دلیل، فروش تی شرت به صورت آنلاین به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است، به ویژه برای کارآفرینان و هنرمندانی که به دنبال روشی نسبتا ارزان برای یادگیری نحوه شروع یک تجارت هستند. به علاوه، انتظار می‌رود که بازار جهانی صنعت تجارت چاپ تی‌شرت سفارشی تا سال 2025 به 10 میلیارد دلار برسد.
با رشد محبوبیت فروش تی شرت، بدون شک با رقابت سختی روبرو خواهید شد. اما با ساختن یک برند برای یک مخاطب هدف خاص و ایجاد طرح های تی شرت مورد نظر مشتریان، می توانید موفقیت خود را پیدا کنید.
در این راهنما، ما هر مرحله از نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین پیراهن را که ماهانه در هر ماه درآمد اضافی به همراه دارد، مرور خواهیم کرد.

نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی تی شرت، مرحله به مرحله:

  • یک جایگاه را انتخاب کنید
  • منبع مواد با کیفیت و گزینه های چاپ تی شرت
  • طرح های تیشرت خود را بسازید
  • ماکت تی شرت
  • طرح های خود را تایید کنید
  • فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

چاپ تیشرت

سفارش آنلاین چاپ تی شرت

گالری


تجارت آنلاین تی شرت

1. یک جایگاه برای تجارت آنلاین تی شرت خود انتخاب کنید

یک جایگاه به کسب و کار فروش آنلاین پیراهن شما کمک می کند تا بهتر دیده شود و مخاطب هدف مناسب را بدون کاهش بودجه شما جذب کند.
شما اصطلاح “جایگاه” را زیاد می شنوید، اما مهم است که یکی از آن ها را در هنگام تلاش برای درک نحوه ایجاد یک تجارت آنلاین تی شرت انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک مدل کسب‌وکار موفق تی‌شرت آنلاین، توانایی متمایز شدن است، و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام آن، ارائه خدمات به یک مخاطب هدف یا گروه علاقه‌مند خاص است.
به طور کلی، دسته‌هایی مانند «تی‌شرت برای افرادی که شعارهای خنده‌دار دوست دارند» بسیار گسترده‌تر از آن هستند که در یک بازار بسیار توسعه‌یافته مورد توجه قرار گیرند. شما می خواهید آن را کمی بیشتر سفت کنید. نمونه ای از یک جایگاه خاص تر، تی شرت هایی با شعارهای خنده دار است که مربوط به پزشکان و پرستاران یا صاحبان سگ است، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.
هنگامی که می خواهید بدانید چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت راه اندازی کنید، راه های زیادی برای یافتن و ارزیابی یک جایگاه وجود دارد. چندتایی این جاست:
از زیرمجموعه‌های تخصصی خود دیدن کنید و تعداد مشترکین و سطح مشارکت را ارزیابی کنید.
از ابزار بینش مخاطبان فیس بوک برای اندازه گیری اندازه جایگاه خود در پلتفرم استفاده کنید.
این لیست از سرگرمی های محبوب در ویکی پدیا را برای الهام گرفتن اسکن کنید.
علایق خود و جوامعی را که به آن تعلق دارید در نظر بگیرید – گاهی اوقات خوب است که به دل خود اعتماد کنید.
هنگامی که جایگاه خود را محدود کردید، یک طرح تجاری برای کسب و کار فروش پیراهن خود ایجاد کنید که اهداف و فرصت های مختلف شما را برای فروش تی شرت های سفارشی پوشش می دهد، سپس نحوه اجرای آن طرح را بیابید.
برنامه ریزی کسب و کار اغلب برای تامین بودجه استفاده می شود، اما بسیاری از صاحبان کسب و کار نوشتن یک طرح را ارزشمند می دانند، حتی اگر هرگز با یک سرمایه گذار کار نکنند. به همین دلیل است که ما یک الگوی طرح کسب و کار رایگان برای کمک به شما برای شروع آماده کرده ایم.

2. منبع مواد با کیفیت و گزینه های چاپ تی شرت

گام بعدی نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین تی شرت، یافتن تامین کنندگان است. همه تی شرت ها یکسان نیستند و همه کارهای چاپی یکسان نیستند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، کیفیت برای برند شما و موفقیت آن مهم است، بنابراین مهم است که خود را آموزش دهید و پیراهن های خالی خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
ممکن است وسوسه انگیز باشد که هنگام راه اندازی یک تجارت آنلاین، کیفیت را فدای حاشیه سود بالاتر کنید. اما باید در نظر داشته باشید که کیفیت چگونه بر تصمیم مشتری برای اشتراک گذاری برند شما و خرید مجدد از شما تأثیر می گذارد.
انتخاب یک تی شرت با کیفیت شامل عوامل مختلفی از جمله تناسب، اندازه، جنس، نرمی و وزن است. یک نقطه شروع عالی برای تعیین اینکه از کدام تی شرت خالی استفاده کنید، بررسی بررسی مجله T-Shirt درباره برخی از محبوب ترین تی شرت های خالی برای چاپ است.
هنگامی که انتخاب های خود را محدود کردید، به شدت توصیه می شود که نمونه ها را سفارش دهید تا بتوانید تصمیم نهایی آگاهانه بگیرید.


3. طرح های تی شرت خود را ایجاد کنید

بعدی در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار آنلاین تی شرت خود این است که طرح ها را ارائه دهید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید در طرح های تجاری تی شرت خود شروع کنید.

پرفروش ترین طرح ها و سوله ها را بیابید

اگر به ایده‌ها و طرح‌های تی‌شرت گیر افتاده‌اید، یک شروع عالی این است که ببینید چه چیز دیگری محبوب است و در حال حاضر فروش خوبی دارد.
در زیر لیستی از صفحات برخی از بازارهای برتر تیشرت های گرافیکی آورده شده است. می‌توانید از آن‌ها برای جستجوی بخش‌های «پرفروش‌ترین‌ها» و «محبوب‌ترین» استفاده کنید تا به شما کمک کند تا ایده بهتری از طراحی تی‌شرت یا جایگاه بعدی خود داشته باشید.
Google Trends برای درک موضوعاتی که مردم در حال حاضر به آنها علاقه دارند و برای کسب و کار آنلاین تی شرت شما الهام می گیرند.

یک طراح استخدام کنید

هنگامی که ایده ای برای برخی از طرح های تی شرت دارید، در واقع باید آنها را طراحی کنید. اگر نرم افزار Adobe Photoshop یا برنامه ای مشابه دارید، احتمالاً می توانید طرح های عالی را خودتان ایجاد کنید. با این حال، اگر شما مانند اکثر مردم هستید، باید از کمک بگیرید.
ابزارها و بازارهای بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیدا کردن یک طراح گرافیک مناسب برای کمک به شما استفاده کنید.

جوامع طراحی

Dribbble: Dribbble یک جامعه طراح با استعدادهای منحصر به فرد زیادی است. سبک مورد نظر خود را جستجو کنید و به طراحانی که دوست دارید پیام دهید تا ببینید آیا آنها برای پروژه های مستقل در دسترس هستند یا خیر.
Behance: Behance یک پلت فرم جالب برای بررسی است. می‌توانید نمونه کارها را از سازندگان مختلف در سراسر جهان مشاهده کنید که در زمینه تصویرسازی، جایگاه‌ها، و سبک‌ها و موارد دیگر تخصص دارند. اگر در نهایت از یک طراح خوشتان آمد، می‌توانید با آنها تماس بگیرید و از طرح‌های تی‌شرت سفارشی خود قیمت بگیرید.

شبکه های فریلنسری

برخی از گزینه‌های دیگری که ممکن است بخواهید امتحان کنید، شبکه‌های فریلنسری معروف مانند Freelancer و Upwork هستند. می‌توانید طراحان تی‌شرت واجد شرایط را پیدا کنید، سریع، و موفقیت‌های شغلی و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. اگر کسی را دوست دارید، می توانید مستقیماً در پلتفرم تماس بگیرید و او را در محل استخدام کنید.

خرید طرح های تیشرت

اگر به دنبال یافتن یک طراح برای نحوه راه اندازی تجارت آنلاین تی شرت هستید، همیشه می توانید طرح های از پیش ساخته شده را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که اگر این مسیر را انتخاب کنید، احتمال زیادی وجود دارد که افراد دیگر در حال حاضر هر طراحی را که انتخاب می‌کنید بفروشند، و این کار را برای شما و کسب‌وکار فروش آنلاین پیراهن‌تان سخت‌تر می‌کند.

بازارهای گرافیکی تجارت آنلاین تی شرت  زیر را بررسی کنید:

Designious: که بسته های وکتور و طرح های تی شرت PNG را می فروشد، همچنین کلیپ آرت را برای ایجاد محصولات خود می فروشد.
تولیدی تی شرت: که انواع تصاویر وکتور را برای مشاغل چاپ تی شرت ارائه می دهد – از مدرسه قدیمی تا سبک پانک ریو و شهری.
بازار خلاق: که به طور انحصاری بر روی تی‌شرت‌ها تمرکز نمی‌کند، اما می‌توانید بیش از 3 میلیون فونت، گرافیک، تم، عکس و الگوی منحصربه‌فرد را پیدا کنید که توسط سازندگان مستقل از سراسر جهان طراحی شده‌اند.
Graphic River: جایی که می‌توانید بدون حق امتیاز، فایل‌های فتوشاپ، وکتور و بسته‌های آیکون برای طرح‌های تی‌شرت خود بخرید و بفروشید.
به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید بدانید که چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت ایجاد کنید، ممکن است نیاز به خرید مجوز تجاری داشته باشید.

4. ماکت تی شرت

هنگامی که چند طرح نهایی داشتید، گام بعدی شما برای نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین تی شرت، گرفتن چند تصویر ماکت است. ماکت ها مفید هستند تا مشتریان شما بتوانند ببینند طرح نهایی چاپ شده روی پیراهن چگونه به نظر می رسد.
چند راه وجود دارد که می‌توانید از طرح‌های نهایی خود بر روی تی‌شرت‌ها عکس بگیرید، از جمله سفارش نمونه و عکاسی از محصول خودتان، یا با فراوانی ماکت‌ها و قالب‌های تی‌شرت به‌صورت آنلاین، تصمیم بگیرید که یک ماکت 100% دیجیتال بسازید.
قالب های تی شرت ادوبی فتوشاپ رایج ترین انواع فایل های ماکت هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که به سرعت پیش نمایش کنید که چگونه طرح های شما چاپ شده روی یک تی شرت به نظر می رسند. اکثر قالب های فتوشاپ دارای چندین لایه هستند که به شما امکان می دهد رنگ پیراهن را تغییر دهید و طرح خود را که با چین ها، چین ها و خطوط پیراهن ترکیب می شود، اعمال کنید.
اگر ادوبی فتوشاپ برای شما مناسب نیست، می‌توانید از نرم‌افزار ماکت‌های مبتنی بر وب نیز استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دانلود و فهمیدن فتوشاپ، همین کار را انجام دهید.
یکی دیگر از گزینه های عالی برای کارهایی مانند این، کمک گرفتن از شخصی در Fiverr است. فقط مدل های تی شرت را جستجو کنید.

5. طرح ها را برای کسب و کار آنلاین تیشرت خود تأیید کنید

قبل از اینکه پول زیادی روی ایده کسب و کار جدید خود سرمایه گذاری کنید، باید بررسی کنید که بازار و علاقه ای به طرح های شما وجود دارد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای اعتبار بخشیدن به بازار و فروش آنلاین تی شرت استفاده کنید.
برخی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای اعتبارسنجی ایده‌های طراحی شما عبارتند از:
شبکه های اجتماعی شخصی برخی از طرح های خود را در نمایه فیس بوک، گروه های خاص فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی دوستان و مشتریان بالقوه خود پست کنید. با این حال، هنگام سؤال از دوستان و خانواده مراقب باشید – نظرات آنها مستعد مهربانی است.

 

Reddit

علیرغم بیزاری عمومی جامعه از بازاریابی، ردیت هنوز یکی از بهترین مکان ها برای دریافت بازخورد صادقانه در مورد طرح های خود است (که حتی می تواند پس از راه اندازی به فروش تبدیل شود). با زیرردیت‌های بی‌شماری، یافتن یک دسته از مشتریان بالقوه بسیار هدفمند آسان است و قبل از راه‌اندازی مستقیماً از آن‌ها نظرشان را در مورد طرح‌هایتان بپرسید.

کرودفو

گرفتن سایت‌های تامین مالی جمعی آزمایش، اعتبارسنجی و جمع‌آوری پول برای ایده جدید کسب‌وکارتان را بسیار آسان‌تر کرده‌اند. راه اندازی یک کمپین تامین مالی جمعی می تواند زمان بر باشد و نیاز به آمادگی زیادی دارد. با این حال، مزایای آن می تواند بسیار زیاد باشد، از جمله تامین مالی کامل پروژه شما قبل از راه اندازی آن. اگر ایده جدیدی برای کسب و کار تی شرت دارید (مثلاً، تی شرت های مشابه برای سگ ها و صاحبان سگ ها)، سرمایه گذاری جمعی ممکن است برای شما مناسب باشد.
چاپ برحسب تقاضا. در نهایت، با یک پلت فرم تجارت الکترونیک مانند Shopify، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کاملاً کاربردی (شامل نام دامنه) در عرض چند ساعت برای اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کارتان هرگز آسان تر نبود. یک آزمایش رایگان 14 روزه را شروع کنید و یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا را برای اعتبارسنجی تی شرت های خود با تلاش برای فروش آنلاین آنها یکپارچه کنید.

نماد الگو

چگونه یک محصول برنده را برای فروش پیدا کنید و تهیه کنید
در کمتر از 40 دقیقه، به شما اجازه می‌دهیم که چگونه ایده‌های محصول را پیدا کنید، چگونه آنها را تأیید کنید، و چگونه محصول را پس از دریافت ایده‌ای که می‌خواهید دنبال کنید، بفروشید.

6. فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

اکنون که طرح های تی شرت خود را در دست دارید، مدل های خود را ساخته اید و ایده خود را تأیید کرده اید، زمان آن رسیده است که فروشگاه خود را بسازید. اگر می خواهید بدانید که چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت راه اندازی کنید، این امر به ویژه مهم است.
تعداد انگشت شماری از خدمات چاپ بر اساس تقاضای تی شرت وجود دارد که مستقیماً با فروشگاه Shopify شما ادغام می شود و به شما امکان می دهد در کمترین زمان سفارشات را دریافت کنید. این سرویس ها هر بار که سفارشی دریافت می کنید، تی شرت های شما را چاپ و از طرف شما برای مشتریان ارسال می کند.
هیچ نیازی به خرید یا نگهداری موجودی از قبل وجود ندارد، و این یک راه عالی برای شروع است. بهتر از همه، اگر می خواهید از طرح خود بر روی سایر محصولات قابل چاپ مانند لیوان ها و کیف های حمل و نقل استفاده کنید، این گزینه را نیز دارید.

5 نکته برای راه اندازی کسب و کار تی شرت

اگرچه ابزار و فناوری موجود برای طراحی، چاپ و ارسال تی‌شرت‌های سفارشی، راه‌اندازی را نسبتاً ساده می‌کند، اما بخش دشوار آن ساخت یک برند برای متمایز شدن از رقبا است. رقابت را با حاشیه سود کم ترکیب کنید و ایجاد یک شرکت تیشرت آنلاین کمی سخت تر از آنچه در ابتدا به نظر می رسد می شود.
اگر می‌خواهید تی‌شرت‌ها را به صورت آنلاین طراحی و بفروشید، باید از همان ابتدا تصمیمات درستی بگیرید.
چندین عنصر حیاتی در راه اندازی یک کسب و کار فروش اینترنتی پیراهن موفق دخیل هستند. قبل از حرکت به جلو، هر یک از این عناصر باید به دقت در نظر گرفته شوند:

تکنیک های چاپ تی شرت

روش های مختلفی برای چاپ طرح روی تی شرت وجود دارد. انتخاب مناسب می تواند به شما کمک کند در پول خود صرفه جویی کنید و تصمیمات تجاری هوشمندانه تری بگیرید.
طرح. اکثر افرادی که تی‌های گرافیکی خریداری می‌کنند به دنبال طرح‌ها، گرافیک‌ها و شعارهایی هستند که با آن‌ها ارتباط داشته باشد و نظرات و شخصیت آنها را منعکس کند.
کیفیت. کیفیت پیراهن‌هایی که استفاده می‌کنید و کار چاپ باید درجه یک باشد تا یک تجارت پایدار ایجاد کنید.
نام تجاری، یک نام تجاری قوی و جالب در صنعت تی شرت حیاتی است.
موجودی، آیا موجودی خود را مدیریت می کنید تا از تخفیف های حجمی استفاده کنید یا از خدمات چاپ بر اساس تقاضا برای صرفه جویی در زمان و تلاش استفاده کنید.
بیایید نگاهی عمیق تر به هر یک بیندازیم.

1. تکنیک های چاپ تی شرت

در مورد نحوه ایجاد یک تجارت آنلاین تیشرت سه روش رایج برای چاپ وجود دارد. هر روشی مزایا و معایب خود را دارد و تصمیم گیری در مورد استفاده از آن تا حدی به مدت زمان سرمایه گذاری در تولید محصول و انتخاب شریک چاپی بستگی دارد.
در زیر، ما هر سه گزینه چاپ تی شرت را بیان کرده ایم تا درک بهتری از هر فرآیند به شما ارائه دهیم. چه در چاپگر خود سرمایه گذاری کنید یا از یک تامین کننده محلی استفاده کنید، ارزش این را دارد که بدانید هر تکنیک چاپ چگونه کار می کند.

چاپ صفحه نمایش

چاپ روی صفحه یک تکنیک قدیمی است که برای صاحبان مشاغلی که تی شرت را به صورت آنلاین و در فروشگاه طراحی و می فروشند امتحان خود را پس داده است.
به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای چاپ روی تی شرت، چاپ روی صفحه می تواند نتایج بادوام و ماندگاری داشته باشد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اگر می‌خواهید خط تولید خود را گسترش دهید، روی محصولاتی مانند اقلام بوم، لیوان، کلاه، و چیزهای دیگر برای ساخت و فروش چاپ کنید.
با این حال، راه اندازی اولیه کار فشرده به این معنی است که چاپ روی صفحه هنگام چاپ فله مقرون به صرفه است. چاپ صفحه همچنین در مورد طرح های پیچیده یا طرح هایی با بیش از چهار تا پنج رنگ مشکلاتی را ایجاد می کند، زیرا هر رنگ هزینه ها و زمان تولید را افزایش می دهد.

مزایا:

مقرون به صرفه برای دسته های بزرگ
تخفیف های حجمی

معایب:

برای چندین رنگ مقرون به صرفه نیست
فقط می توانید تصاویر و طرح های ساده را چاپ کنید

چاپ حرارتی

چاپ حرارتی نیز برای مدت طولانی وجود داشته و در چندین مورد وجود دارد. ممکن است کاغذ انتقال حرارت اولیه را در فروشگاه لوازم اداری محلی خود دیده باشید.
اگرچه این روش چاپ طرح ها را از رایانه خانگی شما و انتقال آنها با اتو را آسان می کند، اما در مورد راه اندازی یک کسب و کار کوچک آن را کاهش نمی دهد. شکل پیشرفته‌تر انتقال حرارت «انتقال پلاستیزول» نامیده می‌شود و توسط چاپگرهای حرفه‌ای بر روی کاغذ مخصوص انتقال حرارت با کیفیت بالا چاپ می‌شود.
مزیت انتقال حرارت این است که می‌توانید دسته‌ای از چاپ‌ها را از چاپگر محلی خود سفارش دهید و هنگام دریافت سفارش، آنها را با دستگاه پرس حرارتی تجاری به تی‌شرت‌های خود منتقل کنید.
انتقال حرارت می تواند تصاویر تمام رنگی را روی تی شرت ها نسبتاً آسان و سریع ایجاد کند.

مزایا:

شما می توانید هر پیراهن را در صورت تقاضا “چاپ” کنید
برای دسته های کوچک مقرون به صرفه تر است
محدودیتی در تعداد رنگ هایی که می توانید در چاپ استفاده کنید وجود ندارد

معایب:

کیفیت پایین تر و دوام کمتر نسبت به چاپ مستقیم روی لباس و صفحه نمایش
سرمایه گذاری اولیه بزرگ در دستگاه پرس حرارتی (از چند صد دلار تا چند هزار)

چاپ مستقیم به لباس (DTG)

چاپ تی شرت مستقیم روی لباس

فرآیند چاپ مستقیم روی لباس بسیار شبیه به یک چاپگر جوهر افشان است که ممکن است در خانه داشته باشید. این یک نوع متداول از تجهیزات تجاری چاپ تی شرت است زیرا جوهر را مستقیماً روی تی شرت چاپ می کند و می تواند تصاویر تمام رنگی را با دقت تولید کند.
چاپ مستقیم روی لباس، چاپ با کیفیتی همتراز با چاپ صفحه و بهتر از انتقال حرارت ایجاد می کند. از آنجایی که مانند یک چاپگر جوهر افشان عمل می کند، برخلاف چاپ روی صفحه هیچ هزینه ای برای راه اندازی ندارد. این بدان معناست که چاپ سفارشات کوچک آسان و مقرون به صرفه است.
عیب عمده مدل کسب و کار اینترنتی تی شرت چاپ مستقیم روی لباس، عدم تخفیف حجمی برای سفارش های بزرگ است، زیرا چاپ هر پیراهن به همان اندازه زمان می برد.

مزایا:

گزینه های رنگ نامحدود
دقت بالا در جزئیات در طراحی چاپی
برای سفارش های کوچک یا یکبار عالی است
بدون هزینه راه اندازی

معایب:

برای دوره های تولید بزرگ مقرون به صرفه نیست
به طور کلی هیچ تخفیف حجمی وجود ندارد

2. طراحی

آخرین چیزی که یک بازدیدکننده می خواهد این است که در کاتالوگ شما ببیند، یک کپی از طرح تی شرت است که در جای دیگری یافت می شود. طرح های شما لزوماً نیازی به پیچیده بودن ندارند – در واقع، بسیاری از پرفروش ترین تی های گرافیکی بسیار ساده هستند. با این حال، آنها باید با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند و برجسته شوند.
برای اطمینان از چاپ با کیفیت برای کسب و کار فروش پیراهن، فایل های طراحی شما باید حداقل 300 پیکسل در اینچ (dpi یا ppi) باشد، پس زمینه شفاف داشته باشد و به اندازه کافی بزرگ باشد که منطقه چاپ واقعی تی شرت را بپوشاند. فقط توجه داشته باشید که مشخصات دقیق شما بسته به چاپگر و تکنیک چاپ استفاده شده متفاوت خواهد بود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

3. کیفیت

مهمترین عامل بعدی در نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین تی شرت برای موفقیت طولانی مدت، کیفیت است. شما می توانید یک نفر را ناامید کنید، اما او اجازه نمی دهد که او را دو بار ناامید کنید. الگویی که محو می‌شود و ترک می‌خورد یا تی شرتی که چروک می‌شود و پاره می‌شود، طرفدارانی را ایجاد نمی‌کند که برگردند و دوباره بخرند.
تی‌شرت‌های باکیفیت‌تر ممکن است هزینه بیشتری برای تولید داشته باشند، اما می‌توانند قیمت‌های بالاتری نیز داشته باشند. کیفیت نهایی تی شرت شما به جنس تی شرت خالی، تکنیک چاپ استفاده شده و تهیه صحیح فایل طرح شما بستگی دارد.

4. برند

هنگامی که یک تجارت آنلاین برای پیراهن راه اندازی می کنید، یک برند قوی و جالب حیاتی است. نام تجاری شما وعده ای است که همه انتخاب های شما از جمله جایگاه، طرح ها و کیفیت شما را به هم گره می زند. از نام تجاری تیشرت گرفته تا لوگویی که استفاده می کنید، ایجاد یک برند منحصر به فرد و دوست داشتنی در صنعت پر رقابت مهم است.
هنگامی که مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند، برای یک تجارت الکترونیکی بسیار مهم است که حضوری متمایز برای جلب توجه آنها داشته باشد.
یک نام تجاری عالی می تواند به محصولات شما کمک کند تا از بقیه متمایز شوند. با فهرست رایگان و منتخب مقالات پرتأثیر ما، یک دوره کوتاه در برندسازی مشاغل کوچک دریافت کنید.

5. موجودی

هنگام یادگیری نحوه راه‌اندازی تجارت آنلاین تی‌شرت، اکثر مردم یا خرید و نگهداری موجودی را انتخاب می‌کنند و از قیمت عمده و چاپگرهای محلی بهره می‌برند، یا از خدمات چاپ بر اساس تقاضا برای مدیریت موجودی و ارسال کالای خود استفاده می‌کنند. همچنین می توانید ترکیبی از هر دو را انتخاب کنید.
با نگهداری موجودی خود برای کسب و کار فروش اینترنتی پیراهن خود، می توانید به راحتی به فروش حضوری بپردازید و به طور بالقوه حاشیه سود خود را بهبود بخشید، در حالی که با چاپ بر اساس تقاضا، ریسک بسیار کمتری را متقبل می شوید. قبل از شروع، مزایا و معایب را بسنجید. اگر مطمئن نیستید، چاپ بر اساس تقاضا همیشه یکی از بهترین ایده های تجاری کم سرمایه است.
داستان های موفقیت کسب و کار تی شرت آنلاین
بسیاری از کارآفرینان در راه اندازی کسب و کار فروش پیراهن موفق بوده اند. یکی از آنها به طور خاص، رایان مک کارتی، بنیانگذار Imouri (که قبلاً به عنوان پیراهن سوگوی شناخته می شد)، از Shopify برای اجرای تجارت چاپ تی شرت خود که الهام گرفته از انیمیشن است، از سال 2016 استفاده کرده است.
فروشگاه اینترنتی ایموری
رایان زمانی تصمیم گرفت که تجارت تی شرت خود را ایجاد کند که نتوانست لباسی به سبک انیمه پیدا کند که متناسب با سبک شخصی او باشد. او بی سر و صدا چیزی را راه اندازی کرد که فکر می کرد می تواند یک تجارت کوچک پوشاک باشد، که از آن زمان به یک تجارت پوشاک چاپی شش رقمی تبدیل شده است که لباس های خیابانی را با الهام از فرهنگ پاپ و انیمه ژاپنی می فروشد. راز او برای راه اندازی موفقیت آمیز خط لباس شما؟ با استفاده از Reddit و تبلیغات پولی برای آزمایش محصولات، طرح‌های برنده را در مراحل اولیه شناسایی کنید.

کسب و کار تی شرت خود را از امروز شروع کنید

ابراز خلاقیت و فروش آنلاین تی شرت هرگز آسان تر نبوده است. هر جایگاهی که برای خدمت انتخاب می‌کنید یا هر چقدر هم که تصمیم بگیرید با کیفیت و طرح‌های خود بلندپرواز باشید، یک فروشگاه تی‌شرت برای اولین کسب‌وکار آنلاین عالی، اولین کسب‌وکار تجارت الکترونیک عالی را برای کارآفرینان جدید ایجاد می‌کند.


چاپ حامد  ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تی شرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهام مددی

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

آموزش استفاده از اتو برای چاپ تیشرت

یک کمدین و یک مادربزرگ که عاشق صنایع دستی است چه ویژگی مشترکی با هم دارند؟ خوب، برای یک چیز، هر دو می توانند با استفاده از اتو سرگرم شوند! جابجایی های اتو به شما این امکان را می دهد که به راحتی تیشرت ها و پارچه های دیگر را با تصاویری که خودتان طراحی کرده اید و از روی میز کار خود چاپ می کنید تزئین کنید و در نتیجه یک مورد واقعاً منحصر به فرد و جدید ایجاد کنید. فقط به پارچه، طرح، کاغذ انتقال و اتو نیاز دارید!

قطعات

  •  آماده سازی کاغذ
  •  استفاده از کاغذ انتقال
  •  مراقبت از لباس های منتقل شده شما

قسمت1- آماده سازی کاغذ چاپ

 و انتقال آن تصویر به پارچه های دیگر استفاده کنید.

مطمئن شوید که از هیچ تصویر قدیمی که ممکن است در Google پیدا کنید استفاده نکنید. اگر قصد دارید یک تصویر را تکثیر و آن را بفروشید (مانند یک تی شرت)، باید از حقوق آن برخوردار باشید.

1- کاغذ مخصوص چاپ را خریداری نمایید.

ساده ترین راه برای تهیه پوشاک انتقالی این است که به سادگی لوازم مخصوص سابلیمیشن بسته بندی شده را در یک فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه های هنری و خرده فروشان جعبه بزرگ خریداری کنید. این کیت ها معمولاً هر آنچه را که برای انتقال خود به آنها نیاز دارید از جمله نرم افزار تصویر، مقداری کاغذ انتقال و حتی شاید یک تی شرت به شما ارائه می دهند.

شما می توانید از این بسته های مفید صنایع دستی استفاده کنید یا مسیر ایجاد تصاویر انتقال خود را خریداری کنید، نوع خاصی از کاغذ را بخواهید و از لباس خود استفاده کنید.
به طور خلاصه، انتقال روی اتو تصاویری هستند که می توانند روی پارچه تأثیر بگذارند. در یک طرف کاغذ است، و در طرف دیگر تصویری است که روی آن اتو می شود و برعکس منتقل می شود. پس از قرار دادن کاغذ انتقال روی پارچه و دوختن پشت با کاغذ با اتو، تصویر با حرارت به پارچه منتقل می شود.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

2- طرح خود را ایجاد کنید.

تصویری را پیدا کنید یا ایجاد کنید که می خواهید از آن برای چاپ استفاده کنید. می توانید تصویری را در رایانه خود اسکن کنید، در اینترنت پیدا کنید یا در یک برنامه نرم افزاری ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید تصویری از آثار هنری فرزند خود را در رایانه خود اسکن کنید، روی کاغذ انتقال چاپ کنید و تصویر اثر هنری را به یک تی شرت منتقل کنید.

یا، می توانید از برنامه هایی مانند Photoshop برای ایجاد یک تصویر جدید و منحصر به فرد خودتان، چاپ روی کاغذ انتقال استفاده می کنید، می توانید روی Search Tools، سپس Usage Rights و سپس برچسب گذاری شده برای استفاده مجدد کلیک کنید.

همچنین، وب سایت های زیادی وجود دارد که در آنها می توانید انواع مختلفی از تصاویر را که از نظر قانونی برای استفاده، انتقال و فروش برای شما امن هستند، بیابید.
به یاد داشته باشید که انتقال تصاویر حاوی رنگ های تیره معمولاً بهتر است روی پارچه ها ظاهر شود تا تصاویر با رنگ روشن.

چاپگر

همچنین به خاطر داشته باشید که چاپگرهای معمولی در خانه رنگ سفید را چاپ نمی کنند. آنها آن قسمت را خالی می گذارند زیرا چاپگر فرض می کند که کاغذی که برای چاپ تصویر خود استفاده می کنید سفید است و کاغذ سفید از طریق تصویر نشان داده می شود. اگر تصویر شما دارای رنگ سفید است، اتو در هنگام انتقال در آن قسمت واضح ظاهر می شود، به این معنی که رنگ پارچه در آن فضای شفاف بیشتر از رنگ سفید نشان داده می شود.
اگر تصویر شما دارای قسمتهای رنگی بسیار روشن است، ممکن است در هنگام اتوکشی روی پارچه رنگ آنها تغییر رنگ داده و دچار تغییر شکل شود زیرا رنگ روشن آنها با رنگ پیراتو مخلوط شده است. رنگهای تیره و یکدست هنگام استفاده از اتو در چاپ بهترین نتایج را ارائه می دهند. رنگهای سنگین کنتراست بسیار خوبی در برابر پارچه ها دارند و رنگ تیره تر و مات تری را برای چاپ در اختیار چاپگر قرار می دهند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

3- تصویر را دستکاری کنید.

از نرم افزارهای اصلی ویرایش تصویر برای تغییر اندازه تصویر خود، افزودن جلوه ها، تغییر رنگها یا اصلاحات مورد نظر خود استفاده کنید تا تصویر شما درست شود.

تصویری که استفاده می کنید می تواند تصویری از یکی از بسیاری از سایت های اینترنتی باشد که گزینه های انتقال تصویر را ارائه می دهد، یا تصویری است که خودتان ارائه می دهید. تا زمانی که می توانید آن را از چاپگر خود در خانه چاپ کنید (و حقوق قانونی استفاده از آن تصویر را دارید)، می توانید تصویر را روی پارچه خود منتقل کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

4- تصویر خود را آینه کنید.

این فقط برای تصاویر چاپ شده برای پارچه های رنگ روشن مورد نیاز است. اطمینان حاصل کنید که تصویر خود را طوری آینه می کنید تا محصول نهایی با روش صحیح روبرو شود، نه اینکه بخوانید یا پس از اتمام کار روی پارچه خود ظاهر شوید. برای اطمینان از اینکه تصویر را به درستی ورق زده اید، قبل از چاپ، تصویر باید روی صفحه کامپیوتر چرخانده شود.
اگر در تصویر انتقال خود کلماتی دارید معکوس کردن تصویر واقعاً مهم است. بدون معکوس کردن آن، کلمات شما به عقب به پارچه منتقل می شوند.
برای آینه سازی تصویر در نرم افزار رایانه خود، ممکن است لازم باشد از دستورات “Reverse” ، “Flip Image Horizontally” یا “Mirror” استفاده کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

5-از نوع مناسب کاغذ انتقال استفاده کنید.

کاغذ انتقال دو تفاوت دارد. تغییرات: ورق ها را برای پارچه های رنگ روشن استفاده کنید و ورق ها را برای پارچه های تیره استفاده کنید. استفاده از نوع مناسب ورق های انتقال می تواند به شما اطمینان دهد که بهترین نتایج را از اتو خود هنگام انتقال بدست آورید.
مثلا: ورق های انتقال برای چاپ تیشرت های سبک مخصوص پارچه هایی هستند که سفید، زرد، خاکستری روشن یا هر پارچه دیگری هستند که طبیعت آن سبک است. کاغذ انتقال برای پارچه های رنگ روشن شفاف است. این بدان معناست که هر قسمت از تصویر شما که حاوی رنگ سفید است در عوض با اتو کشی روی پیراتو شفاف به نظر می رسد. رنگ پارچه به جای رنگ سفید تصویر نشان داده می شود.
اگر طرح چاپی شما دارای رنگهای روشن (غیر از سفید) است، ممکن است تصویر پس از انتقال به پارچه مخدوش و تغییر رنگ داده شود. هنگام استفاده از این نوع کاغذ انتقال سعی کنید از رنگهای متوسط تا تیره استفاده کنید، بنابراین تصویر به دست آمده پررنگ و واضح است.
کوتاه کردن لبه های طرح را در نظر بگیرید، زیرا قسمت های شفاف کاغذ اطراف طرح هنوز روی پارچه قابل مشاهده است.

استفاده از برچسب

ورق های انتقال برچسبی برای پارچه های تیره برای پارچه های مشکی، خاکستری تیره، آبی تیره یا هر پارچه دیگری با رنگ تیره مناسب است. این ورق های کاغذی ضخیم تر هستند و دارای پشت سفید هستند تا رنگ سفید و سایر رنگهای روشن به وضوح بر روی پارچه تیره تر نمایان شوند.

نکته مهم در استفاده از این نوع کاغذ انتقال این است که هر قسمت از پس زمینه تصویر شما سفید به نظر می رسد و نه شفاف. این بدان معناست که اگر می خواهید رنگ پیراتو به جای رنگ سفید در نقطه خاصی نمایان شود، باید حول و حروف یا سایر عناصر طراحی را به دقت برش دهید.
به عنوان مثال، اگر حروف را چاپ می کردید، باید فضای داخل “O” یا “R” را برش دهید. یا، می توانید زمینه سفید جامد را به عنوان بخشی از طراحی خود داشته باشید. با این حال، بیشتر اوقات، پس زمینه سفید به نظر نمی رسد از اتو برای انتقال روی پارچه های تیره استفاده کند.
پیراتوی را پیدا کنید که جنس مناسبی برای انتقال شما باشد. برخی مواد بهتر از بقیه مواد را جذب کرده و به آنها می چسبند. شما معمولاً می خواهید از پنبه برای پوشش پلی استر استفاده کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

6- کاغذ را چاپ کنید.

قبل از اینکه تصویر انتقال خود را روی کاغذ انتقال چاپ کنید، آزمایشی را با چاپ تصویر خود روی یک کاغذ معمولی انجام دهید. این آزمایش به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که رنگ تصویر چگونه است که می خواهید به نظر برسد، ببینید آیا چاپگر شما به جای حذف یک بخش، کل تصویر را چاپ می کند یا خیر، و اندازه تصویر شما را ببینید. گاهی اوقات ظاهر تصویر شما بر روی صفحه رایانه متفاوت از ظاهر آن پس از چاپ است.
مطمئن شوید که انتقال را در سمت راست صفحه چاپ می کنید. این باید به وضوح مشخص شود. معمولاً قسمت چاپ عاری از هرگونه علامت گذاری است و در پشت آن برخی طرح ها روی آن چاپ شده است. اگر از نحوه قرار دادن کاغذ انتقال در چاپگر مطمئن نیستید، یک ورق کاغذ معمولی را به صورت آزمایشی اجرا کنید. X را در یک طرف کاغذ معمولی بکشید و از چاپگر خود عبور دهید تا ببینید کدام طرف کاغذ چاپ می شود.
اگر قرار است تصویر خود را روی چاپگر لیزری چاپ کنید، باید کاغذ انتقال مخصوص چاپگرهای لیزری خریداری کنید. به طور معمول، چاپگرهای جوهر افشان هنگام چاپ تصاویر منتقل شده بهتر عمل می کنند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

قسمت2- اعمال انتقال

1- پارچه را پهن کنید.

تی شرت یا پارچه را روی یک سطح صاف و سخت قرار دهید و در صورت چروک شدن پیراتو، پیراتو را با اتو صاف کنید. سطحی که روی آن اتو می کنید باید در برابر حرارت مقاوم باشد (برخلاف تخته اتو) و باید آنقدر بزرگ باشد که بتواند کل ناحیه انتقال را اتو کند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

2-انتقال را کوتاه کنید

تصویر انتقال را بچسبانید تا دقیقاً بدانید تصویر چه شکلی است و قرار دادن دقیق آن و قرار دادن آن روی پارچه را آسان تر می کند. شما باید برش دهید و تا آنجا که ممکن است به لبه طرح خود نزدیک شوید. این کار به شما کمک می کند تا انتقال تصویر شما یکپارچه به نظر برسد.
اگر قصد دارید انتقال خود را به پارچه ای با رنگ روشن اتو کنید، باید منتظر بمانید تا پشت تصویر انتقال منتقل شود تا بعد از اتو کشیدن آن.
اگر قصد دارید اتوکشی خود را روی یک پارچه تیره اتو کنید، قبل از اینکه طرح را اتو کنید، پشت آن جدا می شود. در صورت شک، به دستورالعمل های همراه بسته کاغذ انتقال نگاه کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

3-از پارچه خود در برابر انتقال محافظت کنید.

یک تکه مقوا یا یک کیسه کاغذی قهوه ای تا شده را مستقیماً در زیر پیراتو قرار دهید، جایی که تصویر انتقال روی آن اتو می شود. قرار دادن سدی بین دو تکه پارچه، حرارت اتو را از انتقال تصویر به دو طرف تی شرت جلوگیری می کند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

4- موقعیت کاغذ را تعیین کنید.

سمت انتقال تصویر را روی پارچه قرار دهید. انتقال را روی پارچه دقیقاً جایی که می خواهید تصویر باشد قرار دهید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

5-اتو در انتقال.

اتوکشی در هنگام انتقال تصاویر با اتو کردن معمولی با تخته اتو متفاوت است. اتو روی وسایل مورد نیاز به حرارت مستقیم زیادی احتیاج دارد، به این معنی که استفاده از تخته اتو واقعا کارآمد نخواهد بود زیرا تخته های اتو به پخش و پخش حرارت کمک می کند. اتوکشی روی سطوح سخت مانند فرمیکا یا یک تخته چوبی مخصوص چوب می تواند به ویژه برای انجام اتو در انتقال مفید باشد زیرا آنها در حفظ گرما خوب عمل می کنند.
اتو را روی داغ ترین حالت قرار دهید تا بتواند به درستی روی پارچه منتقل شود، اما از بخار استفاده نکنید. بخار می تواند تا حد زیادی مانع از قابلیت انتقال چسبندگی به پارچه شود.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

6-حرارت اتو را به طور مساوی پراکنده کنید.

با حرکت دادن اتو در دایره های بزرگ روی کاغذ انتقال تصویر را اتو کنید. ابتدا روی لبه های بیرونی تصویر تمرکز کنید و به تدریج به سمت داخل به مرکز تصویر حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم حدود 3 دقیقه فشار و اتو بزنید. برای جلوگیری از سوزاندن کاغذ و سوزاندن تصویر، اتو را در حرکت نگه دارید.
قبل از برداشتن کاغذ پشتی، مطمئن شوید که لبه های انتقال به طور کامل وصل شده اند. اگر لبه ها کاملاً به پارچه نچسبیده اند، اتو زدن لبه های انتقال را ادامه دهید. هنگام اتوکشی حتما فشار ثابت و یکنواخت وارد کنید تا تصویر کامل به طور کامل وصل شود.
به جای حرکت مداوم، اتو را در بالای انتقال نگه دارید. اتو به گرمای زیادی احتیاج دارند، بنابراین جابجایی سریع اتو در اطراف می تواند بر مراحل نهایی انتقال شما تأثیر بگذارد. مطمئن شوید اتو دمای مناسب دارد و آن را تا آنجا که ممکن است نگه دارید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

7-صبر کنید تا لباس خنک شود.

وقتی اتمام کار را انجام دادید اتو را خاموش کنید و بگذارید تصویر برای چند دقیقه سرد شود. اگر پشت کاغذ انتقال را قبل از خنک شدن تصویر بردارید، می توانید به طرز فجیعی تصویر را خراب کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

8- کاغذ پشتی را به آرامی جدا کنید.

شما می خواهید از یکی از گوشه های کاغذ شروع کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

قسمت3-مراقبت از لباس های منتقل شده شما

1- پارچه خود را به درستی بشویید.

قبل از شستن پارچه، حداقل 24 ساعت پس از اتوکشی روی انتقال صبر کنید. اگر پارچه را قبل از اینکه زمان تنظیم کامل تصویر شستشو دهید، انتقال را خراب کنید. فقط پارچه را در محیط خنک بشویید و خشک کنید. اگر عکس روی لباس چاپ شده است، قبل از شستن لباس، آن را به داخل برگردانید. این امر کمی محافظت بیشتری به تصویر منتقل شده شما می افزاید. هرچه بیشتر مراقب شستشو و خشک شدن باشید، طول عمراتو شما بیشتر خواهد شد.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

2-پارچه را با دست بشویید.

جایگزین شستشوی پارچه در ماشین لباسشویی، شستن آن با دست است. برای اطمینان از تمیز کردن ملایم پارچه، می توانید آن را با مقداری شوینده سبک شستشو دهید. پارچه خود را سفید نکنید برای خشک کردن پارچه، سعی کنید به جای استفاده از ماشین خشک کن، آن را خشک کنید. این خشک شدن ملایم به ماندگاری بیشتر تصویر منتقل شده شما کمک می کند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

3- لبه ها را محکم کنید.

برای محافظت بیشتر در برابر لایه برداری، می توانید یک حاشیه را در اطراف کل تصویر انتقال یا با دستگاه یا با دست بدوزید.


چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهام مددی

نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی

نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی

    نحوه چاپ روی تیشرت

    دانلود مقاله

    نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی

    یکی از قابلیت های سودمند پرس حرارتی چاپ عکس روی تیشرت می باشد. چاپ تیشرت با استفاده از پرس حرارتی بسیار سریع و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام می باشد. به راحتی می توانید تیشرت های سفارشی خود را با طرح و با سایز های متفاوت در پرس حرارتی با کیفیت بسیار بالایی چاپ نمایید و کسب و کار آنلاین خود را راه بیاندازید.
    کار با پرس حرارتی بسیار شبیه به اتو می باشد با این تفاوت که گرما و فشار بسیار ثابتی را ارائه می دهد و منجر به نتایج با کیفیت تری می شود. اگر برای فروش بطور منظم تی شرت چاپ می کنید، یک پرس گرم ایده خوبی است.

    مواد مورد نیاز

    • آماده سازی طرح اولیه
    • تنظیم پرس حرارتی
    • پرس تیشرت

    قسمت1- آماده سازی کاغذ انتقال

    1- طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    انواع مختلفی از کاغذهای حرارتی وجود دارد که می توانید چاپ تیشرت را انجام دهید. شما می توانید عکس مورد نظر خود را چاپ نمایید. حتی می توانید از وسایل اتوکشی استفاده کنید! در زیر انواع کاغذهایی که با پرس و تی شرت های حرارتی کار می کنند ذکر شده است:
    کاغذ انتقال جوهر شفاف که روی پیراهن های سفید یا رنگ روشن بهترین کار را می کند. می توانید چاپ خود را با استفاده از چاپگر جوهر افشان و کاغذ انتقال مخصوص چاپ کنید. این کار با چاپگر لیزری کار نمی کند.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    انتقال دستگاه کپی لیزری/چاپگر نیز شفاف است. می توانید آنها را با استفاده از کاغذ مخصوص انتقال روی دستگاه کپی لیزری یا چاپگر ایجاد کنید.

    نقل و انتقالات تأمین کننده و خریداری شده از قبل چاپ می شود. آنها مات هستند و برای پیراهن های رنگی، از جمله رنگ های تیره مناسب هستند.
    اپلیکیشن های های گلدوزی شده نیز با پرس حرارتی کار می کنند. با این حال، آنها باید یک چسب فعال شده با گرما در پشت داشته باشند.
    حروف وینیل برش خورده نیز کار می کند. برای ایجاد طرح های مختلف می توانید آنها را روی هم لایه بندی کنید. این امر به ویژه در پوشاک ورزشی رایج است.

    2-در صورت نیاز کاغذ انتقال را چاپ کنید.

    تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید، سپس آن را با استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر معکوس کنید. با استفاده از چاپگر جوهر افشان آن را روی کاغذ مخصوص چاپ چاپ کنید. اطمینان حاصل کنید که در سمت فیلم کاغذ را چاپ می کنید.
    اگر فقط چاپگر لیزری دارید، باید از کاغذ انتقال برای چاپگرهای لیزری استفاده کنید.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    3- برش کاغذ انتقال

    این فقط برای نقل و انتقالات چاپی، تأمین کننده و خریداری شده در فروشگاه ضروری است. هنگامی که از انتقال استفاده می کنید، پوشش فیلم روی پیراهن چاپ می شود – شامل قسمتهایی که رنگ ندارند. شما باید اطراف تصویر خود را برش دهید تا قسمت های خالی فیلم منتقل نشوند.
    می توانید یک حاشیه کوچک در اطراف شکل بگذارید.

    قسمت2-تنظیم حرارت را فشار دهید

    نحوه چاپ روی تیشرت

    1- پرس حرارتی را باز کنید.

    دسته را بالا بیاورید تا پرس باز شود. صفحه حرارتی را از پد سیلیکونی دور کنید. پرس را در حین گرم شدن در مرحله بعدی باز نگه دارید. دستورالعمل های زیر باید برای اکثر مدل های پرس گرم کار کند.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    2-دما را تنظیم کنید.

    دستورالعمل های روی کاغذ انتقال خود را بخوانید تا بدانید از چه دمایی باید استفاده کنید. دکمه ترموستات را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

    منتظر بمانید تا مطبوعات داغ شوند. یک چراغ روشن می شود پس از رسیدن به دمای دلخواه، دکمه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا چراغ خاموش شود.
    در بیشتر موارد، شما باید دما را روی 350 تا 375 درجه فارنهایت (177 تا 191 درجه سانتی گراد) تنظیم کنید.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    3- فشار را تنظیم کنید.

    برای افزایش فشار، دکمه فشار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و فشار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. فشار بر اساس ضخامت پروژه شما خواهد بود. هرچه ضخیم تر باشد، فشار کمتری نیاز خواهید داشت. مراقب باشید که آن را زیاد دور نپیچید، در غیر این صورت ممکن است بازوی گردان جدا شود.
    در بیشتر موارد، شما باید از فشار متوسط تا زیاد استفاده کنید.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    4-تایمر را تنظیم کنید.

    برای افزایش یا کاهش زمان، دکمه های دقیقه و دوم را نگه دارید. وقتی دکمه شروع را فشار می دهید، تایمر شروع به کار می کند. اما هنوز آن را فشار ندهید! در زیر زمانهای توصیه شده بر اساس نوع انتقال شما ممکن است استفاده شود. اگر فروشنده کاغذ زمان متفاوتی را ذکر کرده است، به جای آن از آن استفاده کنید:

    • کاغذ انتقال Ink-Jet: 14 تا 18 ثانیه
    • کاغذ انتقال دستگاه کپی
    • لیزری/چاپگر: 18 تا 25 ثانیه
    • کاغذ سابلیمیشن: 25 تا 30 ثانیه
    • اپلیکیشن های گلدوزی شده: 20 تا 30 ثانیه
    • حروف وینیل برش خورده: 45 تا 60 ثانیه

    قسمت3- فشار دادن پیراهن

    نحوه چاپ روی تیشرت

    1-تی شرت خود را روی صفحه بگذارید.

    مطمئن شوید که طرفی که می خواهید چاپ شود رو به بالا باشد. بیشتر نقل و انتقالات نیمه شفاف هستند، بنابراین بهتر است از تیشرت سفید و یکدست استفاده کنید. اگر برچسب انتقال شما “مات” یا مناسب پیراهن های رنگی است، می توانید از هر رنگ پیراهنی که می خواهید استفاده کنید.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    2- کاغذ را رو به پایین روی پیراهن قرار دهید.

    اطمینان حاصل کنید که کاغذ انتقال در داخل منطقه پرس، شامل پد سیلیکونی و پد حرارتی است.
    اگر شما در حال فشردن یک برنامه گلدوزی شده هستید، آن را روی دوزی به طرف بالا، چسب را به سمت پایین قرار دهید.
    اگر وینیل انتقال حرارت را فشار می دهید، آن را از طرف مات پایین، براق از بالا تنظیم کنید.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    3-در صورت لزوم کاغذ را بپوشانید.

    برخی از پرس های حرارتی در حال حاضر دارای یک محافظ سیلیکونی هستند. اگر لباس شما این کار را نمی کند، یا در حال فشار دادن یک وینیل مخصوص انتقال یا انتقال حرارت هستید، باید یک پارچه نازک را روی پیراهن خود گذاشته و انتقال دهید.

    این از انتقال محافظت می کند. دستمال، حوله چای یا پارچه نازک نخی برای این کار عالی خواهد بود.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    4-مطبوعات را ببندید.

    دسته را به سمت پایین بکشید، پرس را محکم ببندید. ممکن است لازم باشد فشار را تنظیم کنید، مخصوصاً اگر در حال فشردن یک اپلیکیشن یا پچ دوزی هستید.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    5-دکمه شروع را فشار دهید.

    بسته به مدل خاصی که دارید، به احتمال زیاد دسته در جای خود قفل می شود. وقتی تایمر خاموش شد، دوباره دکمه شروع را فشار دهید. با این کار فشار متوقف می شود و تایمر تنظیم مجدد می شود.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    6- پرس را باز کرده و پیراهن را بردارید.

    در حالی که کاغذ هنوز داغ است، کاغذ را از روی پارچه جدا کنید. اکنون باید تصویر روی پیراهن چاپ شود.

    نحوه چاپ روی تیشرت

    7-در صورت تمایل پیراهن های بیشتری را فشار دهید.

    اگر می خواهید طرح دیگری را روی پشت پیراهن خود فشار دهید، ابتدا یک تکه مقوا را داخل پیراهن وارد کنید. ارتفاع صفحه را طوری تنظیم کنید که فشار کمتری وارد شود، سپس پیراهن را دوباره فشار دهید. به این ترتیب، شما به طور تصادفی اولین تصویر را دوباره گرم نمی کنید.


    چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

    چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

    ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

    و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    الهام مددی

    سابلیمیشن: 4 تکنیک برای کمک به بهبود روشنایی و کیفیت چاپ لباس

    سابلیمیشن: 4 تکنیک برای کمک به بهبود روشنایی و کیفیت چاپ لباس

      چاپ تیشرت

      دانلود PDF

      با توسعه پارچه های کاربردی، تقاضای فزاینده ای برای فناوری چاپ لباس کاربردی وجود دارد و چاپ سابلیمیشن مورد توجه بازار قرار گرفته است. چاپ سابلیمیشن برای چاپ روی پارچه های سفید مناسب است و نقوش چاپی نرم و غیر لمس می باشد. جوهر سابلیمیشن تحت تاثیر گرما و فشار به پارچه منتقل می شود و روی سطح لباس باقی نمی ماند تا بافتی نامناسب ایجاد کند. بسیاری از تیم های ورزشی از فناوری چاپ سابلیمیشن  برای چاپ تجهیزات آموزشی و لباس های آموزشی استفاده می کنند، زیرا چاپ سابلیمیشن رنگ برای پارچه های جاذب مناسب است و رنگ های چاپ زیادی برای انتخاب وجود دارد.

      چند مرحله ساده برای ساخت لباس سابلیمیشن رنگ:

      1. از رایانه برای تنظیم اندازه الگوی چاپ شده استفاده کنید.
      2. سپس، از یک چاپگر جوهر افشان مجهز به جوهر سابلیمیشن برای چاپ الگوی روی کاغذ انتقال سابلیمیشن به صورت تصویر آینه ای استفاده کنید.
      3. جوهر سابلیمیشن به پوشش کاغذ انتقال می‌چسبد.
      4. کاغذ انتقال را با قسمتی که قرار است روی محصول چاپ شود، تراز کنید. برای چاپ روی لباس، می توانید از پارچه ای که دوخته نشده است یا یک تی شرت تمام شده استفاده کنید.
      5. اگر ابتدا الگو را پرینت بگیرید و سپس لباس را بدوزید، سایز الگو باید بزرگتر شود و برای چاپ پارچه های جلو و پشت لباس، پرس حرارتی را افزایش دهید. معمولاً برای صرفه‌جویی در مراحل، آستین‌های لباس را با هم چاپ می‌کنند.
      6. سپس دما و فشار دستگاه چاپ را تنظیم کنید، حرارت و فشار را به لباس ها و الگوهای تراز شده اعمال کنید و جوهر جامد روی کاغذ انتقال را به گاز تبدیل کنید تا به الیاف پارچه نفوذ کند.
      7. پس از اتمام پرس گرم، کاغذ انتقال از روی لباس می افتد و لباس های چاپ شده را می توان پوشید. (در برخی موارد، چاپ سابلیمیشن ممکن است به حرارت بیشتری نیاز داشته باشد تا جوهر را “سخت” کند تا اطمینان حاصل شود که الگو به راحتی در حین شستشو از بین نمی رود).
      چاپ سابلیمیشن رنگ معمولاً بر روی لباس های پلی استر انجام می شود زیرا پلی استر بهترین قابلیت جذب رنگ ها را برای نفوذ به داخل الیاف دارد. برخی از لباس‌ ها از پنبه به‌عنوان ماده پایه استفاده می‌کنند، با روکش پلی‌استر پوشانده می‌شوند، یا الیاف پلی‌استر را در پارچه‌ های پنبه‌ای می‌بافند، که گزینه‌های بیشتری را برای چاپ تصعید رنگ فراهم می‌کند. ایده آل ترین سطح پارچه برای چاپ سابلیمیشن رنگ می تواند به طور کامل با فرآیند رنگرزی تبدیل جوهر به گاز سازگار شود.
      اگر با فرآیند اولیه چاپ سابلیمیشن رنگ آشنا هستید و در عین حال درک روشنی از انواع پوشاک تولیدی خود دارید. سپس، می‌توانید این تکنیک‌ها را در نظر بگیرید تا به محصول خود کمک کنید تا نتایج چاپ بهتری داشته باشد: تغییرات رنگ چاپ سابلیمیشن رنگ را درک کنید، طراحی را برای نیازهای لباس برآورده کنید، ماهیت چاپ سابلیمیشن را در طرح در نظر بگیرید، و درک برون‌سپاری و داخلی داشته باشید.

      چاپ سابلیمیشن رنگ را درک کنید

      برای کسانی که تازه کار چاپ سابلیمیشن را آغاز کرده اند، درک نحوه تنظیم رنگ در طول فرآیند رنگرزی بسیار مهم است. هنگامی که پارچه جوهر را جذب می کند، معمولاً مشکلاتی مانند اشباع و تغییر رنگ رخ می دهد. علاوه بر این، تغییرات جزئی در براقیت پارچه نیز بر محصول نهایی تأثیر می گذارد. در واقع، پارچه های سفید نمی توانند کاملاً سفید باشند، با کمی آبی، سرخابی یا حتی سبز. این رنگ ها روی سطح پارچه سفید بر روی الگوی چاپ شده توسط سابلیمیشن تاثیر می گذارد و در نتیجه باعث تغییر رنگ در چاپ می شود.
      به همین دلیل است که چاپ سابلیمیشن رنگ معمولاً رنگ‌های روشن و زنده را انتخاب می‌کند، زیرا رنگ‌های چاپ شده کمی تغییر می‌کنند و تیره می‌شوند. قبل از تولید رسمی، می توانید مدتی را صرف تست سیستم چاپ و ساخت پروفیل های رنگی کنید. معمولاً چاپگر ها وقت و هزینه ای را برای این کار صرف نمی کنند، زیرا قیمت جوهر سابلیمیشن ارزان نیست. با این حال، استفاده از نمایه رنگ به عنوان یک استاندارد چاپ برای مقایسه انحرافات در واقع می تواند مشکلات زیادی را کاهش دهد.
      قبل از چاپ سابلیمیشن می توانید بر روی نمونه های محصول یا پارچه ها تست کنید و به کمک پروفیل های رنگی، تغییرات رنگ چاپ شده روی پارچه ها را مشاهده کنید. بعداً اگر می خواهید گرافیک خطی را به محصول اضافه کنید، می توانید به عقب برگردید و نرم افزار RIP را تنظیم کنید. نرم افزار RIP خوب می تواند به چاپگرهای سابلیمیشن کمک کند تا انواع پارچه ها و محلول های چاپ جوهر را ذخیره کنند و در زمان برای تولید بعدی صرفه جویی کنند. برای طراحان، یادآوری رنگ‌ها معمول است، در صورتی که رنگ طرح الگو خیلی سنگین یا بیش از حد اشباع شده باشد.
      توجه: بسیاری از شرکت هایی که تجهیزات سابلیمیشن، جوهرهای سابلیمیشن و چاپگرها را می فروشند، پروفایل های رنگی توصیه شده دارند. استفاده از نمایه رنگ و تنظیم آن بر اساس نیاز خود پس از شروع، یک روش کمک چاپ خوب است. بازگشت به تنظیم نرم افزار RIP آخرین راه حل است که فقط در شرایطی استفاده می شود که تطبیق تصاویر دشوار است.

      در میان اکثر چاپگرهای مورد استفاده برای چاپ سابلیمیشن، چاپگرهای CMYK نسبتا ارزان هستند. برای استفاده از چاپگر CMYK، باید نحوه تنظیم تصاویر CMYK و نحوه برخورد با تصاویر RGB بیش از حد اشباع شده هنگام تبدیل رنگ ها را بدانید. در غیر این صورت ممکن است رنگ چاپ شده تغییر کند و رنگ چاپ شده در حالت CMYK دارای انحراف باشد. گاهی اوقات، رنگ آبی سلطنتی چاپ شده دارای رنگ زرد یا سیاه، قرمز روشن با فیروزه ای است. این مشکلات می تواند باعث شود که رنگ محصول نهایی کدر و کم رنگ یا بیش از حد زرق و برق باشد، بنابراین تنظیم فرمت RGB هنگام تبدیل رنگ یک مرحله مهم است.
      برای من، تهیه نمونه چاپ کالیبراسیون رنگی (به شکل 1) از قبل برای جلوگیری از مشکلات احتمالی چاپ در مرحله اولیه فایل دیجیتال مفید خواهد بود. اگر می‌خواهید یک آبی رویال روشن روی یک لباس چاپ کنید، می‌توانید ابتدا از درخشان‌ترین رنگ آبی سلطنتی در نمونه چاپ شده استفاده کنید و سپس مقدار CMYK (مانند 100 فیروزه‌ای، 80 سرخابی) را در فایل منبع دیجیتال جستجو کنید. و سپس از این مقادیر استفاده کنید، رنگ را در فایل چاپی جایگزین کنید و در نهایت بهترین اثر چاپ را دریافت کنید. مراحل بالا را تکرار کنید تا با بهترین درصد رنگ های روشن آشنا شوید تا بتوانید انحرافات رنگ را درک کنید و از چاپ بد جلوگیری کنید.
      اجازه دهید طرح نیازهای لباس را برآورده کند
      جالب ترین قسمت طراحی لباس این است که محدودیت های زیادی در نوع و چیدمان الگوی طراحی وجود ندارد. اندازه لبه الگو را می توانید آزادانه تعیین کنید زیرا با دوخت لباس قسمت اضافی آن بریده می شود. با این حال، زمانی که شروع به مطالعه لباس‌های موج سواری و سایر تجهیزات ورزشی در فضای باز کردم، نگران طراحی چنین لباس‌هایی بودم.
      یکی از بزرگترین چالش هایی که من با آن مواجه شدم این بود که چگونه طرح را متناسب با لباس تمام شده انجام دهم. از آنجایی که من در حال طراحی الگوهایی برای لباس موج سواری هستم، این نوع لباس ابتدا سابلیمه می شود و روی پارچه چاپ می شود و سپس به هم می دوزند، بنابراین تصور الگوی روی تنه و اندام انسان دشوار است.

      بهترین راه برای بررسی و تنظیم طرح الگو، استفاده از نرم افزار سه بعدی برای نگاشت الگو بر روی مدل بدن انسان است. اگر این پشتیبانی فنی را ندارید، می توانید یک لباس سفید تک سایز برای پوشیدن یک نفر بگیرید و سپس طرح را روی لباس چاپ کنید تا اندازه آن را بررسی کنید.
      اگر قرار است لوگوی طراحی در قسمت خاصی از لباس قرار گیرد، پس این بررسی “شخص واقعی” بسیار مهم است. با بررسی به راحتی می توانید متوجه شوید که آیا موقعیت لوگو روی سینه خیلی کم است یا خیر، آیا به راحتی تغییر شکل می دهد و آیا هنگام چاپ روی آستین مسدود می شود یا خیر. مشکلات فوق ممکن است باعث شود مشتری سفارش را پس دهد، زیرا اندازه الگو، موقعیت و وضوح روی لباس همه مهم است. مرحله بسیار مهم دیگر اندازه گیری مقادیر ثابتی است که ربطی به سایز لباس ندارند، مانند رنگ و طول درز شانه. می توانید موقعیت الگوی چاپ شده را روی چاپگر سابلیمیشن ثبت کنید تا چاپ مکرر را تسهیل کنید. در صورت امکان، یک لباس تمام شده را برای مرجع نگه دارید.
      شکل 3
      اگر چاپ سابلیمیشن روی لباس انجام می دهید، باید محدوده اندازه لباس را تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که محصول نهایی با اندازه های مختلف سازگار است. به منظور جلوگیری از افتادن الگو روی لباس های کوچکتر یا کوچک نشان دادن روی لباس های XXL، باید اندازه های مختلف لباس را در نظر بگیرید یا در صورت لزوم الگوهای با اندازه های مختلف را چاپ کنید.
      ماهیت چاپ سابلیمیشن را در طرح در نظر بگیرید
      این روش ممکن است کمی انتزاعی باشد، به این معنی که استفاده از ویژگی های چاپ سابلیمیشن برای طراحی الگوها می تواند تاثیر نهایی الگو را تحت تاثیر قرار دهد. از آنجایی که لباس سابلیمیشن معمولا ابتدا روی پارچه چاپ می‌شود و سپس در لباس دوخته می‌شود، می‌توان از الگوهای تصادفی مکرر در طراحی استفاده کرد تا از وضعیت خجالت‌آور الگوهای تلوتلو خورده در درز لباس جلوگیری شود. با این حال، به نحوه بریدن درزهای لباس نیز بستگی دارد.
      روش دیگر استفاده از ویژگی های چاپ سابلیمیشن در طراحی این است که رنگ چاپ شده پس از تحت فشار قرار گرفتن تیره می شود. بنابراین، استفاده از رنگ پس زمینه تیره هنگام طراحی الگوها، محصول نهایی را زنده تر نشان می دهد.
      هنگامی که برای لباس های بدنسازی و لباس ورزشی طراحی می کنید، برای اینکه ویژگی های قسمت خاصی از بدن را برجسته کنید، می توانید از رنگ تیره در پایین لباس و رنگ روشن در قسمت بالا استفاده کنید. این جلوه طراحی توهم کمر کوچک و سینه های بزرگ را در افراد ایجاد می کند که در صورت پوشیدن روی یک مدل زیبایی طرح را افزایش می دهد. همچنین می توانید تقسیم بندی گروه های عضلانی بدن را مشاهده کنید
      لباس را با توجه به توزیع خطوط عضلانی طراحی کنید. تصور کنید که یک کت و شلوار ابرقهرمانی با چاپ تصعید شده به خوبی چهره ورزشکار را نشان می دهد. اگرچه همه نمی خواهند مانند یک ابرقهرمان به نظر برسند، اما برخی از طرح های هوشمندانه می توانند ظاهر پوشنده را زیباتر کنند و جذابیت محصول نهایی را تا حد زیادی افزایش دهند.
      برون سپاری و چاپ داخلی
      بین چاپ گاه به گاه سابلیمیشن و تولید انبوه تفاوت زیادی وجود دارد. مشاغل متعهد به تولید انبوه باید به برخی از چاپگرهای تصعید، از جمله دستگاه های خروجی بزرگ و پرس های حرارتی مجهز شوند. اگر تجارت پوشاک سابلیمیشن شما به تدریج گسترش می یابد، باید زمانی را صرف فکر کردن در مورد اهداف خود و خواسته های مشتریان خود کنید. اگر در زمینه چاپ سابلیمیشن تازه کار هستید و به فرآیند پیچیده تولید عادت ندارید، بهتر است از همان ابتدا کار را برون سپاری کنید.
      چاپ سابلیمیشن به تجربه غنی در چاپ، پرس حرارتی و قرار دادن لباس نیاز دارد و خطاها هزینه بالایی را در بر خواهند داشت. چاپگرهای زیادی وجود دارند که خدمات چاپ سابلیمیشن را در داخل و خارج از کشور ارائه می دهند. آنها دارای تجربه غنی و مجموعه کامل تجهیزات برای انجام کارهای پیچیده اقتصادی و سریع هستند.
      اگر می خواهید چاپ سابلیمیشن به بخشی از تولید لباس تبدیل شود، باید زمانی را صرف تحقیق در مورد تجهیزات چاپ مختلف کنید تا محصولات مورد نظر مشتریان را ارائه دهید. بسیاری از تامین کنندگان چاپ، آموزش چاپ تیشرت های سابلیمیشن را ارائه می دهند که تمامی مراحل چاپ را پوشش می دهد، بنابراین می توانید سعی کنید در اسرع وقت با چنین آموزش هایی تماس بگیرید. اگر یک شرکت نوپا است، می توانید برای کمک یک طراح با تجربه که در چاپ سابلیمیشن مهارت دارد پیدا کنید. می توانید برای یادگیری به تیم تولید آنها بپیوندید یا حتی برخی از کارها را به آنها برون سپاری کنید. تا زمانی که شما یک رقیب نباشید، خوش شانس خواهید بود که شرکتی را پیدا کنید که مایل به اشتراک گذاری تخصص خود باشد، که می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.
      شما باید ارزش برون سپاری را به درستی بسنجید و به جای اینکه همه کارها را خودتان انجام دهید، منطقی از آن استفاده کنید. پس از اینکه شما و تیمتان به طور سیستماتیک آموزش دیدید و به ماشین های چاپ مناسب مجهز شدید، می توانید برای توسعه تجارت چاپ سابلیمیشن خود آماده شوید.
      راه حل چاپ سابلیمیشن خود را پیدا کنید
      امروزه لباس سابلیمیشن می تواند یکی از خلاقانه ترین و جذاب ترین لباس ها باشد. با حذف محدودیت‌های اندازه الگو، رنگ و مکان، و پیگیری مردم برای چاپ غیر لمسی، لباس به محصولی تبدیل شده است که مشتریان مایل به پرداخت قیمت‌های بالا هستند.

      اشتراک‌گذاری این:

      ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
      الهام مددی

      لیوان قهوه با چاپ سه بعدی

      لیوان قهوه با چاپ سه بعدی

      دانلود pdf

      لیوان های قهوه پرینت سه بعدی می تواند به شما در شخصی سازی لیوان کمک کند

      چاپ سه بعدی برای همه چیز مفید است، از جمله نگهداری نوشیدنی صبحگاهی دلخواهتان. استفاده از پرینت سه بعدی برای تهیه لیوان قهوه نه تنها امکان پذیر است، بلکه برای مقاصد روزمره نیز مفید است و زمانی که ایده های هدیه شما تمام می شود مفید است.
      با این حال، قبل از شروع چاپ، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
      اول از همه، همه نوع مواد مصرفی پرینت سه بعدی برای استفاده در تماس با غذا یا نوشیدنی ایمن نیستند. بسیاری از مواد از پلاستیک و سایر پلیمرهای حاوی مواد شیمیایی که هنگام بلعیدن برای انسان مضر هستند ساخته شده‌اند، و فرآیند چاپ سه بعدی حرارت دادن این رشته‌ها آنها را استریل نمی‌کند.
      در مرحله بعد، تعدادی از مواد به گرما یا مایع حساس هستند و اگر در معرض مقادیر زیادی از هر یک از آنها قرار گیرند، تجزیه می شوند.
      در نهایت، فرآیند پرینت سه بعدی اغلب منافذ ریز بین لایه‌های جسم ایجاد می‌کند. آنها برای چشم انسان بسیار کوچک هستند اما اندازه مناسبی برای رشد باکتری های میکروسکوپی هستند، به خصوص به این دلیل که تمیز کردن این فضاها بسیار سخت است. اطمینان از اینکه اشیاء پرینت سه بعدی 100٪ برای خوردن یا آشامیدن از آنها بی خطر هستند، اغلب متکی به پرداخت های ویژه ای است که این فضاهای دیده نشده را پر می کند.
      ممکن است مشکلات احتمالی زیادی به نظر برسد، اما ناامید نشوید! با نکاتی که در زیر جمع آوری کرده ایم، فیلامنت مناسب و مراقبت زیاد، می توانید تمام لیوان های قهوه را که می خواهید بدون نگرانی در مورد چیزی چاپ کنید.

      لیوان قهوه با چاپ سه بعدی

      انتخاب طرح

      پرینت سه بعدی یک لیوان قهوه به شما امکان می دهد طراحی خود را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید

      امکانات

      قبل از شروع، مطمئن شوید که ترجیحات نوشیدنی خود (یا کسانی که لیوان را دریافت می کنند) را می شناسید. ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما ما اغلب به ژست‌هایی که هر روز انجام می‌دهیم – مانند نوشیدن قهوه – توجه نمی‌کنیم و این می‌تواند به یک پروژه تمام‌شده منجر شود که فقط فنجان چای شما نیست. در اینجا مواردی است که باید در مورد لیوان هایی که قبلاً دوست دارید توجه کنید:

       


      اندازه:

      البته اندازه برای هر طرح پرینت سه بعدی مهم است، اما برای یک لیوان قهوه چاپ سه بعدی، شخصی می شود. چه اسپرسویی بنوشید که بهتر است از چیزی کوچکتر از کف دستتان میل کنید یا به چیزی بزرگ نیاز دارید که بدون اینکه هر ده دقیقه یک بار دوباره آن را پر کنید، کافئینی برایتان داشته باشد، احتمالاً طرحی متناسب با سلیقه خود پیدا خواهید کرد. فقط ظرفیت چاپگر سه بعدی مورد استفاده خود را به خاطر بسپارید، در غیر این صورت ممکن است فقط نصف فنجان داشته باشید.

      دسته (یا عدم وجود آن):

      اکثریت قریب به اتفاق لیوان ها دارای نوعی دسته در یک طرف هستند – برای نوشیدن چیزی در حالی که هنوز گرم است مفید است. ممکن است بخواهید قبل از انتخاب طرحی، دور چندین ماگ قهوه را در زندگی واقعی اندازه بگیرید تا پس از اتمام پروژه پرینت سه بعدی، اندازه دسته آن را اندازه گیری کنید. و البته، اگر اصلاً دسته نمی‌خواهید، طرح‌هایی وجود دارد که به جای لیوان‌های استاندارد، از فنجان‌های بیرون‌بر تقلید می‌کنند، بنابراین می‌توانید وانمود کنید که از کافه مورد علاقه‌تان آمده‌اید.

      لبه:

      آیا مایل یا منحنی روی لیوان قهوه خود را دوست دارید؟ این بیشتر از آنچه فکر می کنید تفاوت ایجاد می کند، زیرا برخی از طرح ها دارای زاویه عالی برای خنک کردن مایع تا دمای مناسب قبل از رسیدن به لب شما هستند. اگر به نظر می رسد همیشه زبان خود را می سوزانید، ممکن است ارزش بررسی این موارد را داشته باشد.

      شکل:

      بله، در کل بیش از یک شکل لیوان قهوه وجود دارد. اگر به طرح‌های جدید توجه می‌کنید، مانند طرح‌هایی که بر اساس چیزی قابل تشخیص از فرهنگ پاپ ساخته شده‌اند، این امر به ویژه مهم است. به عنوان مثال، لیوان های جدید ممکن است به شکل یک شی از یک بازی ویدیویی یا سر یک شخصیت کارتونی باشند – به عبارت دیگر، پیچیده تر از استوانه اصلی یک لیوان قهوه ساده. اگر فکر می‌کنید شکل غیرمعمولی در نوشیدن شما اختلال ایجاد می‌کند، به جای آن یک طرح ساده با تصویری از فن‌دم روی آن چاپ کنید.


      منابع

      هنگامی که متوجه شدید که در یک طرح به چه چیزی نیاز دارید، وقت آن است که چیزی را پیدا کنید که توجه شما را جلب کند. مخازن مدل سه بعدی باز اغلب صدها و نه هزاران طرح در دسترس دارند، بنابراین محدود کردن گزینه های خود حتی کمی قبل از اینکه نگاه کنید، تجربه را بسیار پربارتر می کند.

      Thingiverse: Thingiverse دموکراتیزه کننده بزرگ مخازن آنلاین است. این برای همه طراحان سه بعدی برای ارسال طرح های رایگان خود باز است. شرکت مادر آنها، MakerBot، در Thingiverse بزرگترین جامعه چاپ سه بعدی در اینترنت را دارد و صدها نتیجه در جستجوی “لیوان قهوه” به دست می آید.
      Cults: سایتی شبیه به Thingiverse، Cults مجموعه های عظیمی از طرح های قابل چاپ سه بعدی دارد. تفاوت بین Cults و Thingiverse عمدتاً در این است که Cults مدل‌های پولی را نیز ارائه می‌کند و به طراحان اجازه می‌دهد بابت ایجاد طرح‌های با کیفیت بالاتر، جبران خسارت کنند.
      MyMiniFactory: MyMiniFactory یک مخزن مدل سوم است که ویژگی ها را با Cults و Thingiverse به اشتراک می گذارد. وجه تمایز این است که در MyMiniFactory، اکثریت قریب به اتفاق طرح ها، اگر نه همه، قابل چاپ بودن بر روی یک چاپگر سه بعدی FDM یا رزینی ثابت شده است، به این معنی که می توانید در امکان ساخت مدل انتخابی خود مطمئن تر باشید.

      چاپ لوگو روی لیوان


      لیوان قهوه با چاپ سه بعدی

      بهترین مواد

      PETG یکی از بهترین انتخاب ها برای فنجان های پرینت سه بعدی از هر نوعی است.
      همانطور که اشاره کردیم، دانستن اینکه چه مواد پرینت سه بعدی ایمن (و مفید) برای چاپ لیوان قهوه هستند، بسیار مهم است. در اینجا جزئیاتی در مورد آنچه شما نیاز دارید وجود دارد تا مطمئن شوید که می توانید بدون نگرانی از آن برای هدف مورد نظر خود استفاده کنید.

      PETG:

      PET و PETG به طور گسترده به عنوان برخی از معدود رشته های پرینت سه بعدی ایمن برای مواد غذایی شناخته می شوند. چاپ این مواد نسبتاً آسان است، اما به خاطر داشته باشید که بسته به سازنده، می توانند در دمای کمی بیشتر از 100 درجه سانتیگراد نرم شوند، بنابراین ما توصیه نمی کنیم از فنجان های چاپ شده در PETG برای آب جوشانده اخیر استفاده کنید.

      رزین ها:

      یکی از راه های غلبه بر برخی از محدودیت های چاپ سه بعدی لیوان قهوه، استفاده از چاپ بر پایه رزین به جای FDM است. چاپ رزین به شما توانایی بیشتری برای کار با جزئیات با سرامیک ها و سایر موادی می دهد که هنگام استفاده به عنوان فیلامنت عملکرد خوبی ندارند. اطمینان حاصل کنید که از رزین های ایمن برای مواد غذایی استفاده کنید و قبل از استفاده آنها را به درستی خشک کنید.
      سرامیک: به راحتی می توان به خاطر داشت که سرامیک یک ماده ایمن و موثر برای لیوان های قهوه پرینت سه بعدی شما است زیرا احتمالاً بیشتر فنجان های شما قبلاً با آن ساخته شده اند. این به این دلیل است که ساختار سرامیک آن را قوی، جاذب گرما و غیر متخلخل می کند. فقط آنچه برای فنجان (های) جو خود نیاز دارید. با این حال، سرامیک به سختی به عنوان یک رشته یا رزین به دست می‌آید، و چاپگرهای مجهز به اکسترودرهای خمیری قادر به انجام جزئیات مشابه با چاپ با مواد دیگر نیستند.

      فلز:

      اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که به یک چاپگر سه بعدی فلزی دسترسی دارید یا پول کافی برای سفارش یک لیوان چاپ شده با فلز، آلومینیوم، قلع و فولاد ضد زنگ دارید، همه مواد ایمن برای غذا هستند که برای یک لیوان چاپ سه بعدی مناسب هستند. . یک گزینه جایگزین استفاده از تکنیک ریخته گری، با استفاده از بخشی چاپ شده در ماده دیگری مانند موم است. توجه داشته باشید که برای از بین بردن شکاف هایی که ممکن است باکتری ها بخواهند در آن ها پنهان شوند، باید چاپ را جلا دهید.
      اگر به هیچ یک از این مواد دسترسی ندارید، نگران نباشید. در بخش بعدی راه هایی برای دور زدن این موضوع داریم. نکته اصلی این است که مطمئن شوید که می تواند در برابر دمای بالاتر مقاومت کند، به خصوص اگر از آن برای نوشیدنی های گرم استفاده می کنید.


      چاپ حامد  ارائه دهنده خدمات آنلاین:

      چاپ لیوان . چاپ تی شرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

      ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

      و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

      ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
      الهام مددی

      چاپ دیجیتال در مقابل افست و چرا اهمیت دارد

      چاپ دیجیتال در مقابل افست - و چرا اهمیت دارد

      دانلود PDF

      در حین چاپ کارت ویزیت، بروشور و سایر مواد بازاریابی، بسیاری از مردم با مشکل انتخاب بین چاپ افست (یا چاپ سنتی) و چاپ دیجیتال روبرو هستند. ایجاد یک طرح عالی و ارائه یک شعار تند در مقایسه با تصمیم گیری آسان تر به نظر می رسد.
      در ابتدا، ممکن است به نظر برسد که چاپ افست و دیجیتال هدف نهایی یکسانی دارند و تکنیک های مشابهی دارند. با این حال، زمانی که پروژه چاپ بعدی خود را شروع می کنید، دانستن تفاوت اساسی بین این سبک های چاپ به شما امکان می دهد تا انتخاب معقولی داشته باشید.

      مزایا و معایب چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست

      برای افرادی که آموزش ندیده اند، ممکن است تفاوت زیادی در کیفیت تصویر کپی هایی از یک طرح واحد که در چاپ های افست و دیجیتال ساخته شده اند، وجود نداشته باشد. آنها حتی ممکن است یکسان به نظر برسند، اما نگاه دقیق به شما تفاوت های جزئی را در محصول نهایی نشان می دهد.
      به طور کلی، اینها به جای اینکه کدام روش برتر است، به محدودیت بودجه یا زمانی اشاره دارد. با این حال، اجازه دهید جنبه های فنی هر دو این فرآیندها را بررسی کنیم.

      چاپ افست چیست؟

      چاپ افست که لیتوگرافی نیز نامیده می شود، یک تکنیک چاپ سنتی آزمایش شده با زمان است که حجم زیادی از چاپ را تولید می کند. برای مشاغل تجاری به طور منظم مناسب است. به عنوان مثال، روزنامه های روزانه چاپ شده در یک مطبوعات، به صورت بسته های بسته برای انتشار در یک منطقه بزرگ.

      چاپ افست چگونه کار می کند

      چاپ افست در یک ماشین چاپ انجام می شود که در آن طرح روی صفحات آلومینیومی با جوهر مرطوب سوزانده می شود. رنگ‌های اصلی مورد استفاده به اختصار CMYK (فیروزه‌ای، سرخابی، زرد، مشکی) و رنگ‌های جوهر سفارشی مارک دار هستند.
      این صفحات طرح‌ها را روی رول‌های لاستیکی منتقل می‌کنند که روی آن‌ها یک ورق کاغذ کشیده می‌شود و روی رنگ لایه‌بندی می‌شود. این فرآیند انتقال غیرمستقیم جوهر روی کاغذ را افستینگ می نامند.

      مزایای چاپ افست

      • فرآیند قابل اعتماد
      • کیفیت تصویر برتر
      • تصاویر تمیز و متمایز بدون لکه
      • دقت رنگ ها
      • تعادل در طرح ها
      • روی تمام مواد کار می کند
      • برای کارهای بزرگتر کمتر
      • هزینه کمتر
      • بهترین گزینه برای مشاغل با حجم بالا

      معایب چاپ افست

      • هزینه های اولیه بالا
      • زمان بر
      • نامناسب برای کارهای کم حجم
      • نمی‌توان طرح‌ها را تغییر داد تا زمانی که کل دسته انجام شود
      • اگر خطای یک صفحه به موقع تشخیص داده نشود، کل دسته خراب می شود.

      چاپ

      چاپ دیجیتال چیست؟

      چاپ دیجیتال یک مفهوم نسبتاً جدید است که تمام مراحل میانی فرآیند چاپ افست را حذف می کند. می‌توانید به‌ جای اینکه از دردسر بشقاب‌ها و تخت‌های لاستیکی رنج ببرید، مستقیماً تصاویر یا طرح‌ها را روی محصول نهایی چاپ کنید.

      چاپ دیجیتال چگونه کار می کند

      چاپ دیجیتال همچنین شامل همان تونرها و جوهرهای رنگی CMYK به همراه نارنجی، آبی، سبز است. برای جلوه های سفید، متالیک یا شفاف، از جوهرهای خشک مخصوص استفاده می شود.
      تصاویر با استفاده از تونر پودری یا جوهر مایع روی سطح چاپ منتقل می شوند. و تفاوت اصلی در این واقعیت نهفته است که چاپ دیجیتال از فایل های الکترونیکی به عنوان ورودی استفاده می کند. این روش برای کارهای با حجم کم که باید به سرعت انجام شوند مناسب است.
      چاپ دیجیتال همچنین سریعترین روش برای تولید دسته های کوتاه است، به خصوص زمانی که چندین فایل ورودی یا نسخه اصلی وجود دارد.
      از نظر کیفیت، چاپ دیجیتال با چاپ افست برابری می کند. با این حال، برخی از مشاغل و مقالات وجود دارد که به نفع یک فرآیند خاص بین این دو است.

      چاپگرهای دیجیتال را از کجا پیدا می کنید؟

      برای استفاده خانگی، ممکن است یک چاپگر لیزری یا جوهرافشان به دسکتاپ خود متصل کنید. در مقیاس بزرگتر، شرکت ها از چاپگرهای بزرگتر و دقیق تر استفاده می کنند که سریعتر هستند. به عنوان مثال می توان به چاپگرهای تغذیه پیوسته، چاپگرهای دیجیتال برش ورق، چاپگر های تولیدی با تغذیه ورق و جوهرافشان اشاره کرد.
      رسانه چاپ دیجیتال
      پارچه، کارتن های تاشو، مقوای ضخیم، پلاستیک، کاغذهای سنگین وزن، و زیرلایه های مصنوعی – هر چیزی می تواند وسیله ای برای چاپ دیجیتال باشد. شما ممکن است با محبوب ترین برنامه چاپ دیجیتال معروف به چاپ تی شرت یا چاپ لیوان برخورد کرده باشید که بر روی پارچه های کتان، پلی استر و سایر پارچه ها چاپ شده است.

      مزایای چاپ دیجیتال

      • چاپ های یکسان
      • چاپ برحسب تقاضا
      • تکمیل سریعتر پروژه
      • یک گزینه مقرون به صرفه برای کارهای کم حجم
      • احتمال کمتری برای تغییرات رنگ و عدم تعادل
      • قابلیت داده های شخصی و متغیر در یک کار چاپی – هر قطعه می تواند یک کد منحصر به فرد مانند نام یا مکان متفاوت را در خود جای دهد.

      معایب چاپ دیجیتال

      • هزینه ها برای مشاغل با تعداد بالاتر افزایش می یابد
      • جوهرهای استاندارد چاپ دیجیتال ممکن است به طور دقیق بهتر از جوهرهای ترکیبی مورد استفاده در کارهای افست مطابقت نداشته باشند.
      • جوهرهای ترکیبی هنوز به سطح یک ترکیب سفارشی نرسیده اند.

      چاپ

      انتخاب درست

      انتخاب بین چاپ افست و دیجیتال به عوامل زیر بستگی دارد:

      زمان: زمانی که زمان مهم است یا باید کار را بدست آورید چاپ دیجیتال نقش اساسی دارد. چاپ دیجیتال محصول نهایی را در عرض چند دقیقه به شما می دهد. در مقابل، شما زمان زیادی در اختیار دارید، پس از راه اندازی دستگاه چاپ افست بسیار سریعتر می شود.

      حجم: برای مقادیر زیاد، چاپ افست به شما مزیت هزینه می دهد.
      داده‌های متغیر: ممکن است به داده‌های متفاوتی در مورد قطعات چاپی یکسان، به عنوان مثال، صفحات یک کتاب یا کارت‌پستال‌هایی با نام‌های متفاوت برای گیرندگان نیاز داشته باشید. در چنین شرایطی، چاپ دیجیتال برای سفارشی کردن پروژه مناسب تر است.
      قیمت: این دوباره به حجم بستگی دارد. در حالی که هزینه های راه اندازی چاپ افست بالاتر است، چاپ دیجیتال برای حجم کمتر مقرون به صرفه تر است. با این حال، حتی برای حجم زیادی از چندین نسخه اصلی، چاپ دیجیتالی آنها هزینه ها را کاهش می دهد.
      رسانه: در سال‌های اخیر، چاپ دیجیتال راه طولانی را طی کرده است و مواد و رسانه‌های مختلفی را در خود جای می‌دهد. حتی با استوک های مصنوعی یا کاغذهای سنگین تر بسیار ماهرانه تر از قبل کار می کند. با این حال، چاپ افست در اینجا بر بازی حاکم است.
      کیفیت: تصور قبلی مبنی بر اینکه چاپ افست کار با کیفیت بالاتری را نشان می دهد به طور فزاینده ای در حال تغییر است. فرآیندهای دیجیتال مدرن دارای تجهیزات چین ‌شوندگی هستند که خطر ترک خوردن جوهر را به حداقل می‌رساند و رنگ‌های پر جنب و جوش زیادی را ارائه می‌کند.
      رنگ: برای یک یا دو رنگ، چاپ افست و برای چاپ چهار رنگ، دیجیتال را انتخاب کنید.
      فرآیندهای ویژه: چاپ دیجیتال برای فرآیندهای حرارتی مانند برجسته کاری یا مهر زنی فویل که برای تکمیل استفاده می شود مناسب نیست. تونرها یا جوهرهای دیجیتال نیز پذیرای برخی از پوشش ها و لاک های UV نیستند.
      نمونه ها: برای تصحیح و نمونه برداری از اقلام چاپ شده، دیجیتال به زمان کمتری و همچنین هزینه کمتری نیاز دارد. بررسی رنگ خروجی چاپ افست نهایی گران می شود.
      در نتیجه، انتخاب شما مهم است
      وقتی نوبت به چاپ دیجیتال در مقابل افست می رسد، باید تصمیمات هوشمندانه ای برای پروژه چاپی خود بگیرید تا به سودهای بلندمدت دست پیدا کنید. به کنار ترجیحات شخصی، انتخاب تکنیک چاپ مناسب تصمیم می‌گیرد که مشتریان یا فروشندگان بالقوه شما چگونه کسب و کار شما را درک کنند.
      چاپ‌ های شما ممکن است اطلاعاتی مانند مقیاس، هدف، دسترسی و وضعیت فعلی کسب‌وکارتان را به شما بدهد. ارائه تصویر مناسب در بازار امری حیاتی است. بنابراین، با مشاوره از طراحان با تجربه که می توانند بینش های ارزشمندی را به شما ارائه دهند، دست به کار شوید.


      چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

      چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

      طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

      ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ 

      و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

      ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
      الهام مددی

      کدام روش بهترین لیوان را به شما می دهد؟

       کدام روش تزئین بهترین لیوان را به شما می دهد؟

      دانلود pdf

      چاپ حامد مفتخر است که برخی از کارآمدترین ماشین آلات چاپ از اروپا را در اختیار دارد. با درک نیازهای مشتریان، از طیف وسیعی از بهترین روش های چاپ لیوان استفاده می کنیم تا از نتیجه عالی اطمینان حاصل کنیم.
      در اینجا خلاصه ای از چاپ های مختلفی که قابل انجام است آورده شده است:

      روش چاپ بهترین لیوان

      چاپ مستقیم روی صفحه

      این محبوب ترین روش مورد استفاده برای طراحی های ساده و اغلب مقرون به صرفه ترین است. برای چاپ لیوان به صورت عمده ایده آل است زیرا تصویر را مستقیماً و به سرعت روی بدنه لیوان منتقل می کند.
      در روش چاپ مستقیم، یک تصویر، مستقیماً روی بدنه چرخان لیوان چاپ می شود. این فرآیند زمانی آغاز می شود که طرحی از مشتری دریافت شود. گرافیک برداری (انواع فایل .eps) به عنوان بخشی از فرآیند سفارش مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که طرح ها دارای لبه های صاف هستند و pixilation را نشان نمی دهند. طرح ها به رنگ های خط جداگانه تقسیم می شوند، که سپس به صفحه های مختلف برای این فرآیند تبدیل می شوند. رنگ‌های جداگانه‌ای که توسط هر صفحه نمایش در فرآیند مستقیم ارائه می‌شود، تصاویر رنگی روشن و قوی را ارائه می‌کند – به ویژه روی سطوح لعاب براق اکثر لیوان‌های سفالی و استخوانی چینی.

      صفحه نمایش، زمانی که در دستگاه قرار می گیرد و کاملاً تراز می شود، در هر پاس یک رنگ ارائه می دهد. قبل از چاپ هر رنگ بعدی، ظرف حدود 24 ساعت می ماند تا خشک شود تا سفت شود. رنگ ها ممکن است در کنار یکدیگر قرار بگیرند، اما به جز سیاه، هیچ رنگی ممکن است به عنوان یک قاعده روی هم قرار نگیرد. این یک عنصر مهم است که باید بدانید، زیرا زمانی که لعاب ها برای پخت نهایی در کوره قرار می گیرند، به طور موقت مذاب می شوند و ممکن است ادغام شوند، که ممکن است یک ترکیب رنگ غیرقابل قبول ایجاد کند.
      هر رنگ باید در جای خود و مستقل از هر رنگ مجاور باقی بماند. پس از شلیک، هر ظروف از نظر کیفیت بررسی می شود، جعبه بندی می شود و آماده برای جمع آوری حامل یا مشتری قرار می گیرد.

      چاپ لیوان

      چاپ انتقالی یا لیتو

      این فرآیند زمانی استفاده می شود که طرح ها کمی جزئیات بیشتری داشته باشند و نیاز به لمس انسان داشته باشند. طرح بر روی کاغذ چاپ می شود، صفحه نمایش داده می شود و سپس با دست با دقت روی لیوان جداگانه منتقل می شود. اگر لیوان شکل پیچیده ای داشته باشد یا اگر باید دور لیوان بپیچد، این ایده آل است. همچنین دارای طیف رنگی گسترده تری نسبت به چاپ مستقیم روی صفحه است.
      برای سطوحی مانند انحنای ظریف قهوه جوش یا لبه برخی از لیوان های چینی استخوانی که به شکل های معمولی قابل چاپ نیستند، از چاپ ترانسفر استفاده می شود. این فرآیند یک تصویر دقیق و خوب با چاپ با دقت ثبت شده را تضمین می کند که می تواند تقریباً روی هر سطحی چسبانده شود.

      جداسازی رنگ ها روی صفحه نمایش قرار می گیرد و روی کاغذ مخصوص با روکش مومی چاپ می شود. رنگ روی سطح موم قرار می گیرد و رول یا فشرده نمی شود. پس از اتمام چاپ و پس از زمان خشک شدن، یک پوشش نهایی شفاف وجود دارد که کل چاپ را پوشش می دهد. این به عنوان پوشش شناخته می شود، در اصل یک لایه ژلاتینی است که چاپ را کنار هم نگه می دارد.
      هنگامی که در آب گرم خیس می شود، روکش و چاپ از سطح مومی دور می شود و سپس می توان آن را روی هر سطحی در موقعیتی قرار داد. این فرآیند برای نشان پشت یا جلوی یک فنجان، طراحی کامل بسته بندی، عمق و لبه های بشقاب – حتی در داخل لبه یک لیوان مناسب است.

      چاپ لیوان دسته قلبی

      تمام کارهای تمام رنگی و چاپ ها و طرح های به شدت ثبت شده باید با استفاده از این روش تزئین شوند. هنگامی که ظروف برای پخت نهایی در کوره قرار می گیرد، پوششی در حدود 400 درجه سانتیگراد تبخیر می شود و تزئینات لعابی روی سطح ظروف باقی می ماند. با افزایش دمای کوره به 800 درجه سانتیگراد، لعاب ها در سطح لعاب ظروف ذوب می شوند تا چاپ نهایی را تشکیل دهند.

      چاپ تمام رنگی

      چاپ تمام رنگی از چهار رنگ استفاده می کند که توسط اکثر نرم افزارها تشخیص داده می شود، بنابراین می توانید در دفتر طراحی کنید و مستقیماً چاپ نمایید. توصیه می کنیم ابتدا طرح خود را چاپ کنید زیرا بسته به مانیتور ممکن است رنگ  ها متفاوت باشد. رنگ ها به نام CMYK، ترکیبی از زرد، سرخابی، نارنجی و مشکی شناخته می شوند.

      چاپ دیجیتال

      این روش فقط روی لیوان های سفید استفاده می شود. هزینه ها به حداقل می رسد زیرا ما فقط برای طراحی هزینه می گیریم، نه کار واقعی مربوطه. مانند پرینتر لیزری، طرح مستقیماً روی کاغذ چاپ می‌شود، پوشش داده می‌شود و سپس با دست روی لیوان اعمال می‌شود. محبوبیت با عکس ها باعث می شود رنگ های پاستلی برجسته شوند.
      فرآیند دیجیتال از تکنیک‌های لیزری و یونیزاسیون پیشرفته استفاده می‌کند، که به شما امکان می‌دهد یک سری لیوان‌ها شخصی‌سازی شده یا یک دوره کوتاه از لیوان‌های تمام رنگی داشته باشید.
      بر خلاف روش‌های دیگر فرآیند چاپ روی صفحه که در آن از رنگ‌های خطی استفاده می‌شود، در فرآیند دیجیتال، تصویر به شکل تمام رنگی آن به‌عنوان یک فایل خاص بازسازی می‌شود. سپس می‌توان تصویر را به صورت دیجیتالی بر روی کاغذ مشابه، همانطور که در چاپ انتقالی استفاده می‌شود، تولید کرد.

      رنگ‌ها به‌طور ماهرانه‌ای تنظیم می‌شوند تا رنگ‌های موجود در فرآیند را افزایش داده و تقویت کنند – بخش مهمی از مدیریت چاپ است. رنگ سرخابی مورد استفاده در طیف مینای دیجیتال به اندازه رنگ سرخابی چاپ روی صفحه نمایش قوی یا پر جنب و جوش نیست. در نتیجه برخی از رنگ‌های قرمز پررنگ کمی ضعیف‌تر هستند، اگرچه رنگ‌های پاستلی برجسته هستند.
      چاپ دیجیتال نهایی مانند یک چاپ انتقالی با روکش روکش شده است، سپس آب در موقعیتی قرار می گیرد تا لیوان را تزئین کند. چاپ نیاز به یک سطح بالایی دارد تا الگو را در جای خود نگه دارد، بنابراین یک خط کلید شفاف کوچک و ضعیف ممکن است در چاپ نهایی مشهود باشد. برای واقع بینانه بودن، و برای اینکه رنگ ها بهترین جلوه را داشته باشند، این فرآیند فقط برای لعاب سفید مناسب است.

      پرینت سه بعدی

      پرینت سه بعدی فی نفسه یک روش چاپ نیست. این شامل افزودن خاک رس به لیوان است تا ظاهری برجسته و سه بعدی به آن بدهد. مطمئناً به محصول نهایی کیفیت می افزاید و می تواند یک لوگو، برند یا طرح را برجسته کند. لیوان هایی مانند این اغلب می توانند به اقلام کلکسیونی تبدیل شوند.
      این فرآیند شامل شکل دادن و قالب گیری یک قطعه خاک رس بر روی بیرون ظروف قبل از لعاب است. سطح برجسته را می توان با چاپ ترانسفر رنگ کرد، مانند فرآیند چاپ انتقال. محصول نهایی یک جنبه بصری جدید و جالب برای نام تجاری شما ایجاد می کند – به شما اطمینان می دهد که در بیش از یک راه از رقبا متمایز شوید!
      نسخه‌های چاپی حداقل 1500 قطعه دارند که آثار هنری به‌عنوان تصویر برداری یا خطی با جداسازی تک رنگ مورد نیاز است.

      لعاب فلزی

      کریسمس محبوب ترین زمان سال برای لعاب متالیک به خصوص در رنگ سبز زمردی یا قرمز یاقوتی است. از طریق رنگ آمیزی اسپری اعمال می شود، سپس می توان طرحی را در بالا اضافه کرد. درخشان و جذاب است، در رنگ های آبی، قرمز و سبز موجود است که از داخل آن سفید است.

      چاپ سابلیمیشن

      این محصول که با نام DSP شناخته می شود مدتی است که مورد استقبال قرار گرفته است، اما اخیراً وارد دنیای لیوان شده است. با استفاده از رنگ های ارگانیک، طراحی بسیار واضحی بدون نیاز به پخت در کوره ایجاد می کند. این کار را با انتقال طرح روی کاغذ و سپس اعمال آن بر روی لیوان انجام می‌دهد در حالی که گرما مستقیماً در بالا استفاده می‌کند (بطری آب گرم، سشوار را در نظر بگیرید) برای تنظیم تصویر.
      یکی از فرآیندهای جدیدتر؛ تصعید رنگ شامل (مانند اشکال دیگر)، انتقال چاپی و حرارت برای فیوز کردن طرح ها در سطح سفالی یا استخوانی چینی است. برخلاف سایر اشکال، با تصعید رنگ، می‌توانیم تعداد کمی از طرح‌های با کیفیت بالا را چاپ کنیم – گاهی اوقات می‌توان این کار را در خانه انجام داد. رنگ ساب برای عکس‌ها و سایر آثار هنری که نمی‌توانند بردار شوند، عالی است. ما می توانیم طیف وسیعی از رنگ ها را با استفاده از رنگ های ارگانیک تولید کنیم، که قطعاً یک نقطه صحبت برای مشتریان ما است.
      جوهرها بر روی سطح یک کاغذ مخصوص انتقال به صورت معکوس چاپ می شوند، که سپس در اطراف بیرونی ظروف پیچیده می شود. سپس یک پرس حرارتی به قسمت بیرونی لیوان بسته می شود. با توجه به دمای پخت پایین تر در مقایسه با کوره، روکش کار همه کاره تر است، اگرچه ما یک چرخه استاندارد ماشین ظرفشویی را توصیه می کنیم زیرا روکش می تواند درخشندگی خود را در شرایط چرخه سخت از دست بدهد.

      سند بلاست اچینگ

      حکاکی سندبلاست چشمگیر است زیرا تصویر یا کلمات شما را در لیوان حک می کند و جذابیت بیشتری به احساس محصول می بخشد. اگرچه معکوس است، اما مارک ها را متمایز می کند، زیرا طراحی را به سه بعدی تبدیل می کند.
      هنگامی که طرح کامل شد، باید آن را پر رنگ کرد تا منحصر به فردتر شود.
      لیوان سندبلاست با آرم شرکت حک شده است
      برای کسانی که نیاز به پرداختی مدرن و با کیفیت دارند، اچ لیزری اوج چاپ برای سفارشات سفالی است. لیزر یک تصویر برجسته را در لعاب حک می کند، خاک رس سفید زیر آن را نشان می دهد و یک تجربه بصری و زیبایی شناختی چشمگیر ایجاد می کند. برای اطمینان از اینکه خاک رس در معرض آلودگی ها یا آب را جذب نمی کند، سپس ظروف در دمای بالا پخته می شود تا لایه بیرونی مهر و موم شود. این منجر به سطح بافت کلاسیک می شود که روی تمام لیوان های لیزری دیده می شود. سندبلاست یک تکنیک جدید است که منجر به سبکی مشابه فرآیند اچ لیزری می شود. سطح ظروف با لایه ای از کاغذ تماس با طرح از قبل برش پوشانده شده است. لیوان سپس در معرض ماسه یا سایر مواد ساینده تحت فشار قرار می گیرد، که در نواحی در معرض تراشه قرار می گیرد – سطح سفید را مانند حکاکی لیزری در معرض دید قرار می دهد. سپس لیوان را در یک کوره گرم می کنند تا تمام شود و اطمینان حاصل شود که سطح در معرض متخلخل نیست.

      لیوان حرارتی

      لیوان‌ های حرارتی ساده‌تر از آن چیزی هستند که در ابتدا فکر می‌کنید، زیرا مانند چاپ سابلیمیشن، تقریباً دقیقاً به همان روش ساخته می‌شوند. تنها تفاوت این است که تصویر اعمال شده در زیر یک پوشش حساس به گرما است که با اضافه کردن آب گرم شفاف می شود و آثار هنری زیر آن آشکار می شود.
      گزینه ها و طرح های اضافی زیادی وجود دارد که تضمین می کند پیام بازاریابی شما در زمانی که لیوان سرد و گرم است دیده می شود. به دلیل ماهیت حساس، پیشنهاد می کنیم دور از ماشین ظرفشویی و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

      چاپ لیوان حرارتی

       

      ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
      الهام مددی

      بهترین روش های چاپ تی شرت در سال 2022

      بهترین روش های چاپ تی شرت در سال 2022

        چاپ تیشرت

        بهترین روش های چاپ تی شرت در سال 2022

        دانلود pdf

        چه در حال راه اندازی شرکت چاپ سفارشی خود باشید و چه به تازگی تصمیم گرفته اید که فروش تی شرت های سفارشی را شروع کنید، باید تفاوت بین روش ها/تکنیک های مختلف چاپ تیشرت را بدانید.
        برخی از تکنیک‌های چاپ برای پارچه‌های خاص مناسب‌تر هستند و در عین حال، بسته به حجم کار، ممکن است یک تکنیک چاپ خاص برای یک کار مناسب‌تر باشد. علاوه بر این، روش چاپی که در نهایت استفاده می‌کنید نیز تحت تأثیر تعداد رنگ‌های طرحی است که قصد چاپ آن را دارید. با این همه متغیر، انتخاب تکنیک چاپ سخت می شود!
        حقیقت این است که فناوری دیجیتال دنیای گزینه‌های چاپ تی‌شرت را متحول کرده است و بسیاری از روش‌های جدید چاپ ظهور کرده‌اند، اما چاپ سنتی همچنان به مبارزه خوب خود ادامه می‌دهد. روش های چاپ مانند انتقال پلاستیزول که شامل ترکیبی از گرما و فشار است نیز بسته به نیاز شما یا مشتری شما می تواند گزینه ای عالی باشد.
        در هر صورت، بیایید روش های چاپ تی شرت را در کنار هم قرار دهیم تا بتوانید طرح های خود را روی تی شرت ها قرار دهید و طرح های خود را در اسرع وقت آماده فروش کنید:

        روش های چاپ تی شرت

        1. چاپ صفحه نمایش
        2. چاپ DTG
        3. تکنیک های چاپ انتقال حرارت
        4. چاپ سابلیمیشن
        5. انتقال پلاستیزول
        6. وینیل انتقال حرارت

        چاپ صفحه نمایش:

        Screen-Printing شناخته شده ترین روش چاپ تی شرت از روش های چاپ تی شرت است. انسان ها از زمان قبل از تولد من و شما از چاپ روی صفحه استفاده کرده اند. امروزه چاپ صفحه هم به صورت ماشینی و هم با دست انجام می شود. بیایید رمزگشایی کنیم که چرا چاپ صفحه تا این حد معروف است.

        بخشی از جادوی چاپ روی صفحه، جوهرهای چاپ روی صفحه است.

        جوهرهای چاپ روی صفحه ضخیم تر از جوهرهای مورد استفاده در سایر روش های چاپ تی شرت هستند و به آنها اجازه می دهد ماندگاری بیشتری داشته باشند و رنگ های زنده واقعی تولید کنند. مطمئن شوید که شما یا چاپگر صفحه شما از جوهرهای با کیفیت بالا استفاده می کنید، این بسیار مهم است! جوهرهای با کیفیت پایین به سرعت محو می شوند و همچنین احساس عجیبی خواهند داشت.
        چاپ صفحه برای سفارشات با حجم بالا بهترین گزینه است. بسته به بزرگی طرح، کیفیت جوهر، میزان فشار اسکرین، تعداد ضربه ها و تعداد مش، می توانید بین 200 تا 500 تی شرت را با یک گالن جوهر چاپ صفحه چاپ کنید. فوق العاده مقرون به صرفه است. بله، اینها همه متغیرهایی هستند که باید در نظر بگیرید اگر می خواهید بفهمید چاپ روی صفحه چقدر مقرون به صرفه است.

        مزایای چاپ روی صفحه:

        ✓ جوهر چاپ روی صفحه بسیار عمیق جذب می شود و رنگ های زنده و روشن و حداکثر دوام را به شما می دهد.
        ✓ پس از راه‌اندازی، می‌توانید صدها تی‌شرت با همان طرح را با سرعت فوق‌العاده‌ای تولید کنید.
        ✓ هنگامی که از ترکیب مناسب جوهر و صفحه نمایش برای پارچه ای که روی آن کار می کنید استفاده می کنید با اکثر پارچه ها سازگار است.

        معایب چاپ روی صفحه:

        ✗ اگر می‌خواهید این کار را در خانه انجام دهید، باید این را در نظر داشته باشید: هنگام چاپ صفحه کثیف می‌شود. به خاطر داشته باشید که با جوهر کار خواهید کرد و ریزش خواهد داشت.
        ✗ برای راه‌اندازی محل کار چاپ صفحه مناسب به فضای قابل توجهی نیاز دارید.
        ✗ فضای مورد نیاز شما باید عاری از گرد و غبار و تاریک باشد تا به حفظ صفحه نمایش و جوهر کمک کند.
        ✗ منحنی یادگیری شیب دار.
        ✗ قرار دادن آثار هنری محدود.

        چاپ DTG:

        چاپ Direct-to-Garment یک فناوری جوهرافشان است که قادر است چاپ های عکاسی با کیفیت بسیار بالا، تمام رنگی را مستقیماً بر روی تی شرت چاپ کند. چاپ DTG برای طرح‌ها یا آثار هنری که برای سایر تکنیک‌های چاپ بیش از حد پیچیده در نظر گرفته می‌شوند، مناسب است، به عنوان مثال، چاپ روی صفحه، که برای طرح‌هایی با رنگ‌های کمی مناسب است. ماشین‌های چاپ DTG پتانسیل بسیار زیادی در ترکیب رنگ دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد حتی کوچک‌ترین جزئیات را چاپ کنند.
        اگر به دنبال چاپ تنها چند تیشرت (1-5) هستید، چاپ DTG نیز بهترین گزینه است، زیرا به آسانی بارگیری یک پیراهن خالی در دستگاه چاپ DTG و چاپ مستقیم روی آن است، در حالی که چاپ صفحه نیاز به آن دارد. برای پرینت تی شرت خود یک فرآیند چند مرحله ای و پشت شکن را طی کنید.

        مزایای چاپ DTG:

        ✓ هر تعداد رنگ دلخواه را چاپ کنید. بدون محدودیت در رنگ، وو هو!
        ✓ زمان تنظیم در مقایسه با چاپ روی صفحه کم است. شما می توانید یک تیشرت را در کمتر از 30 دقیقه چاپ کنید.
        ✓ ماشین های چاپ DTG آنقدر بزرگ نیستند و امکان تحرک بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم می کنند.
        ✓ در مقایسه با جوهرهای چاپ روی صفحه، کارتریج های جوهر نباید اتاق شما را به هم بریزند.
        ✓ وقتی پارچه را لمس می‌کنید، «چاپ» را روی پارچه احساس نمی‌کنید زیرا دستگاه‌های چاپ DTG جوهر را مستقیماً به پارچه تزریق می‌کنند.

        چاپ لوگو روی لباس

         

        معایب چاپ DTG:

        ✗ چاپگرهای DTG بهتر است برای چاپ فقط روی تیشرت های 100% پنبه ای (یا پارچه هایی با مقادیر زیاد) طراحی شوند.
        هرچه تی شرت پنبه بیشتری داشته باشد، چاپ واضح تر خواهد بود.
        ✗ ماشین ها می توانند بسیار گران باشند.
        ✗ رنگ ها به مرور زمان از بین می روند.
        ✗ قرار دادن آثار هنری محدود.
        ✗ دستگاه چاپ DTG شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.

        چاپ انتقال حرارت:

        به طور خلاصه، چاپ انتقال حرارت شامل قرار دادن ورق های مواد انتقال دهنده روی لباس ها و سپس فشار دادن حرارتی آنها به منظور اعمال دائمی گرافیک سفارشی بر روی لباس ها است.
        گرافیک مورد نظر ابتدا با استفاده از جوهر حلال بر روی کاغذ مخصوص انتقال حرارت به صورت دیجیتالی چاپ می شود. این نوع جوهر امکان انتقال طرح از کاغذ به تی شرت را با فشار دادن دستگاه پرس حرارتی فراهم می کند.
        زیبایی چاپ انتقال حرارت این است که روی مواد و پارچه های مختلف کار می کند، تقریباً هیچ آشفتگی ایجاد نمی کند و در مقایسه با روش های دیگر به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.
        روش‌های چاپ انتقال حرارت متفاوتی وجود دارد و ممکن است کمی گیج‌کننده باشد، اما نگران نباشید، اجازه دهید آنها را برای شما تجزیه کنم:

        چاپ سابلیمیشن:

        چاپ سابلیمیشن یکی از رایج ترین انواع چاپ انتقال حرارت است. روش کار چاپ دیجیتالی گرافیک و سپس حرارت دادن آنها برای انتقال رنگ روی تی شرت است. متفاوت از سایر روش‌های چاپ انتقال حرارت، چاپ سابلیمیشن رنگ با جوهر مبتنی بر رنگ کار می‌کند که با گرم شدن به گاز تبدیل می‌شود. گرما، فشار و زمان باعث می‌شود جوهرهای مبتنی بر رنگ از حالت جامد به حالت گاز تبدیل شوند و دوباره به حالت جامد برگردند. این کاملاً بی نظیر است زیرا گاز به پلی استر می پیوندد و بخشی از ماده می شود و نه یک لایه در بالا. جالبه، ها؟
        سابلیمیشن یک تکنیک بسیار محبوب برای چاپ سراسری است. نه چاپ صفحه و نه چاپ DTG نمی توانند اثر چاپ سراسری را ایجاد کنند که چاپ سابلیمیشن رنگی انجام می دهد. تی شرت های چاپی سراسری به طراحان این امکان را می دهد که کاملاً خود را بیان کنند و تی شرت های منحصر به فردی ایجاد کنند.

        مزایای چاپ سابلیمیشن:

        ✓ جوهر بخشی از پارچه تی شرت می شود و چاپ را برای مدت طولانی دوام می آورد.
        ✓ روی دست احساس نرمی می کند و قابل تنفس است.
        ✓ چاپ‌ها محو نمی‌شوند، ترک نمی‌خورند، پوست می‌کنند یا خراب نمی‌شوند.

        معایب چاپ سابلیمیشن رنگ:

        ✗ چین ها و چین ها، به عنوان مثال، ناحیه زیر آستین، رنگ نشده باقی می مانند.
        ✗ فقط با تی شرت های مبتنی بر پلی مخلوط کار می کند. هرچه پلی استر بیشتر روی تی شرت های شما باشد، رنگ های زنده تری خواهید داشت.
         چاپ سابلیمیشن رنگ ارزان نیست.

        چاپ ترانسفر پلاستیزول:

        فرآیند چاپ انتقال پلاستیزول بسیار شبیه به چاپ صفحه است، فقط این که اثر هنری ابتدا با جوهر افشان روی کاغذ انتقال پلاستیزول چاپ می شود و سپس از این کاغذ برای پرس حرارتی طرح روی پیراهن استفاده می کنید.
        همانطور که ممکن است استنباط کرده باشید، این روش چاپ تی شرت سفارشی به ما، مبتکران تی شرت، اجازه می دهد تا در صورت تمایل، بخشی از تجارت خود را برون سپاری کنیم. شرکت‌هایی هستند که می‌توانید طرح‌های خود را به آن‌ها بفرستید و روی کاغذ ترانسفر پلاستیزول با کیفیتی که نیاز دارید چاپ کنید و سپس برایتان ارسال کنید. هنگامی که آنها را دریافت کردید، می توانید طرح های خود را با پرس حرارتی روی تی شرت ها اعمال کنید. شگفت انگیز.

        مزایای چاپ ترانسفر پلاستیزول:

        ✓ کیفیت مشابه چاپ روی صفحه است.
        ✓ می توانید چندین طرح را روی یک کاغذ ترانسفر جا داده و سپس آنها را برش دهید و جداگانه چاپ کنید.
        ✓ هیچ آشفتگی ایجاد نمی کند.
        ✓ این تکنیک برای آزمایش طرح های تی شرت خوب است. هنگامی که یک طرح شروع به فروش کرد، منطقی است که به سمت چاپ صفحه برویم.
        ✓ هم برای کارهای تمام رنگی و هم برای کارهای با رنگ های کم عالی است.
        ✓ امکان قرار دادن انواع قرار دادن روی تی شرت را فراهم می کند.

        معایب چاپ ترانسفر پلاستیزول:

        ✗ اگر نقل و انتقالات درست انجام نشود، خیلی سریع شکسته و پاک می شوند.
        ✗ ممکن است تامین کنندگان حداقل ها را درخواست کنند.
        ✗ ممکن است برای یادگیری میزان فشار/دمای مناسب مورد نیاز برای این تکنیک جدید، چند بار دویدن طول بکشد، بنابراین پیشنهاد می‌کنم ابتدا چندین پرینت برای انجام برخی آزمایش‌ها بخواهید. تامین کننده شما به احتمال زیاد دستورالعمل هایی را برای شما ارسال می کند، در غیر این صورت، به سادگی با آنها تماس بگیرید و اگر خوب هستند، باید به شما کمک کنند.
        ✗ اجرای مقادیر زیاد گران و زمان بر است.

        چاپ وینیل انتقال حرارت CAD-Cut:

        CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) – چاپ برش یکی دیگر از روش های انتقال حرارت طرح ها بر روی تی شرت است. این روش چاپ تی‌شرت بیشتر برای چاپ اعداد، نام‌ها و آرم‌ها بر روی مواد وینیل CAD-Cut و سپس فشار دادن حرارتی آنها بر روی تی‌شرت‌ها یا پیراهن‌های ورزشی استفاده می‌شود.
        به بیان ساده، این فرآیند شامل استفاده از ماشینی برای برش طرح ها و حروف روی تکه های وینیل رنگی است. سپس از یک پرس حرارتی برای انتقال هر وینیل به تیشرت استفاده می شود.
        وینیل CAD-Cut برای چاپ لباس از 1 تا 3 رنگ در مقادیر کمتر، به عنوان مثال، سفارش یک تیم فوتبال، ایده آل است.

        مزایای چاپ وینیل انتقال حرارت CAD-Cut:

        ✓ طول عمر مناسب.
        ✓ برای سفارشات کاری کوچک عالی است.
        ✓ وینیل را می توان به راحتی در هر نقطه از تی شرت اعمال کرد.
        ✓ وینیل را می توان بر روی انواع پارچه اعمال کرد.

        معایب چاپ وینیل انتقال حرارت CAD-Cut:

        ✗ بریدن وینیل و علف هرز آن زمان زیادی می برد.
        ✗ رنگ های پنتون را نمی توان با چاپ وینیل ست کرد.
        ✗ این فقط برای گرافیک های ساده مانند طرح های متنی با اشکال اولیه مناسب است.

        3 ایده بازاریابی برای تجارت تی شرت شما

        لازم نیست منتظر بمانید تا طرح های خود را روی تی شرت ها چاپ کنید تا شروع به بازاریابی کنید. کاری که کارآفرینان تی‌شرت باهوش انجام می‌دهند این است که مدل‌های تی‌شرت ایجاد می‌کنند، پاسخ مخاطبان خود را اندازه‌گیری می‌کنند و ایده‌های جدید طراحی تی‌شرت خود را تایید می‌کنند.
        به این ترتیب، اگر پاسخ مثبتی وجود داشت، می توانید به سادگی ادامه دهید و تی شرت های خود را چاپ کنید. در غیر این صورت، ممکن است ایده بهتری باشد و طرح های تی شرت خود را با ابزاری مانند سازنده طراحی تی شرت بهینه کنید.
        خوب، بیایید چند نکته بازاریابی را برای تقویت تجارت تی شرت به شما ارائه دهیم:
        نکته شماره 1: از مدل های تی شرت در وب سایت خود استفاده کنید
        آیا تا به حال شده که وارد یک وب سایت پوشاک شوید و در ذهن خود بگویید، اوه چه وب سایت زیبایی! به احتمال زیاد تحت تاثیر مدل های جذاب لباس پوشیده شده اید. چاپ حامد می تواند به شما کمک کند مدل های زیبایی را در وب سایت خود ارائه دهید و ظاهر فوق العاده حرفه ای را ایجاد کنید!
        نکته شماره 2: با مدل های تبلیغاتی تی شرت تبلیغ کنید
        آیا از تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید؟ اگر نه، باید! فیس بوک یک گزینه تبلیغاتی عالی برای جذب مشتری بعدی شما در حالی که وقت خود را در فیس بوک یا اینستاگرام می گذراند، ارائه می دهد.
        اگر تحقیقات شما به شما می گوید که بازار هدف شما به احتمال زیاد از این فناوری ها استفاده می کند، تبلیغات برای آنها از طریق این پلت فرم منطقی است. در اینجا یک راهنمای تبلیغات فیس بوک برای تجارت تی شرت شما و یک راهنمای تبلیغات اینستاگرام برای تجارت تی شرت شما وجود دارد.
        مدل‌های تبلیغاتی تی‌شرت که من در مورد آنها صحبت می‌کنم، اساساً ماکت‌های تی‌شرت با متن هستند. افزودن متن به تصویری که در تبلیغات خود استفاده می کنید باید به شما کمک کند تا مخاطبان خود را برای خرید از وب سایت خود جذب و متقاعد کنید. متن را سفارشی کنید تا به مخاطبان خود بگویید که تخفیف فصلی جدیدی به فروشگاه خود اضافه کرده اید یا به زودی چیزهای جدیدی منتشر می شود!
        نکته شماره 3: بازاریابی ویدیویی را با بودجه بالا به کار ببرید
        هر کسی که گفت بازاریابی ویدئویی گران است اشتباه کرده است. به لطف ماکت‌های ویدیویی تی‌شرت ، می‌توانید از خانه ویدیوهایی از مدل‌هایی که طرح‌های تی‌شرت خود را پوشیده‌اند ایجاد کنید. همانند ابزارهایی که قبلا ذکر شد، فقط باید یک الگو را برای شروع انتخاب کنید و سپس اثر هنری خود را اضافه کنید،
        سپس می توانید این ویدیو را دانلود کنید و از آن در وب سایت خود، در رسانه های اجتماعی، در تبلیغات و غیره استفاده کنید.
        برای جمع بندی
        من هنگام ایجاد این پست چیزهای زیادی یاد گرفتم، امیدوارم به شما هم کمک کرده باشد! روش‌های جدید چاپ تی‌شرت همچنان در حال ظهور هستند و آگاهی از گزینه‌های موجود برای همه ما در تجارت سفارشی تی‌شرت ضروری است.
        همچنین، اگر مدتی است که در بازار بوده‌اید، به ایجاد برند لباس خود فکر کنید، یا اگر به آینده فکر می‌کنید و می‌خواهید درباره نحوه فروش طرح‌های تی‌شرت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید در مورد بهترین کلمه کلیدی سئوی ما بیشتر بخوانید.


        hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

        چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

        ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

        و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

        ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
        الهام مددی

        چاپ دیجیتال در مقابل افست – و چرا اهمیت دارد

        چاپ دیجیتال در مقابل افست - و چرا اهمیت دارد

        دانلود PDF

        در حین چاپ کارت ویزیت، بروشور و سایر مواد بازاریابی، بسیاری از مردم با مشکل انتخاب بین چاپ افست (یا چاپ سنتی) و چاپ دیجیتال روبرو هستند. ایجاد یک طرح عالی و ارائه یک شعار تند در مقایسه با تصمیم گیری آسان تر به نظر می رسد.
        در ابتدا، ممکن است به نظر برسد که چاپ افست و دیجیتال هدف نهایی یکسانی دارند و تکنیک های مشابهی دارند. با این حال، زمانی که پروژه چاپ بعدی خود را شروع می کنید، دانستن تفاوت اساسی بین این سبک های چاپ به شما امکان می دهد تا انتخاب معقولی داشته باشید.

        مزایا و معایب چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست

        برای افرادی که آموزش ندیده اند، ممکن است تفاوت زیادی در کیفیت تصویر کپی هایی از یک طرح واحد که در چاپ های افست و دیجیتال ساخته شده اند، وجود نداشته باشد. آنها حتی ممکن است یکسان به نظر برسند، اما نگاه دقیق به شما تفاوت های جزئی را در محصول نهایی نشان می دهد.
        به طور کلی، اینها به جای اینکه کدام روش برتر است، به محدودیت بودجه یا زمانی اشاره دارد. با این حال، اجازه دهید جنبه های فنی هر دو این فرآیندها را بررسی کنیم.

        چاپ افست چیست؟

        چاپ افست که لیتوگرافی نیز نامیده می شود، یک تکنیک چاپ سنتی آزمایش شده با زمان است که حجم زیادی از چاپ را تولید می کند. برای مشاغل تجاری به طور منظم مناسب است. به عنوان مثال، روزنامه های روزانه چاپ شده در یک مطبوعات، به صورت بسته های بسته برای انتشار در یک منطقه بزرگ.

        چاپ افست چگونه کار می کند

        چاپ افست در یک ماشین چاپ انجام می شود که در آن طرح روی صفحات آلومینیومی با جوهر مرطوب سوزانده می شود. رنگ‌های اصلی مورد استفاده به اختصار CMYK (فیروزه‌ای، سرخابی، زرد، مشکی) و رنگ‌های جوهر سفارشی مارک دار هستند.
        این صفحات طرح‌ها را روی رول‌های لاستیکی منتقل می‌کنند که روی آن‌ها یک ورق کاغذ کشیده می‌شود و روی رنگ لایه‌بندی می‌شود. این فرآیند انتقال غیرمستقیم جوهر روی کاغذ را افستینگ می نامند.

        مزایای چاپ افست

        • فرآیند قابل اعتماد
        • کیفیت تصویر برتر
        • تصاویر تمیز و متمایز بدون لکه
        • دقت رنگ ها
        • تعادل در طرح ها
        • روی تمام مواد کار می کند
        • برای کارهای بزرگتر کمتر
        • هزینه کمتر
        • بهترین گزینه برای مشاغل با حجم بالا

        معایب چاپ افست

        • هزینه های اولیه بالا
        • زمان بر
        • نامناسب برای کارهای کم حجم
        • نمی‌توان طرح‌ها را تغییر داد تا زمانی که کل دسته انجام شود
        • اگر خطای یک صفحه به موقع تشخیص داده نشود، کل دسته خراب می شود.

        چاپ

        چاپ دیجیتال چیست؟

        چاپ دیجیتال یک مفهوم نسبتاً جدید است که تمام مراحل میانی فرآیند چاپ افست را حذف می کند. می‌توانید به‌ جای اینکه از دردسر بشقاب‌ها و تخت‌های لاستیکی رنج ببرید، مستقیماً تصاویر یا طرح‌ها را روی محصول نهایی چاپ کنید.

        چاپ دیجیتال چگونه کار می کند

        چاپ دیجیتال همچنین شامل همان تونرها و جوهرهای رنگی CMYK به همراه نارنجی، آبی، سبز است. برای جلوه های سفید، متالیک یا شفاف، از جوهرهای خشک مخصوص استفاده می شود.
        تصاویر با استفاده از تونر پودری یا جوهر مایع روی سطح چاپ منتقل می شوند. و تفاوت اصلی در این واقعیت نهفته است که چاپ دیجیتال از فایل های الکترونیکی به عنوان ورودی استفاده می کند. این روش برای کارهای با حجم کم که باید به سرعت انجام شوند مناسب است.
        چاپ دیجیتال همچنین سریعترین روش برای تولید دسته های کوتاه است، به خصوص زمانی که چندین فایل ورودی یا نسخه اصلی وجود دارد.
        از نظر کیفیت، چاپ دیجیتال با چاپ افست برابری می کند. با این حال، برخی از مشاغل و مقالات وجود دارد که به نفع یک فرآیند خاص بین این دو است.

        چاپگرهای دیجیتال را از کجا پیدا می کنید؟

        برای استفاده خانگی، ممکن است یک چاپگر لیزری یا جوهرافشان به دسکتاپ خود متصل کنید. در مقیاس بزرگتر، شرکت ها از چاپگرهای بزرگتر و دقیق تر استفاده می کنند که سریعتر هستند. به عنوان مثال می توان به چاپگرهای تغذیه پیوسته، چاپگرهای دیجیتال برش ورق، چاپگر های تولیدی با تغذیه ورق و جوهرافشان اشاره کرد.
        رسانه چاپ دیجیتال
        پارچه، کارتن های تاشو، مقوای ضخیم، پلاستیک، کاغذهای سنگین وزن، و زیرلایه های مصنوعی – هر چیزی می تواند وسیله ای برای چاپ دیجیتال باشد. شما ممکن است با محبوب ترین برنامه چاپ دیجیتال معروف به چاپ تی شرت یا چاپ لیوان برخورد کرده باشید که بر روی پارچه های کتان، پلی استر و سایر پارچه ها چاپ شده است.

        مزایای چاپ دیجیتال

        • چاپ های یکسان
        • چاپ برحسب تقاضا
        • تکمیل سریعتر پروژه
        • یک گزینه مقرون به صرفه برای کارهای کم حجم
        • احتمال کمتری برای تغییرات رنگ و عدم تعادل
        • قابلیت داده های شخصی و متغیر در یک کار چاپی – هر قطعه می تواند یک کد منحصر به فرد مانند نام یا مکان متفاوت را در خود جای دهد.

        معایب چاپ دیجیتال

        • هزینه ها برای مشاغل با تعداد بالاتر افزایش می یابد
        • جوهرهای استاندارد چاپ دیجیتال ممکن است به طور دقیق بهتر از جوهرهای ترکیبی مورد استفاده در کارهای افست مطابقت نداشته باشند.
        • جوهرهای ترکیبی هنوز به سطح یک ترکیب سفارشی نرسیده اند.

        چاپ

        انتخاب درست

        انتخاب بین چاپ افست و دیجیتال به عوامل زیر بستگی دارد:

        زمان: زمانی که زمان مهم است یا باید کار را بدست آورید چاپ دیجیتال نقش اساسی دارد. چاپ دیجیتال محصول نهایی را در عرض چند دقیقه به شما می دهد. در مقابل، شما زمان زیادی در اختیار دارید، پس از راه اندازی دستگاه چاپ افست بسیار سریعتر می شود.

        حجم: برای مقادیر زیاد، چاپ افست به شما مزیت هزینه می دهد.
        داده‌های متغیر: ممکن است به داده‌های متفاوتی در مورد قطعات چاپی یکسان، به عنوان مثال، صفحات یک کتاب یا کارت‌پستال‌هایی با نام‌های متفاوت برای گیرندگان نیاز داشته باشید. در چنین شرایطی، چاپ دیجیتال برای سفارشی کردن پروژه مناسب تر است.
        قیمت: این دوباره به حجم بستگی دارد. در حالی که هزینه های راه اندازی چاپ افست بالاتر است، چاپ دیجیتال برای حجم کمتر مقرون به صرفه تر است. با این حال، حتی برای حجم زیادی از چندین نسخه اصلی، چاپ دیجیتالی آنها هزینه ها را کاهش می دهد.
        رسانه: در سال‌های اخیر، چاپ دیجیتال راه طولانی را طی کرده است و مواد و رسانه‌های مختلفی را در خود جای می‌دهد. حتی با استوک های مصنوعی یا کاغذهای سنگین تر بسیار ماهرانه تر از قبل کار می کند. با این حال، چاپ افست در اینجا بر بازی حاکم است.
        کیفیت: تصور قبلی مبنی بر اینکه چاپ افست کار با کیفیت بالاتری را نشان می دهد به طور فزاینده ای در حال تغییر است. فرآیندهای دیجیتال مدرن دارای تجهیزات چین ‌شوندگی هستند که خطر ترک خوردن جوهر را به حداقل می‌رساند و رنگ‌های پر جنب و جوش زیادی را ارائه می‌کند.
        رنگ: برای یک یا دو رنگ، چاپ افست و برای چاپ چهار رنگ، دیجیتال را انتخاب کنید.
        فرآیندهای ویژه: چاپ دیجیتال برای فرآیندهای حرارتی مانند برجسته کاری یا مهر زنی فویل که برای تکمیل استفاده می شود مناسب نیست. تونرها یا جوهرهای دیجیتال نیز پذیرای برخی از پوشش ها و لاک های UV نیستند.
        نمونه ها: برای تصحیح و نمونه برداری از اقلام چاپ شده، دیجیتال به زمان کمتری و همچنین هزینه کمتری نیاز دارد. بررسی رنگ خروجی چاپ افست نهایی گران می شود.
        در نتیجه، انتخاب شما مهم است
        وقتی نوبت به چاپ دیجیتال در مقابل افست می رسد، باید تصمیمات هوشمندانه ای برای پروژه چاپی خود بگیرید تا به سودهای بلندمدت دست پیدا کنید. به کنار ترجیحات شخصی، انتخاب تکنیک چاپ مناسب تصمیم می‌گیرد که مشتریان یا فروشندگان بالقوه شما چگونه کسب و کار شما را درک کنند.
        چاپ‌ های شما ممکن است اطلاعاتی مانند مقیاس، هدف، دسترسی و وضعیت فعلی کسب‌وکارتان را به شما بدهد. ارائه تصویر مناسب در بازار امری حیاتی است. بنابراین، با مشاوره از طراحان با تجربه که می توانند بینش های ارزشمندی را به شما ارائه دهند، دست به کار شوید.


        چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

        چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

        طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

        ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ 

        و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

        اشتراک‌گذاری این:

        ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
        الهام مددی

        کدام روش چاپ بهترین لیوان را به شما می دهد؟

        کدام روش تزئین بهترین لیوان را به شما می دهد؟

        دانلود pdf

        چاپ حامد مفتخر است که برخی از کارآمدترین ماشین آلات چاپ از اروپا را در اختیار دارد. با درک نیازهای مشتریان، از طیف وسیعی از بهترین روش های چاپ لیوان استفاده می کنیم تا از نتیجه عالی اطمینان حاصل کنیم.
        در اینجا خلاصه ای از چاپ های مختلفی که قابل انجام است آورده شده است:

        روش چاپ بهترین لیوان

        چاپ مستقیم روی صفحه

        این محبوب ترین روش مورد استفاده برای طراحی های ساده و اغلب مقرون به صرفه ترین است. برای چاپ لیوان به صورت عمده ایده آل است زیرا تصویر را مستقیماً و به سرعت روی بدنه لیوان منتقل می کند.
        در روش چاپ مستقیم، یک تصویر، مستقیماً روی بدنه چرخان لیوان چاپ می شود. این فرآیند زمانی آغاز می شود که طرحی از مشتری دریافت شود. گرافیک برداری (انواع فایل .eps) به عنوان بخشی از فرآیند سفارش مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که طرح ها دارای لبه های صاف هستند و pixilation را نشان نمی دهند. طرح ها به رنگ های خط جداگانه تقسیم می شوند، که سپس به صفحه های مختلف برای این فرآیند تبدیل می شوند. رنگ‌های جداگانه‌ای که توسط هر صفحه نمایش در فرآیند مستقیم ارائه می‌شود، تصاویر رنگی روشن و قوی را ارائه می‌کند – به ویژه روی سطوح لعاب براق اکثر لیوان‌های سفالی و استخوانی چینی.

        صفحه نمایش، زمانی که در دستگاه قرار می گیرد و کاملاً تراز می شود، در هر پاس یک رنگ ارائه می دهد. قبل از چاپ هر رنگ بعدی، ظرف حدود 24 ساعت می ماند تا خشک شود تا سفت شود. رنگ ها ممکن است در کنار یکدیگر قرار بگیرند، اما به جز سیاه، هیچ رنگی ممکن است به عنوان یک قاعده روی هم قرار نگیرد. این یک عنصر مهم است که باید بدانید، زیرا زمانی که لعاب ها برای پخت نهایی در کوره قرار می گیرند، به طور موقت مذاب می شوند و ممکن است ادغام شوند، که ممکن است یک ترکیب رنگ غیرقابل قبول ایجاد کند.
        هر رنگ باید در جای خود و مستقل از هر رنگ مجاور باقی بماند. پس از شلیک، هر ظروف از نظر کیفیت بررسی می شود، جعبه بندی می شود و آماده برای جمع آوری حامل یا مشتری قرار می گیرد.

        چاپ لیوان

        چاپ انتقالی یا لیتو

        این فرآیند زمانی استفاده می شود که طرح ها کمی جزئیات بیشتری داشته باشند و نیاز به لمس انسان داشته باشند. طرح بر روی کاغذ چاپ می شود، صفحه نمایش داده می شود و سپس با دست با دقت روی لیوان جداگانه منتقل می شود. اگر لیوان شکل پیچیده ای داشته باشد یا اگر باید دور لیوان بپیچد، این ایده آل است. همچنین دارای طیف رنگی گسترده تری نسبت به چاپ مستقیم روی صفحه است.
        برای سطوحی مانند انحنای ظریف قهوه جوش یا لبه برخی از لیوان های چینی استخوانی که به شکل های معمولی قابل چاپ نیستند، از چاپ ترانسفر استفاده می شود. این فرآیند یک تصویر دقیق و خوب با چاپ با دقت ثبت شده را تضمین می کند که می تواند تقریباً روی هر سطحی چسبانده شود.

        جداسازی رنگ ها روی صفحه نمایش قرار می گیرد و روی کاغذ مخصوص با روکش مومی چاپ می شود. رنگ روی سطح موم قرار می گیرد و رول یا فشرده نمی شود. پس از اتمام چاپ و پس از زمان خشک شدن، یک پوشش نهایی شفاف وجود دارد که کل چاپ را پوشش می دهد. این به عنوان پوشش شناخته می شود، در اصل یک لایه ژلاتینی است که چاپ را کنار هم نگه می دارد.
        هنگامی که در آب گرم خیس می شود، روکش و چاپ از سطح مومی دور می شود و سپس می توان آن را روی هر سطحی در موقعیتی قرار داد. این فرآیند برای نشان پشت یا جلوی یک فنجان، طراحی کامل بسته بندی، عمق و لبه های بشقاب – حتی در داخل لبه یک لیوان مناسب است.

        چاپ لیوان دسته قلبی

        تمام کارهای تمام رنگی و چاپ ها و طرح های به شدت ثبت شده باید با استفاده از این روش تزئین شوند. هنگامی که ظروف برای پخت نهایی در کوره قرار می گیرد، پوششی در حدود 400 درجه سانتیگراد تبخیر می شود و تزئینات لعابی روی سطح ظروف باقی می ماند. با افزایش دمای کوره به 800 درجه سانتیگراد، لعاب ها در سطح لعاب ظروف ذوب می شوند تا چاپ نهایی را تشکیل دهند.

        چاپ تمام رنگی

        چاپ تمام رنگی از چهار رنگ استفاده می کند که توسط اکثر نرم افزارها تشخیص داده می شود، بنابراین می توانید در دفتر طراحی کنید و مستقیماً چاپ نمایید. توصیه می کنیم ابتدا طرح خود را چاپ کنید زیرا بسته به مانیتور ممکن است رنگ  ها متفاوت باشد. رنگ ها به نام CMYK، ترکیبی از زرد، سرخابی، نارنجی و مشکی شناخته می شوند.

        چاپ دیجیتال

        این روش فقط روی لیوان های سفید استفاده می شود. هزینه ها به حداقل می رسد زیرا ما فقط برای طراحی هزینه می گیریم، نه کار واقعی مربوطه. مانند پرینتر لیزری، طرح مستقیماً روی کاغذ چاپ می‌شود، پوشش داده می‌شود و سپس با دست روی لیوان اعمال می‌شود. محبوبیت با عکس ها باعث می شود رنگ های پاستلی برجسته شوند.
        فرآیند دیجیتال از تکنیک‌های لیزری و یونیزاسیون پیشرفته استفاده می‌کند، که به شما امکان می‌دهد یک سری لیوان‌ها شخصی‌سازی شده یا یک دوره کوتاه از لیوان‌های تمام رنگی داشته باشید.
        بر خلاف روش‌های دیگر فرآیند چاپ روی صفحه که در آن از رنگ‌های خطی استفاده می‌شود، در فرآیند دیجیتال، تصویر به شکل تمام رنگی آن به‌عنوان یک فایل خاص بازسازی می‌شود. سپس می‌توان تصویر را به صورت دیجیتالی بر روی کاغذ مشابه، همانطور که در چاپ انتقالی استفاده می‌شود، تولید کرد.

        رنگ‌ها به‌طور ماهرانه‌ای تنظیم می‌شوند تا رنگ‌های موجود در فرآیند را افزایش داده و تقویت کنند – بخش مهمی از مدیریت چاپ است. رنگ سرخابی مورد استفاده در طیف مینای دیجیتال به اندازه رنگ سرخابی چاپ روی صفحه نمایش قوی یا پر جنب و جوش نیست. در نتیجه برخی از رنگ‌های قرمز پررنگ کمی ضعیف‌تر هستند، اگرچه رنگ‌های پاستلی برجسته هستند.
        چاپ دیجیتال نهایی مانند یک چاپ انتقالی با روکش روکش شده است، سپس آب در موقعیتی قرار می گیرد تا لیوان را تزئین کند. چاپ نیاز به یک سطح بالایی دارد تا الگو را در جای خود نگه دارد، بنابراین یک خط کلید شفاف کوچک و ضعیف ممکن است در چاپ نهایی مشهود باشد. برای واقع بینانه بودن، و برای اینکه رنگ ها بهترین جلوه را داشته باشند، این فرآیند فقط برای لعاب سفید مناسب است.

        پرینت سه بعدی

        پرینت سه بعدی فی نفسه یک روش چاپ نیست. این شامل افزودن خاک رس به لیوان است تا ظاهری برجسته و سه بعدی به آن بدهد. مطمئناً به محصول نهایی کیفیت می افزاید و می تواند یک لوگو، برند یا طرح را برجسته کند. لیوان هایی مانند این اغلب می توانند به اقلام کلکسیونی تبدیل شوند.
        این فرآیند شامل شکل دادن و قالب گیری یک قطعه خاک رس بر روی بیرون ظروف قبل از لعاب است. سطح برجسته را می توان با چاپ ترانسفر رنگ کرد، مانند فرآیند چاپ انتقال. محصول نهایی یک جنبه بصری جدید و جالب برای نام تجاری شما ایجاد می کند – به شما اطمینان می دهد که در بیش از یک راه از رقبا متمایز شوید!
        نسخه‌های چاپی حداقل 1500 قطعه دارند که آثار هنری به‌عنوان تصویر برداری یا خطی با جداسازی تک رنگ مورد نیاز است.

        لعاب فلزی

        کریسمس محبوب ترین زمان سال برای لعاب متالیک به خصوص در رنگ سبز زمردی یا قرمز یاقوتی است. از طریق رنگ آمیزی اسپری اعمال می شود، سپس می توان طرحی را در بالا اضافه کرد. درخشان و جذاب است، در رنگ های آبی، قرمز و سبز موجود است که از داخل آن سفید است.

        چاپ سابلیمیشن

        این محصول که با نام DSP شناخته می شود مدتی است که مورد استقبال قرار گرفته است، اما اخیراً وارد دنیای لیوان شده است. با استفاده از رنگ های ارگانیک، طراحی بسیار واضحی بدون نیاز به پخت در کوره ایجاد می کند. این کار را با انتقال طرح روی کاغذ و سپس اعمال آن بر روی لیوان انجام می‌دهد در حالی که گرما مستقیماً در بالا استفاده می‌کند (بطری آب گرم، سشوار را در نظر بگیرید) برای تنظیم تصویر.
        یکی از فرآیندهای جدیدتر؛ تصعید رنگ شامل (مانند اشکال دیگر)، انتقال چاپی و حرارت برای فیوز کردن طرح ها در سطح سفالی یا استخوانی چینی است. برخلاف سایر اشکال، با تصعید رنگ، می‌توانیم تعداد کمی از طرح‌های با کیفیت بالا را چاپ کنیم – گاهی اوقات می‌توان این کار را در خانه انجام داد. رنگ ساب برای عکس‌ها و سایر آثار هنری که نمی‌توانند بردار شوند، عالی است. ما می توانیم طیف وسیعی از رنگ ها را با استفاده از رنگ های ارگانیک تولید کنیم، که قطعاً یک نقطه صحبت برای مشتریان ما است.
        جوهرها بر روی سطح یک کاغذ مخصوص انتقال به صورت معکوس چاپ می شوند، که سپس در اطراف بیرونی ظروف پیچیده می شود. سپس یک پرس حرارتی به قسمت بیرونی لیوان بسته می شود. با توجه به دمای پخت پایین تر در مقایسه با کوره، روکش کار همه کاره تر است، اگرچه ما یک چرخه استاندارد ماشین ظرفشویی را توصیه می کنیم زیرا روکش می تواند درخشندگی خود را در شرایط چرخه سخت از دست بدهد.

        سند بلاست اچینگ

        حکاکی سندبلاست چشمگیر است زیرا تصویر یا کلمات شما را در لیوان حک می کند و جذابیت بیشتری به احساس محصول می بخشد. اگرچه معکوس است، اما مارک ها را متمایز می کند، زیرا طراحی را به سه بعدی تبدیل می کند.
        هنگامی که طرح کامل شد، باید آن را پر رنگ کرد تا منحصر به فردتر شود.
        لیوان سندبلاست با آرم شرکت حک شده است
        برای کسانی که نیاز به پرداختی مدرن و با کیفیت دارند، اچ لیزری اوج چاپ برای سفارشات سفالی است. لیزر یک تصویر برجسته را در لعاب حک می کند، خاک رس سفید زیر آن را نشان می دهد و یک تجربه بصری و زیبایی شناختی چشمگیر ایجاد می کند. برای اطمینان از اینکه خاک رس در معرض آلودگی ها یا آب را جذب نمی کند، سپس ظروف در دمای بالا پخته می شود تا لایه بیرونی مهر و موم شود. این منجر به سطح بافت کلاسیک می شود که روی تمام لیوان های لیزری دیده می شود. سندبلاست یک تکنیک جدید است که منجر به سبکی مشابه فرآیند اچ لیزری می شود. سطح ظروف با لایه ای از کاغذ تماس با طرح از قبل برش پوشانده شده است. لیوان سپس در معرض ماسه یا سایر مواد ساینده تحت فشار قرار می گیرد، که در نواحی در معرض تراشه قرار می گیرد – سطح سفید را مانند حکاکی لیزری در معرض دید قرار می دهد. سپس لیوان را در یک کوره گرم می کنند تا تمام شود و اطمینان حاصل شود که سطح در معرض متخلخل نیست.

        لیوان حرارتی

        لیوان‌ های حرارتی ساده‌تر از آن چیزی هستند که در ابتدا فکر می‌کنید، زیرا مانند چاپ سابلیمیشن، تقریباً دقیقاً به همان روش ساخته می‌شوند. تنها تفاوت این است که تصویر اعمال شده در زیر یک پوشش حساس به گرما است که با اضافه کردن آب گرم شفاف می شود و آثار هنری زیر آن آشکار می شود.
        گزینه ها و طرح های اضافی زیادی وجود دارد که تضمین می کند پیام بازاریابی شما در زمانی که لیوان سرد و گرم است دیده می شود. به دلیل ماهیت حساس، پیشنهاد می کنیم دور از ماشین ظرفشویی و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

        چاپ لیوان حرارتی

        ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
        الهام مددی