چاپ

15 نکته برای اینکه طراحی لیوان قهوه خود را بسازید که از بقیه متمایز باشد

دانلود pdf

طراحی و چاپ لیوان‌های قهوه با پیام‌های جذاب، جملات شیرین یا آثار هنری منحصربه‌ فرد سال‌ها در قلب مردم جای دارند. لیوان های قهوه که به عنوان هدیه و برای نگهداری نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه شما به حساب می آیند، جزء اصلی آشپزخانه ها، دفاتر و اتاق های جلسات امروزی هستند.
و، باور کنید یا نه، لیوان‌ها به هزاران سال پیش برمی‌گردند، اگرچه آنچه که ما به عنوان لیوان قهوه “سنتی” فکر می‌کنیم، به تازگی در سال 1945 طراحی شده است.
تاریخچه هرچه که باشد، لیوان های قهوه آنقدر محبوب هستند که می توانید مطمئن باشید این روند تا قرن حاضر نیز ادامه خواهد داشت.

نکات طراحی لیوان قهوه

چرا لیوان قهوه هدیه بدهیم؟

فنجان های قهوه یکی از همه کاره ترین و مفیدترین راه ها برای رساندن پیام خود، روشن کردن روز دیگران یا افزودن جذابیت به دکوراسیون شما هستند.
بیایید به چند روش مختلف استفاده از لیوان قهوه نگاه کنیم:

تبلیغات

چاپ لیوان یک بوم عالی برای لوگوی کسب و کار شما یا نمایش برجسته پیام مرتبط با کسب و کار شما می سازد. از آنجایی که آنها مفید هستند، احتمال کمتری وجود دارد که دور ریخته شوند و حتی ممکن است استفاده روزانه را مشاهده کنند.
هر بار که شخصی از لیوانی که با لوگو یا شعار کسب و کار شما تزئین شده است نوشیدنی می‌نوشد، در معرض دید بیشتری برای شرکت خود قرار خواهید گرفت.

چاپ لیوان

هدیه دادن

لیوان های طراحی شده خاص، هدیه ای صمیمانه و مفید برای آن شخص خاص در زندگی شما هستند. یک لیوان سفارشی که با گفته های الهام بخش، آثار هنری سفارشی، و حتی شخصی سازی شده با نام گیرنده تزیین شده است، احساس عالی را برای هر مناسبتی منتقل می کند.

دکور خانه

مجموعه ای از لیوان های چاپ شده سفارشی می تواند مکمل مناسبی برای آشپزخانه یا دفتر شما باشد. آنها می توانند از ساده، مانند لیوان های تک رنگ یا مجموعه ای از گفته های الهام بخش، تا عالی، مانند آثار هنری یا عکس های تمام رنگی متغیر باشند.
مهم نیست که چگونه آنها را طراحی می کنید، لیوان های سفارشی می توانند به خانه شما شخصیتی تزریق کنند.

مشاغل خانگی

آیا می‌دانستید که لیوان‌های چاپ سفارشی ایده‌ای عالی برای طرح کار از خانه است؟
استفاده از محبوبیت لیوان ها راهی عالی برای ایجاد یک کسب و کار درآمدزا است که می توانید به صورت محلی یا آنلاین فعالیت کنید.
به سادگی طرح ها یا پیام هایی هوشمندانه و منحصر به فرد ایجاد کنید و آنها را با دقت روی لیوان های باکیفیت چاپ کنید تا یک ایده تجاری آسان – و سودآور – داشته باشید.

بیایید به روش هایی نگاه کنیم که می توان طراحی لیوان قهوه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد.
نکاتی برای اینکه طراحی لیوان قهوه خود را متمایز کنید
بنابراین، شما تصمیم گرفتید طرح لیوان قهوه خود را بسازید – فوق العاده!
بیایید با این نکات ساده، اما مهم شروع کنیم که تضمین می کند طراحی شما یک سر و شانه بالاتر از بقیه باقی می ماند.

1- برنامه ریزی کنید

قبل از انجام هر پروژه طراحی لیوان قهوه، مطمئن شوید که طراحی را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی کرده اید.
مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:
آیا طرح بر روی فضای لیوان می آید؟
آیا طرح کل لیوان را پوشش می دهد یا فقط یک طرف؟
آیا چیزی داخل لیوان وجود خواهد داشت؟
طرح از چند رنگ استفاده خواهد کرد؟
آیا طرح دائمی، قابل شستشو، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی یا مایکروویو خواهد بود؟

چاپ لیوان

2- لیوان پایه خود را برای دوام انتخاب کنید

شما می خواهید مطمئن شوید که لیوان منحصر به فرد شما به راحتی قابل مراقبت است و در برابر سال ها استفاده از آن مقاومت می کند. به همین دلیل است که برای بهترین نتیجه باید به دنبال فنجان هایی باشید که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشند.

3- رنگدانه باشید

رنگ می تواند تاثیر واقعی به طراحی لیوان شما بیافزاید، اما گاهی اوقات رنگ بیش از حد می تواند بر یک تصویر غلبه کند و در نهایت به یک آشفتگی واقعی تبدیل شود.
قبل از انجام محصول نهایی، سطح رنگ مناسب را برای لیوان خود تعیین کنید. طرح یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا رنگ های طرح شما درست است یا بیش از حد است.
اگر لیوان خود را به صورت حرفه ای چاپ می کنید، استفاده از رنگ های کمتر می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

4- بزرگتر می تواند بهتر باشد

مصرف کنندگان قهوه و چای امروزی دوست دارند مواد اضافی کمی به دمنوش خود اضافه کنند. یک لیوان با حجم بیشتر می‌تواند در برابر ضربه زدن خامه، حبه‌های شکر و … مقاومت کند.
لیوان‌های بزرگ علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهند با تهیه بخش بزرگ‌تری از نوشیدنی مورد علاقه‌تان، میزان شارژ مجدد را کاهش دهید، لیوان‌های بزرگ نیز راحت‌تر در دست‌ها قرار می‌گیرند.

5- الهام بخش باشید

می‌توانید نقل قولی از یک شخصیت عمومی، نویسنده، یا بازیگر مورد علاقه یا حتی یکی از میم‌هایی که در اینترنت در حال پخش است را انتخاب کنید تا جرقه‌ای از الهام را به لیوان سفارشی خود اضافه کنید.

6- یک نگاه پنهانی را انتخاب کنید

قبل از اینکه به چاپ یا دست ساز لیوان بپردازید، باید طرح خود را در عمل ببینید. گاهی اوقات، آنچه در ذهن شما خوب به نظر می رسد، به خوبی به لیوان ترجمه نمی شود.

وقت بگذارید و طرحی از طرح خود را روی کاغذ بکشید یا طرح کاغذی را که با دست کشیده شده برش دهید و آن را روی یک لیوان آزمایش کنید تا ایده خوبی برای ظاهر محصول نهایی داشته باشید.

 

7- آن را به یاد ماندنی کنید

هرچه طراحی لیوان شما به یاد ماندنی تر باشد، احتمال اینکه گیرنده در خانه یا محل کار خود به آن افتخار کند بیشتر می شود.
از طرح هایی استفاده کنید که منحصر به فرد یا چشم نواز هستند تا لیوان خود را از بقیه متمایز کنید.

8- سرقت ادبی نکنید

توجه داشته باشید که بسیاری از گفته ها و آثار هنری دارای حق چاپ هستند و بدون کسب اجازه از صاحب اثر قابل تکثیر نیستند.

9- بسته بندی

فرقی نمی‌کند لیوان خود را برای تبلیغ کسب‌وکارتان طراحی کنید یا فقط روز یک دوست را شاداب کنید، بسته‌بندی محصول نهایی کلید تأثیرگذاری است.
جعبه محکمی پیدا کنید که به خوبی با لیوان شما مناسب باشد، سپس لیوان را در دستمال کاغذی رنگی بپیچید و داخل آن قرار دهید. جعبه را ببندید و محکم کنید، سپس بسته بندی انتخابی خود را متناسب با موقعیت هدیه اضافه کنید.
اگر این یک هدیه کاری است، جعبه ممکن است تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید، اما یک کارت ویزیت چاپ شده سفارشی که به بالا وصل شده یا داخل جعبه قرار داده شده است، یادآور خوبی از دقت شما خواهد بود.

10- لیوان های حرفه ای و سفارشی چاپ شده

یکی از بهترین راه‌ها برای طراحی لیوان قهوه، چاپ حرفه‌ای یک (یا بیشتر) در یک چاپخانه سفارشی مانند چاپ حامد است.
چاپ حامد طراحی لیوان را با صدها طرحی که از قبل موجود است برای انتخاب آسان می کند، یا می توانید طرح خود را از طریق پورتال آنلاین آپلود کنید.
داشتن یک چاپگر حرفه ای که آثار هنری یا عکس سفارشی شما را روی لیوان انتقال می دهد یکی از بهترین راه ها برای تولید رنگ ها و خطوط واضح و شفاف همراه با دوام بی نظیر است.
لیوان‌ها معمولاً در عرض 24 ساعت ارسال می‌شوند و در جعبه‌هایی بادوام بسته‌بندی می‌شوند که برای بسته‌بندی و هدیه دادن مناسب هستند.
بهتر از همه، اگر می‌خواهید اقلام مشابهی را در اختیار گیرنده خود قرار دهید، چاپ حامد همچنین می‌تواند چاپ تی شرت، چاپ تابلو فرش و… را برای قرار دادن در هدیه چاپ کند!

11- لیوان مسافرتی یا فلاکس چای

اگر در حال طراحی یک ماگ برای شخصی هستید که زمان زیادی را در ماشین می گذراند، ممکن است بخواهید یک لیوان مسافرتی را انتخاب کنید.
اینها در نسخه های عایق شده هستند که می توانند نسخه های لیزری یا سرامیکی با آستین لاستیکی نرم برای گرفتن آسان باشند.

12- شارپی را دریافت کنید!

یک راه خارق العاده و ساده برای شخصی سازی یک لیوان، استفاده از خودکارهای آشنا با برند شارپی برای جوهر کشیدن طرحی با دست روی لیوان است. شارپی‌های روغنی برای ایجاد طرح‌های بادوام بهترین عملکرد را دارند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرح خود را بیرون بکشید، بگذارید خشک شود، سپس دو بار بپزید تا جوهر ثابت شود. یک لیوان خنده دار و قابل شستشو با دست، مطمئناً لذت بخش است.

13- لیوان های Pen-Ultimate

اگر به دنبال طراحی لیوان بادوام تر و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستید، از خودکاری که مخصوص سطوح چینی و سرامیکی ساخته شده است، مانند Pebeo، برای جوهر طراحی خود استفاده کنید. پس از پخت، یک لیوان Pebeo کشیده شده به راحتی در برابر استفاده روزانه مقاومت می کند.

14- Mod-Podge Collage

مایع قدیمی دکوپاژ Mod-Podge را به خاطر دارید؟ خوب، اکنون این شرکت یک نسخه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می سازد که برای زمانی که می خواهید طرح لیوان قهوه خود را بسازید، عالی است.
فقط دستمال کاغذی، برش های تصویر یا هر طرح کاغذی دیگری را روی لیوان خود قرار دهید و با Mod-Podge قابل شستشو در ماشین ظرفشویی کاملاً بشویید و بگذارید خشک شود.
همین – شما یک لیوان سفارشی دارید که بادوام، تمیز کردن آسان و منحصر به فرد است.

15- آن را با وینیل درست کنید

اگر دستگاه برش وینیل کریکات یا سیلوئت دارید، خوش شانس هستید. می توانید تقریباً هر شکل یا عبارتی را از وینیل استاندارد برش دهید و آن را به لیوان بچسبانید.
تنها با پوشش سریع درزگیر اکریلیک، طرح شما ماندگار و ایمن خواهد بود.

چرا طراحی لیوان قهوه خود را بسازید؟

طرح‌های لیوان قهوه زیادی وجود دارد که یک کلیک سریع در اینترنت یا جستجو در فروشگاه بزرگ محلی شما تأیید می‌کند. بنابراین، چرا باید خودتان آن را طراحی کنید؟
یک لیوان سفارشی طراحی شده، حسی از کلاس، شخصیت و جذابیت می‌افزاید که لیوان‌های ساده و فروشگاهی نمی‌توانند با آن‌ها مطابقت داشته باشند. وقتی طرح لیوان قهوه خود را می سازید، محصول نهایی را ایجاد می کنید که منحصراً مال شماست.
یکی از بهترین راه‌ها برای طراحی لیوان قهوه، چاپ حرفه‌ای یک (یا بیشتر) در یک چاپخانه سفارشی مانند چاپ حامد است. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید!


چاپ حامد  ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تی شرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید